Kuka luottaa kepuun?

Anonyymi

Näin politiikan tutkija: Keskusta vaikenee todellisesta syystä Rinteen kaatamiselle – koska se oli puhtaasti poliittinen, ”hävyttömän ruma temppu”

Lapsena leikittiin juoksuleikkiä nineltään - Kuka pelkää mxxtaa miestä?
Nykyajan politiikassa pelataan peliä nimeltään - Kuka luottaa kepuun?

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin muistan leikin

    • Anonyymi

      Lapsellista tautologiaa Jorma.

      HUIPPUSOTILAS

      Ja vielä taas tuo "politiikan tutkija". HO HOO, HO HOO!

      • Anonyymi

        no kouvolan kruununraakki, tuo on lainaus US-lehdestä


    • Saattoi olla Rinteen ja demareidenkin etu, ettei todellista syytä paljasteta tyyliin "kävi alinomaa kulmuneihin kiinni".

      • Anonyymi

        Kuinka niin. Kyllä se kelmi on tässä Kepu, kun vasemmistoliitolle, vihreille ja RKP:lle riitti Rinteen selvitys.

        Kepulle vain vuodettiin päivä jälkeen Rinteen eron, että kannatusluvut on historiallisen heikot.

        On toki arvuuteltu Orponkin käytöksestä, että politiikan taustalla häärinyt Sipilä oli saanut yrittäjiltä ts. Penttiseltä ja EK:lta viestin, että pitää saada palkankorotukset mahdollisimman alas ja lakkoja ei saa syntyä.

        Kansa taas ajattelee, että aranoloinen Kulmuni ei pysty toimimaan johtajana kun Kepun taustajoukot sähköä ja sauhuaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin. Kyllä se kelmi on tässä Kepu, kun vasemmistoliitolle, vihreille ja RKP:lle riitti Rinteen selvitys.

        Kepulle vain vuodettiin päivä jälkeen Rinteen eron, että kannatusluvut on historiallisen heikot.

        On toki arvuuteltu Orponkin käytöksestä, että politiikan taustalla häärinyt Sipilä oli saanut yrittäjiltä ts. Penttiseltä ja EK:lta viestin, että pitää saada palkankorotukset mahdollisimman alas ja lakkoja ei saa syntyä.

        Kansa taas ajattelee, että aranoloinen Kulmuni ei pysty toimimaan johtajana kun Kepun taustajoukot sähköä ja sauhuaa.

        Samaa mieltä olen siitä, että Rinteen selvitys itse postiasiasta olisi kelvannut kepullekin. Jos syynä olisi esimerkiksi yrityslinjaukset, ne olisi kerrottu julkisuuteen, koska niillä kepu olisi voinut lisätä kannatustaan. Jotain muuta, salamyhkäisempää luottamuspulaa täytyy olla taustalla. Ehkäpä joudumme odottamaan vielä vuosikymmeniä ennen kuin ne todelliset syyt paljastetaan.


    • Anonyymi

      Antti Rinne korosti torstaina pidetyssä tiedotustilaisuudessa sitä, että hän erosi pääministerin tehtävästä itse. Tämä eroaa hänen mukaansa merkittävästi siitä, että pääministeri tai hallitus olisi kaatunut epäluottamuslauseeseen eduskunnan välikysymyksen seurauksena.
      Rinne korosti sitä ettei häntä ole erotettu.

      Mös Paatero erosi itse, ainakin Rinteen mukaan.

    • Anonyymi

      - Kuka luottaa kepuun?
      Vain yksinkertaiset ja sinisilmäiset

      • Anonyymi

        Rinne oli sosiaalinen, käyhempien ymmärtäjä.
        Sipilä on suurkapitalisti, joka hyväksyy vain rikkaiden aatemaailman.
        Suuri lakkosuma tulossa, kun työväestö on rumasti loukattu.
        Sipilä ei ymmärtänyt kokonaisuuksia, kun kaatoi kaksi hallitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rinne oli sosiaalinen, käyhempien ymmärtäjä.
        Sipilä on suurkapitalisti, joka hyväksyy vain rikkaiden aatemaailman.
        Suuri lakkosuma tulossa, kun työväestö on rumasti loukattu.
        Sipilä ei ymmärtänyt kokonaisuuksia, kun kaatoi kaksi hallitusta.

