Maantaihin on liian

Anonyymi

Pitkä aika:( Voisipa olla vaan unessa siihen asti.

43

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samalta tuntuu. Mutta yritän pysyä pois palstalta, vaikka tekisi mieli kirjoittaa kaikenlaista tunteistani häneen. Täällä tuntuu olevan kaikenlaista sivusta seuraajaa ja liikaa taas osuvia kommentteja.

• Anonyymi

Se juuri on palstan tarkoitus, se ei ole vain sinua varten vaan kaikkia, kommentteineen päivineen. Jos se ei passaa niin silloin on väärässä paikassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se juuri on palstan tarkoitus, se ei ole vain sinua varten vaan kaikkia, kommentteineen päivineen. Jos se ei passaa niin silloin on väärässä paikassa.

Kun vielä kirjoittaisivat omasta puolestaan eikä muiden. Mutta hupinsa kullakin. Taisi osua kalikka kun älähdit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin ajatuksin, on aika vaikea ymmärtää kun sanotaan että häiritsee kun on kaikenlaista sivusta seuraajaa ja ollaan kuitenkin YLEISELLÄ NETTIPALSTALLA.
        Kun kirjoittelee ajatuksiaan hänestä vaikka paperille niin ei ole sivusta seuraajia eikä tarvetta valittaa liiasta porukasta.

• Anonyymi

ku tietäiskuka on ollaaks me va liaa ujoja parempi ois ettei tätä palstaa ois
        oon gei kumpa se yks toine tyyppi ketä luulen gei ois tääl se alkaa a ja on 21 vissii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin ajatuksin, on aika vaikea ymmärtää kun sanotaan että häiritsee kun on kaikenlaista sivusta seuraajaa ja ollaan kuitenkin YLEISELLÄ NETTIPALSTALLA.
        Kun kirjoittelee ajatuksiaan hänestä vaikka paperille niin ei ole sivusta seuraajia eikä tarvetta valittaa liiasta porukasta.

Liiasta porukasta alkaa valittaa siinä vaiheessa kun tänne alkaa ilmaantua liian tunnisteellisia viestejä. Vaikka itse koettaa tunnisteita välttää. Ei halua enempää ruokkia sellaista käytöstä.

Ei se kirjoittamatta jättäminen kyllä niitä kirjoituksia poista, kun ei itse sellaista harrasta.

Huomaa vaan ketkä tänne koviten kommentoi taitaa olla niitä jotka niin tekevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liiasta porukasta alkaa valittaa siinä vaiheessa kun tänne alkaa ilmaantua liian tunnisteellisia viestejä. Vaikka itse koettaa tunnisteita välttää. Ei halua enempää ruokkia sellaista käytöstä.

Ei se kirjoittamatta jättäminen kyllä niitä kirjoituksia poista, kun ei itse sellaista harrasta.

Huomaa vaan ketkä tänne koviten kommentoi taitaa olla niitä jotka niin tekevät.

Ainakaan tässä ketjussa ei näytä olevan yhtään tunnisteellisia viestejä.

• Anonyymi

Just näin. En tiedä kuinka selviän.

• Anonyymi

On se kuulkaa helvetinmoista valitusta teillä joillain, että pari päivää ja en tiä kuinka selviän.
        Ootte te semmosia repuuseja että vallan. Ole sinäkin siinä kiitollinen että olet hengissä ja saat viettää itsenäisyyspäivää vapaassa maassa ja lopeta tommonen vitunmoinen säälittävyys.
        Mene ulos, elä ja tee asioita mitä ihminen tekee niin se maanataikin tulee kyllä. Kun ihmiset ei osaa mitään muuta kun valittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se kuulkaa helvetinmoista valitusta teillä joillain, että pari päivää ja en tiä kuinka selviän.
        Ootte te semmosia repuuseja että vallan. Ole sinäkin siinä kiitollinen että olet hengissä ja saat viettää itsenäisyyspäivää vapaassa maassa ja lopeta tommonen vitunmoinen säälittävyys.
        Mene ulos, elä ja tee asioita mitä ihminen tekee niin se maanataikin tulee kyllä. Kun ihmiset ei osaa mitään muuta kun valittaa.

Peukkua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peukkua.

Ilman rakkautta ei olis maassa asukkaita. Rakastan sitä miestä, enkä kestä pitkää vkl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman rakkautta ei olis maassa asukkaita. Rakastan sitä miestä, enkä kestä pitkää vkl.

Heh ) Kyllä vaan, palstarakkaus ei tuota yhden ainoaa asukasta ))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sanoo et jää palstalle, siksihän odotetaan maanantaita❤❤❤❤❤❤ tosin en nyt miesraukasta oo isää väkisin ainakaan tekemässä👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huvinsa trollien kuolaajillakin :) Elämäänsä tyytyväistä itsenäistäpäivää, heh heh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sanoo et jää palstalle, siksihän odotetaan maanantaita❤❤❤❤❤❤ tosin en nyt miesraukasta oo isää väkisin ainakaan tekemässä👍

Näyttää pahasti jäävän palstalle, nythän jos koskaan on monta päivää aikaa olla rakkaan kanssa vai onko vaan työmaajuttuja !!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä mies et oo kenenkään kanssa keinä ikinä kirjoitteletkin päässy edes ykköspesälle, että niitä pikkudamieneita ei luulis ilmaantuvan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hanki hei semmonen ihminen jonka kanssa voi / uskaltaa olla viikonloppusinkin niin ei tarvii ruikuttaa nettipalstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hanki hei semmonen ihminen jonka kanssa voi / uskaltaa olla viikonloppusinkin niin ei tarvii ruikuttaa nettipalstalla.

Sulla on paha pakkomielle, siis todella paha etkä osaa antaa huijatun rassukan roolillesi tilaa ja käsitellä sitä alta pois, vihantäyteistä elämää ja lisää itsekusetusta sulle, lämpimästi👍 toivottavasti et nolaa itseäsi jakamalla näitä syviä viisauksiasi eteenpäin, ainakaan enempää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on paha pakkomielle, siis todella paha etkä osaa antaa huijatun rassukan roolillesi tilaa ja käsitellä sitä alta pois, vihantäyteistä elämää ja lisää itsekusetusta sulle, lämpimästi👍 toivottavasti et nolaa itseäsi jakamalla näitä syviä viisauksiasi eteenpäin, ainakaan enempää...

Sullakin näyttää olevan aikamoinen pakkomielle kytätä joitakin kirjoittajia :))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla katsos huomattavasti mukavampi palata töihin viikonlopun jäljiltä jos ymmärrät mitä tarkoitan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla katsos huomattavasti mukavampi palata töihin viikonlopun jäljiltä jos ymmärrät mitä tarkoitan...

Voi kaikkia teitä raasuja joilla on salainen työpaikkaromanssi. Voi surkeutta. Lienee vielä varattukin kun ei voi vkl tavata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sullakin näyttää olevan aikamoinen pakkomielle kytätä joitakin kirjoittajia :))

Kyllä, sillä suoranainen typeryys ja ilkeys hyppii kyllä kirjainten välistä sekä välittyy joskus myös tunnetiloina, esim tämä ojentamani vanhempi naishlö kärsii tällähetkellä kohonneesta verenpaineesta, itkuakin vähän tirauttaa itsekkäistä syistä (hyvä alku), jostain syystä kerää itsensä yhä uskomaan itsesuggestoimaansa totuuteen (haluaa muidenkin uskovan, haitallista). Vaihtoehto olisi alkaa elää ja vapautua, se ei toistaiseksi jalostu teoksi. Parempia jatkoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinpä, mutta kun jotkut valittaa jostakin yhdestä randomista vuosikausia!! Sepä vasta ihmetyttääkin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kaikkia teitä raasuja joilla on salainen työpaikkaromanssi. Voi surkeutta. Lienee vielä varattukin kun ei voi vkl tavata.

Minä en ole kuin pelkkiä trollauksia näihin työpaikkoihinkaan liittyen, enemmän mietityttää itse kunkin lafkan työilmapiiri, sillä missä tämäkin maa makaisi, mikäli kaikki yksilöt olisi joukkohypnositoitavissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole kuin pelkkiä trollauksia näihin työpaikkoihinkaan liittyen, enemmän mietityttää itse kunkin lafkan työilmapiiri, sillä missä tämäkin maa makaisi, mikäli kaikki yksilöt olisi joukkohypnositoitavissa

Nähnyt. sana jäi välistä, ei ole lainkaan tapana, pahoittelut.

• Anonyymi

ja en jaksa oon masentunu kuse 21v ei varmaa kiinnosta voi eimutkuenoovrma

• Anonyymi

Miksi pitää valittaa kun itse tekee valintansa.

• Anonyymi

minkä valinnab nyt se tänne

• Anonyymi

kerro minkä valinnan

• Anonyymi

Pidä pääs kiinni ja jätä mut rauhaan? Etkö hiffaa jo faiju etten ole kiinnostunut?

J

• Anonyymi

mut mikä toi j jätä selvempii viestei kiitos niiehkä jätän jos toi oli mulle pliis selvemmin

• Anonyymi

mut katoiks mua joskus syvälle silmii ja pidit ovee mulleauki
        miksleikit tollee

• Anonyymi

Jätä viattomat kaipaajat rauhaan J:n vainooja. Luuletko että joku ottaa nää sun läpinäkyvät viestit todesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä viattomat kaipaajat rauhaan J:n vainooja. Luuletko että joku ottaa nää sun läpinäkyvät viestit todesta.

mut mikä toi j on ja on tapahtununäi oikees elämäs 2016
        sen pitäävaa kertoomikä j se on älä oo noi pinnalinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mun haluun antin en j ihmistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sun kanssasi. Miksi kehittelet näitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mut ELÄKÖÖN STAAENKAARI

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole se, miksi jälleen kuvittelette. Oppikaa olemaan hiljaa, ellette ole varmoja. Omituinen tapa🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mut mikä toi j on ja on tapahtununäi oikees elämäs 2016
        sen pitäävaa kertoomikä j se on älä oo noi pinnalinen

Lopeta ihmisten matkiminen, ILM mies.

• Anonyymi

Maanantaista on todella pitkä aika ja toivottavasti tänään nähdään. :)

• Anonyymi

Viikonloppu ei ole edes vielä alkanut ja tuntuu jo tältä.

• Anonyymi

Joopa joo. Ei pysty kyllä nauttimaan vapaasta...

• Anonyymi

Mitä maanantaina tapahtumassa😐

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen