Ei vaan onnistu täällä tienpää puolessa näemmä pihatyöt.
Autolle ei pääse kaatumatta ja autolla ei pääse ruutustakaan pois! Vuosi vuodelta huonommaksi näkyy menevän.
Koivuhaan asukki
24
1645
Vastaukset
- Anonyymi
Otapas lapio ja ala tekemään pihatöitä ja sassiin.
- Anonyymi
Minä maksan vuokran ja siihen käsittääkseni ei kuulu pihalla kaatuminen.
Asia menee eteenpäin vuokrataloille !!
Prkl huonolla tolalla koko homma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä maksan vuokran ja siihen käsittääkseni ei kuulu pihalla kaatuminen.
Asia menee eteenpäin vuokrataloille !!
Prkl huonolla tolalla koko homma.Soon tää joulu alusaika juhlan aikaa, ei oo ihme vaikka vähän kompuroidaan,
älkää ottako enenpää.
- Anonyymi
Samaa mieltä! Traktori tuntuu käyvän joka päivä tuomassa hiekkaa, mutta pitäisi varmaan viitsiä käsinki laittamaan.
- Anonyymi
Sama peli paloperällä
Hoitamatta on.
- Anonyymi
hyi miten hoidettu
- Anonyymi
Luulet sie saa--na, että mie rupian pyöreitä kivilöitä siun pokujeis varrelle asettelemaan.
- Anonyymi
Vuokratalot on voittoa tavottelematon eli se tarkottaa jotta aina otetaan halvin !
Sillä ei ole mitään väliä onko hommat hoidettu. - Anonyymi
Voi, voi sinua nirppanokkaa. Minä vierailen sillä perällä viikon tai kahden välein ja ihan hyvin pääsen kulkemaan. Jopa rapunpieleen pääsen jos on enemmän lastia vietäväksi. Jos on liukasta astu koko kengän pohjalla niin ei luista tai astele vähän hangen puolella. Eikä se lapioon tarttuminen niin vaikeaa ole jos rapunpieli on lumessa. Yhteistyö tuo myös ystäviä. tehkää porukalla siellä pihahommia niin aikakin kuluu paremmin. Hauskaa ja rauhallista joulua!
- Anonyymi
Etkö sinä käsitä jotta minä maksan vuokraa johon kuuluu se jotta joku huoltaa myös pihat ja se joku ei ole vuokralainen.
Nyt ei asuta neuvostokolhoosissa jossa yhdessä tehään vaan se joka maksaa ei niitä hommia tee.
Se mitä tulee siihen kun rapun pieli on "vähän"lumessa tarkoittaa jotta saappaanvarret ei riitä ja niitten aukasu kestää monta päivää
Huolto maksaa ja minä maksan myös huollon töistä jatkuvina vuokrankorotuksina ja etenkin niistä jotka toistuvasti jätetään tekemättä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sinä käsitä jotta minä maksan vuokraa johon kuuluu se jotta joku huoltaa myös pihat ja se joku ei ole vuokralainen.
Nyt ei asuta neuvostokolhoosissa jossa yhdessä tehään vaan se joka maksaa ei niitä hommia tee.
Se mitä tulee siihen kun rapun pieli on "vähän"lumessa tarkoittaa jotta saappaanvarret ei riitä ja niitten aukasu kestää monta päivää
Huolto maksaa ja minä maksan myös huollon töistä jatkuvina vuokrankorotuksina ja etenkin niistä jotka toistuvasti jätetään tekemättä.Ehdota vuokranantajalle, että palkkaa teille oman talkkarin. Tietenkin se vaikuttaa vuokriin vielä isompia korotuspaineita mutta väliäkös hällä kunhan pihat on hoidettu.
Käsittääkseni auraajat saavat lähteä liikkeelle vasta kun on satanut 7 cm (?) lunta ja eihän yksi mies ja traktori kerkiä moneen paikkaan yhtä aikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdota vuokranantajalle, että palkkaa teille oman talkkarin. Tietenkin se vaikuttaa vuokriin vielä isompia korotuspaineita mutta väliäkös hällä kunhan pihat on hoidettu.
Käsittääkseni auraajat saavat lähteä liikkeelle vasta kun on satanut 7 cm (?) lunta ja eihän yksi mies ja traktori kerkiä moneen paikkaan yhtä aikaa.Oiskin se 7cm vaan kun jää monen päivän lumet hoitamatta.
Konetyöt tehään mutta käsitöitä ei ollenkaan.
Oonkin tullu siihen tulokseen jotta siihen ei ole palkattu ketään.
- Anonyymi
Ei pitäis ottaa hommaa niin paljon jotta ei kerkiä.
- Anonyymi
Kuulin jotta nyt olis joku kaatunutkin aika pahasti.
No vakuutuksethan on sitä varten jotta ei tartte hommia täällä khaassa tehdä. - Anonyymi
muka rämpiä tuolla jääradalla koiratkaan ei pysy pystyssä
- Anonyymi
Joo näi o! Nyt on heinätki taaas ylipitkänä.
Kurjan näköstä. - Anonyymi
Taas olis valittamista vaan ku ei jaksa! Paskaa on levitetty nurmikoneella pitkin kulkureittejä.
- Anonyymi
Kato perhana, olet ihan käynyt ulkona asti sieltä kaupungin vuokrakämpästäsi, vai oletko tehnyt teräviä havaintoja akkunasta käsin? Kuka kävi ne pesemässä kerta läpi näkyy, itse niitä tuskin olet pessyt...
- Anonyymi
Nyt on alkanu taas tämäki talvi yhtä surkeesti! Hommat tekemättä pitkälle iltaan.
- Anonyymi
No eikö sitä 3- luokan olutta saa illalla yhdeksään asti? Jos et jalan pääse sitä Koivuhaasta hakemaan ennen kuin sinulle on piha puhdistettu ja hiekoitettu joka paikka, plus tietenkin ulko-ovesi edusta putsattu vähintään hammasharjalla, niin ei sinulla oikeasti ole jano. Muuta asiaahan sinulla tuskin kylille asti on...
- Anonyymi
Ja liukastakin on! Ei toimi ees hiekotus täällä.
- Anonyymi
Pääset sinäkin kerrankin "liukkaille"...
- Anonyymi
Kenen kuulus hoitaa?
- Anonyymi
Joo tämä suvi on taas näyttänyt jotta halpaa kun on niin se piisaa.
Työt voi jättää tekemättä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882