        Lahkolaiset harvoin ymmärtävät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rinne oli sosiaalinen, käyhempien ymmärtäjä.
        Sipilä on suurkapitalisti, joka hyväksyy vain rikkaiden aatemaailman.
        Suuri lakkosuma tulossa, kun työväestö on rumasti loukattu.
        Sipilä ei ymmärtänyt kokonaisuuksia, kun kaatoi kaksi hallitusta.

        Demarien Paksut ay-Pojat ei ymmärrä köyhyydestä mittään kymppitonnien korvaukset kuussa


    • Anonyymi

      ostaistko käytetyn auton porsimo kurviselta?
      entä lohelta?
      heikkiseltä?
      kenties kärnältä?

      • Anonyymi

        Sipilä, Kurvinen, Lohi, Tiilikainen.
        Oi Herra, suojaa ja varjele heiltä meitä.
        Lakkosuma tulossa, työväenluokka kuittaa pääministerin vaihdon.


    • Anonyymi

      Keskusta joutui taas hoitamaan homman kansan edun mukaisesti. Tuo oli vaan tehtävä.

      Suuri kunnioitus taas, kuten Aholle ja Sipilälle aikanaan.

    • Anonyymi

      Antti puhui äsken linnanjuhlissa aidosti ja rehdisti luottamuksellisesta puhtaasta valehtelusta somessa.

    • Anonyymi

      Mistä riitely kumpuaa? Löysin yhden totuuden kirjasta, joka on kestänyt vuosituhansien ajan ihmisten arvostetuimpana kirjana.

      Ensimmäiset lopun merkit
      7
      Jotkut kysyivät: »Opettaja, milloin tämä kaikki tapahtuu? Mikä on merkkinä siitä, että se aika on tulossa?»
      8
      Jeesus sanoi: »Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: ’Minä se olen’, ja: ’Aika on tullut.’ Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä.
      9Ja kun kuulette sodista ja levottomuuksista, älkää hätääntykö. Näin täytyy ensin käydä, mutta loppu ei tule vielä silloin.»
      10
      Ja hän jatkoi:
      »Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan,
      11
      ja joka puolella on suuria maanjäristyksiä, nälänhätää ja ruttotauteja. Kauhistuttavia asioita tapahtuu, ja taivaalla näkyy suuria ennusmerkkejä.
      12
      »Mutta jo ennen tätä teidän kimppuunne käydään ja teitä vainotaan. Teitä viedään tuomiolle synagogiin, teitä teljetään vankilaan, te joudutte kuninkaiden ja maaherrojen eteen minun nimeni tähden.
      13Näin te saatte tilaisuuden todistaa minusta.
      14
      Painakaa vain mieleenne, että teidän ei tule etukäteen miettiä, miten itseänne puolustatte.
      15
      Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne.
      16
      »Jopa teidän vanhempanne, veljenne, sukulaisenne ja ystävänne luovuttavat teidät viranomaisille, ja muutamia teistä surmataan.
      17
      Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden.
      18
      Mutta edes hiuskarva päästänne ei mene hukkaan.
      19
      Pysykää lujina, niin voitatte omaksenne elämän.

      • Anonyymi

        Oletko hullu vai humalassa? Vai oletko Juha itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko hullu vai humalassa? Vai oletko Juha itse?

        Joku lesta kumminkin. Eihän kai Keskustassa mistään muusta suunnasta esitettäisi näin kaukaa haettuja selityksiä, koska varmasti jokainen tajuaa ettei tuollaisella tämän päivän politiikassa ajeta kuin päin seinää.

        Suosittelisin lestoille poistumista Keskustaa haittaamasta ja oman puolueen perustamista, jossa sitten voisivat pohjata puolueohjelmansa Raamattuun. Toinen vaihtoehto lestoille olisi liittyä Kristillisdemokraatteihin. Siellähän olisi ay-vapaa territorio. Tämä olisi kuin raikas tuulahdus Keskustalle ja puolue pääsisi toteuttamaan aitoa keskustapolitiikkaa ilman näitä poliittisia kapuloita rattaissaan. Tämä kasvojen pesu voisi nostaa Keskustan kannatusta uudestaan.


    • Anonyymi

      Hihhulismi on painolasti puolueelle

      • Anonyymi

        BaskaPaula, Bärner, Sipilä, Tiilikainen, Kurvinen, Lohi, Kulmuni
        Missä näitä köyhemmän kansan vihollisia kasvaa.
        Suurpääoma, raaka kapitalismi jyllää Keskustassa,
        siksi Rinne kaadettiin.


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe