Mies , kutsuisitko tätä rakkaudeksi?

Anonyymi

Mietin kaipaatko yhtään minua , niin kuin minä sinua?
Ikävä on kuin pieni kuolema , suru ja kipu ovat tuttu tunne. Mietin puuttuuko minusta jotain , mutta se olet sinä , puutut luotani..
Mikään ei tunnu miltään ilman sinua.

Ja taas kun kohtaamme on kuin sielustani nousisi aurinko ja kaikki maailman ihanimmat kukat puhkeaisivat kukkimaan ja levittäisivät ympärillämme ihanaa tuoksua.
Saat hymyni silloin😊
Ymmärrätkö ?
n>m

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kutsun rakkaudeksi sitä jos nainen haluaa olla aina mun kanssa ja minä hänen kanssaan. Pelkkä tunne ei ole tarpeeksi, täytyy myöskin kummankin tahtoa. Ei naimisiin mennessä sanota, että "tunnen, siksi ollaan yhdessä" vaan "tahdon".

• Anonyymi

Hyvä vastaus. Moni kokee pieniä ihastumisia suhteessa ollessaan, mutta vain hölmöt lähtevät jokaisen "tunteen" perään.

• Anonyymi

Minusta tuntuu juuri tuolta. Kyllä luulen että se jotain on, jos ei rakkautta niin ainakin todella voimakas ihastuminen.

• Anonyymi

En tiedä, kuka olet aloittaja. Mutta tuo kuvaamasi olotila on kovin huolestuttavaa. Varsinkin, jos sitä jatkuu pitkään. Juo paljon vettä, ajattele vain itseäsi, lepää ja jos sekään ei auta, varaa heti aika Doc Martinille.

• Anonyymi

Selvästi olet rakastunut, sitä se on!
      T:J.

• Anonyymi

Jos olisi minulle. Sanoisin että et ole yksin noiden tunteiden kanssa. Niin onko se rakkautta? :)

• Anonyymi

Ymmärrän. Se on juuri sitä, rakkautta mistä itsekkin uskalsin vain kuvitella. Sitä se on... ❤

• Anonyymi

Oot selvästi koukussa tohon tunteeseen. Tota on aivan helvetin kiva pyöritellä täällä mutta kannattaa herätä jossain vaiheessa kuitenkin todellisuuteen ja arkeen

• Anonyymi

Mikä tuo negatiivinen suhtautuminen kaikkeen nyt on?
        Mistä se kenkä nyt puristaa???
        Mitä oikein selität?
        Oletko koskaan itse ollut rakastunut? Tämä miten tunteeni nyt koen , ei ole mitään hetken hurmaa vaan tämä on kestänyt jo pidemmän aikaa.
        Ihan todellisuudessa elän näiden tunteideni kanssa.
        .Ja emme ole nyt nähneet vähään aikaan. Mutta hittojako tätä sinulle selitän..

• Anonyymi

Tunteethan ne vasta todellisuutta ovatkin! Ja nekin kuuluvat jokaisen arkeen.

• Anonyymi

Rakkauden nälkä.
      Ihmisillä on tarpeensa.
      Ikävä on suurta tuskaa. Se repii ja raastaa sisintä. Ajatellessa asiaa loppuun saakka, siinä piehtarointi on ihanaa. Se tunne kun rypee ikävässä, on vaikea kuvata.

Kyllä se on riippuvuuttakin. Ehkä olen jopa rakkauden orja. Mutta olen siitä ylpeä.
      Tunteeton maailma on yrittänyt sitä murskata, sadoin eri tavoin. Tunteitani on yritetty vähätellä. Mulle on annettu ymmärtää, etten ole mitään, enkä minkään arvoinen.

Mutta minulla on rakkaus. Tuo voimista vahvin. Olen onnellinen siitä ettei maailma saanut minua muutettua kaltaisekseen. Olen ollut ihastunut , olen luullut rakastavanikin. Nyt se on kuitenkin molemmin puolista.

Yli puolivuosisataa, minun täytyi odottaa, tätä tunnetta. Ensimmäisen kerran elämässäni tiedän että minua rakastetaan varauksetta. Juuri tällaisena, kaikkine vikoineni.

Suurempi asia on se että, itse saan rakastaa. Antaa rakkauttani niin paljon kuin haluan.

Kun aikanaan tulee aika ettei mun tarvitse lähteä enää pois, toivon etten unohda tätä ikävän tunnetta. Se saa minut ymmärtämään, mikä on minulle tärkeintä elämässäni.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4568
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      152
      3546
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1014
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      862
    Aihe