Pitkä aika:( Voisipa olla vaan unessa siihen asti.
Maantaihin on liian
43
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Samalta tuntuu. Mutta yritän pysyä pois palstalta, vaikka tekisi mieli kirjoittaa kaikenlaista tunteistani häneen. Täällä tuntuu olevan kaikenlaista sivusta seuraajaa ja liikaa taas osuvia kommentteja.
- Anonyymi
Se juuri on palstan tarkoitus, se ei ole vain sinua varten vaan kaikkia, kommentteineen päivineen. Jos se ei passaa niin silloin on väärässä paikassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se juuri on palstan tarkoitus, se ei ole vain sinua varten vaan kaikkia, kommentteineen päivineen. Jos se ei passaa niin silloin on väärässä paikassa.
Kun vielä kirjoittaisivat omasta puolestaan eikä muiden. Mutta hupinsa kullakin. Taisi osua kalikka kun älähdit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin ajatuksin, on aika vaikea ymmärtää kun sanotaan että häiritsee kun on kaikenlaista sivusta seuraajaa ja ollaan kuitenkin YLEISELLÄ NETTIPALSTALLA.
Kun kirjoittelee ajatuksiaan hänestä vaikka paperille niin ei ole sivusta seuraajia eikä tarvetta valittaa liiasta porukasta. - Anonyymi
ku tietäiskuka on ollaaks me va liaa ujoja parempi ois ettei tätä palstaa ois
oon gei kumpa se yks toine tyyppi ketä luulen gei ois tääl se alkaa a ja on 21 vissii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin ajatuksin, on aika vaikea ymmärtää kun sanotaan että häiritsee kun on kaikenlaista sivusta seuraajaa ja ollaan kuitenkin YLEISELLÄ NETTIPALSTALLA.
Kun kirjoittelee ajatuksiaan hänestä vaikka paperille niin ei ole sivusta seuraajia eikä tarvetta valittaa liiasta porukasta.Liiasta porukasta alkaa valittaa siinä vaiheessa kun tänne alkaa ilmaantua liian tunnisteellisia viestejä. Vaikka itse koettaa tunnisteita välttää. Ei halua enempää ruokkia sellaista käytöstä.
Ei se kirjoittamatta jättäminen kyllä niitä kirjoituksia poista, kun ei itse sellaista harrasta.
Huomaa vaan ketkä tänne koviten kommentoi taitaa olla niitä jotka niin tekevät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liiasta porukasta alkaa valittaa siinä vaiheessa kun tänne alkaa ilmaantua liian tunnisteellisia viestejä. Vaikka itse koettaa tunnisteita välttää. Ei halua enempää ruokkia sellaista käytöstä.
Ei se kirjoittamatta jättäminen kyllä niitä kirjoituksia poista, kun ei itse sellaista harrasta.
Huomaa vaan ketkä tänne koviten kommentoi taitaa olla niitä jotka niin tekevät.Ainakaan tässä ketjussa ei näytä olevan yhtään tunnisteellisia viestejä.
- Anonyymi
Just näin. En tiedä kuinka selviän.
- Anonyymi
On se kuulkaa helvetinmoista valitusta teillä joillain, että pari päivää ja en tiä kuinka selviän.
Ootte te semmosia repuuseja että vallan. Ole sinäkin siinä kiitollinen että olet hengissä ja saat viettää itsenäisyyspäivää vapaassa maassa ja lopeta tommonen vitunmoinen säälittävyys.
Mene ulos, elä ja tee asioita mitä ihminen tekee niin se maanataikin tulee kyllä. Kun ihmiset ei osaa mitään muuta kun valittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kuulkaa helvetinmoista valitusta teillä joillain, että pari päivää ja en tiä kuinka selviän.
Ootte te semmosia repuuseja että vallan. Ole sinäkin siinä kiitollinen että olet hengissä ja saat viettää itsenäisyyspäivää vapaassa maassa ja lopeta tommonen vitunmoinen säälittävyys.
Mene ulos, elä ja tee asioita mitä ihminen tekee niin se maanataikin tulee kyllä. Kun ihmiset ei osaa mitään muuta kun valittaa.Peukkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peukkua.
Ilman rakkautta ei olis maassa asukkaita. Rakastan sitä miestä, enkä kestä pitkää vkl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman rakkautta ei olis maassa asukkaita. Rakastan sitä miestä, enkä kestä pitkää vkl.
Heh ) Kyllä vaan, palstarakkaus ei tuota yhden ainoaa asukasta ))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sanoo et jää palstalle, siksihän odotetaan maanantaita❤❤❤❤❤❤ tosin en nyt miesraukasta oo isää väkisin ainakaan tekemässä👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huvinsa trollien kuolaajillakin :) Elämäänsä tyytyväistä itsenäistäpäivää, heh heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sanoo et jää palstalle, siksihän odotetaan maanantaita❤❤❤❤❤❤ tosin en nyt miesraukasta oo isää väkisin ainakaan tekemässä👍
Näyttää pahasti jäävän palstalle, nythän jos koskaan on monta päivää aikaa olla rakkaan kanssa vai onko vaan työmaajuttuja !!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä mies et oo kenenkään kanssa keinä ikinä kirjoitteletkin päässy edes ykköspesälle, että niitä pikkudamieneita ei luulis ilmaantuvan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki hei semmonen ihminen jonka kanssa voi / uskaltaa olla viikonloppusinkin niin ei tarvii ruikuttaa nettipalstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki hei semmonen ihminen jonka kanssa voi / uskaltaa olla viikonloppusinkin niin ei tarvii ruikuttaa nettipalstalla.
Sulla on paha pakkomielle, siis todella paha etkä osaa antaa huijatun rassukan roolillesi tilaa ja käsitellä sitä alta pois, vihantäyteistä elämää ja lisää itsekusetusta sulle, lämpimästi👍 toivottavasti et nolaa itseäsi jakamalla näitä syviä viisauksiasi eteenpäin, ainakaan enempää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on paha pakkomielle, siis todella paha etkä osaa antaa huijatun rassukan roolillesi tilaa ja käsitellä sitä alta pois, vihantäyteistä elämää ja lisää itsekusetusta sulle, lämpimästi👍 toivottavasti et nolaa itseäsi jakamalla näitä syviä viisauksiasi eteenpäin, ainakaan enempää...
Sullakin näyttää olevan aikamoinen pakkomielle kytätä joitakin kirjoittajia :))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla katsos huomattavasti mukavampi palata töihin viikonlopun jäljiltä jos ymmärrät mitä tarkoitan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla katsos huomattavasti mukavampi palata töihin viikonlopun jäljiltä jos ymmärrät mitä tarkoitan...
Voi kaikkia teitä raasuja joilla on salainen työpaikkaromanssi. Voi surkeutta. Lienee vielä varattukin kun ei voi vkl tavata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullakin näyttää olevan aikamoinen pakkomielle kytätä joitakin kirjoittajia :))
Kyllä, sillä suoranainen typeryys ja ilkeys hyppii kyllä kirjainten välistä sekä välittyy joskus myös tunnetiloina, esim tämä ojentamani vanhempi naishlö kärsii tällähetkellä kohonneesta verenpaineesta, itkuakin vähän tirauttaa itsekkäistä syistä (hyvä alku), jostain syystä kerää itsensä yhä uskomaan itsesuggestoimaansa totuuteen (haluaa muidenkin uskovan, haitallista). Vaihtoehto olisi alkaa elää ja vapautua, se ei toistaiseksi jalostu teoksi. Parempia jatkoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene ulos, elä ja tee asioita mitä ihminen tekee niin se maanataikin tulee kyllä. Kun ihmiset ei osaa mitään muuta kun valittaa.No niinpä, mutta kun jotkut valittaa jostakin yhdestä randomista vuosikausia!! Sepä vasta ihmetyttääkin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kaikkia teitä raasuja joilla on salainen työpaikkaromanssi. Voi surkeutta. Lienee vielä varattukin kun ei voi vkl tavata.
Minä en ole kuin pelkkiä trollauksia näihin työpaikkoihinkaan liittyen, enemmän mietityttää itse kunkin lafkan työilmapiiri, sillä missä tämäkin maa makaisi, mikäli kaikki yksilöt olisi joukkohypnositoitavissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole kuin pelkkiä trollauksia näihin työpaikkoihinkaan liittyen, enemmän mietityttää itse kunkin lafkan työilmapiiri, sillä missä tämäkin maa makaisi, mikäli kaikki yksilöt olisi joukkohypnositoitavissa
Nähnyt. sana jäi välistä, ei ole lainkaan tapana, pahoittelut.
- Anonyymi
ja en jaksa oon masentunu kuse 21v ei varmaa kiinnosta voi eimutkuenoovrma
- Anonyymi
Miksi pitää valittaa kun itse tekee valintansa.
- Anonyymi
minkä valinnab nyt se tänne
- Anonyymi
kerro minkä valinnan
- Anonyymi
Pidä pääs kiinni ja jätä mut rauhaan? Etkö hiffaa jo faiju etten ole kiinnostunut?
J- Anonyymi
mut mikä toi j jätä selvempii viestei kiitos niiehkä jätän jos toi oli mulle pliis selvemmin
- Anonyymi
mut katoiks mua joskus syvälle silmii ja pidit ovee mulleauki
miksleikit tollee - Anonyymi
Jätä viattomat kaipaajat rauhaan J:n vainooja. Luuletko että joku ottaa nää sun läpinäkyvät viestit todesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä viattomat kaipaajat rauhaan J:n vainooja. Luuletko että joku ottaa nää sun läpinäkyvät viestit todesta.
mut mikä toi j on ja on tapahtununäi oikees elämäs 2016
sen pitäävaa kertoomikä j se on älä oo noi pinnalinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mun haluun antin en j ihmistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sun kanssasi. Miksi kehittelet näitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut ELÄKÖÖN STAAENKAARI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole se, miksi jälleen kuvittelette. Oppikaa olemaan hiljaa, ellette ole varmoja. Omituinen tapa🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut mikä toi j on ja on tapahtununäi oikees elämäs 2016
sen pitäävaa kertoomikä j se on älä oo noi pinnalinenLopeta ihmisten matkiminen, ILM mies.
- Anonyymi
Maanantaista on todella pitkä aika ja toivottavasti tänään nähdään. :)
- Anonyymi
Viikonloppu ei ole edes vielä alkanut ja tuntuu jo tältä.
- Anonyymi
Joopa joo. Ei pysty kyllä nauttimaan vapaasta...
- Anonyymi
Mitä maanantaina tapahtumassa😐
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944