Hyvää itsenäisyyspäivää.
Kaikille PerusSuomalaisille.......
40
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vihervassareista ja ym. suvakeista ei niin väliä.
- Anonyymi
Nostakaamme malja Suomelle ja Suomalaisuudelle, historialle ja kulttuurille, kaiken säilyttämisen ja kehittämisen puolesta.
- Anonyymi
ja pikaista paranemista.
Tervetuloa vastuulliseksi Suomalaiseksi jälleen.
Umpimielisyys ei ole oikeaa kansallismielisyyttä.- Anonyymi
Umpimielisille kepulaisille, Kokoomukselle ja suvakeille tarkoitettu. Vihreiden vastuuttomille, vasemmiston natseille ja stalinisteille erityisesti.
Ottakaa lääkkeenne.
- Anonyymi
Sekaannus on ymmärrettävä etenkin kun on kysymys persusta.
Suomen itsenäisyyspäivä on 6. joulukuuta eli 6.12.
Venäjän kansallispäivä 12. kesäkuuta eli 12.6.
Persut juhlii siis vasta kesäkuussa.- Anonyymi
PerusSuomalaiset ei sekaannu kokoomuksen, kepulaisten ja vihreiden juhlallisuuksiin.
Sauli on tunnettu suutelija Putinin kanssa. Kannattaisi joskun katsella sieltä kepulaisten uuninpankolta uurisia ja sitä, mikä maailmassa on totta. Älkää suostuko elämään teille niin tyypillisessä valheessa, jota olemme nähneet viimeviikkoina.
- Anonyymi
Pidetään Suomi suomalaisena !!!!!!!
- Anonyymi
Tuollaisia huutelee lähinnä ne joiden suvussa on 300 vuotta naitu serkkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, niitä löytyy syrjäkylien lestakepulaisista, serkkujen kanssa naitu penskoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isis-mamuissa niitä riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei minun tuntemat muslimit ole kyllä tuollaisia huudelleet.
- Anonyymi
Kiitos samoin vietä hyvä rauhallinen ja iloinen itsenäisyyspäivä.
- Anonyymi
Sitä sammoo siulekkii vuan.
- Anonyymi
"Edvigeksi ristittyyn tietokantaan voitaisiin kerätä tietoja 13-vuotiaista ja sitä vanhemmista, jotka "osallistuvat tai ovat pyrkineet osallistumaan aktiivisesti politiikkaan tai ammattiliittojen toimintaan tai joilla on merkittävä yhteiskunnallinen, taloudellinen, sosiaalinen tai uskonnollinen rooli."
- Anonyymi
Toivottavasti säilyisi tämä Suomi olemassa. Pahalta näyttää että vihervasemmisto tekee kaikkensa ettei se säily. Suomi on vielä ehkä 5-10 prosenttia itsenäinen, mutta ei tarvita enää paljoa että nämäkin rippeet ovat annetut pois liittovaltion hyiseen syleilyyn.
- Anonyymi
Kiitos.
Vasta viimeiset kymmenen vuotta olen tuntenut isänmaallisuutta liityttyäni perussuomalaisiin.
Toki sitä ennen ja nyt arvostanut veteraaneja sekä sankarivainajia aina.
Ainakin kaksikymmentä tietämääni lähisukulaismiestä oli sekä veteraaneja, mutta sankarivainajiakin.
Heidän joukosta viittä olen saattanut haudan lepoon. Mukaan lukien isäni.- Anonyymi
Samanlaista historiaa täällä mutta en silti ole sairastunut persuismiin, pysyn oikeasti isänmaallisena, en halpahintaisena populistina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samanlaista historiaa täällä mutta en silti ole sairastunut persuismiin, pysyn oikeasti isänmaallisena, en halpahintaisena populistina.
Liity PerusSuomalaisiin, jätä populismi, joka on vihervasemiston ja KeKoomuksen agendaa.
- Anonyymi
Hyvää itsenäisyyspäivää sinulle, hienot arvot on olemassa vielä jossakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se totuus vielä kirkastu sinullekkin. Tai sitten sulle ei kelpaa asioitten tärkeysjärjestykseen laittaminen ja järjettömän rahanlappaamisen lopettaminen.
- Anonyymi
En äänestänyt aiemmin persuja, mutta tämä Halla-aho on niin asiallinen, rauhallinen ja hyvin analysoiva, että ääni heille.
- Anonyymi
Kiitos samoin! On upeeta olla Perussuomalainen. Sain juuri itsenäisyyspäiväonnittelut Pietarista.
- Anonyymi
Laittoiko viherTrollaaja Pietarista tervehdyksen ihan vain kiusatakseen. ?
PerusSuomalaiseksi liittyminen kun aiheuttaa kommareissa vihantunteita. - Anonyymi
Sitä se tekee kun vanha demari loikkaa PS-puolueeseen. Koeta kestää sitä Pietarin vihaa, joka johtuu SDP:stä luopumisen vuoksi.
PerusSuomalaiset tukevat sinua vaihdoksestasi. Tzemppiä vaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittoiko viherTrollaaja Pietarista tervehdyksen ihan vain kiusatakseen. ?
PerusSuomalaiseksi liittyminen kun aiheuttaa kommareissa vihantunteita.Ei, vaan venäläinen naapurimme ja hyvä ystävä. itse olen Kirvussa syntynyt karjalanpoika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan venäläinen naapurimme ja hyvä ystävä. itse olen Kirvussa syntynyt karjalanpoika.
Kuis ”Hyvää itsenäisyyspäivää” menee karjalaks?
Kiitos kovin🥰
- Anonyymi
Tämä on PerusSuomalaisten päivä. Isänmaallisten päivä.
- Anonyymi
Minulle tämä on Suomen itsenäisyyden 25-vuotismuistopäivä, sillä olen asunut EU-Suomessa vuodesta 1995 alkaen.
- Anonyymi
Kiitos! Samoin myös Sinulle: - Hyvää itsenäisyyspäivää!
- Anonyymi
Kiitos samoin🥂
- Anonyymi
Hyvää itsenäisyyden ps-päivää kaikille
Tuntematon katseltiin päivällä
Kuunneltiin itsenäisyysmusikkia
Erikoisin Carola tiesittekö että hän oli hyvin isänmaallinen ja osasi Linnaa ulkoa pitkiä pätkiä ja erityisesti ihaili Rokkaa jonka lauseita hän käytti arkikeskustelussa
Hyvää jatkoa kaikille perussuomalaisille - Anonyymi
En katso linnaa MUTTA NE JOTKA
IRANIN LÄHETTILÄS jättikö kättele mättä taas
Haukiota - Anonyymi
Samoin aloittajalle!
Kyllä me vielä pelastamme tämän Isänmaamme! - Anonyymi
Kiitos, samoin!
- Anonyymi
Kaikki mikä sataa.....sataa PerusSuomalaisten laariin.
Hyvää itsenäisyys päivää vaan kaikille PerusSuomalaisille. Kitos Persut että syksyllä 2015 tilasitte Suomeen 35 000 matua kulttuuriamme rikastamaan!
- Anonyymi
... ja kiitos sekä Ruåtsin että Suomen demareille että toimititte tilauksen perille asti! Kiitos,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... ja kiitos sekä Ruåtsin että Suomen demareille että toimititte tilauksen perille asti! Kiitos,
KeKoomus kutsui ilmaisilla omakotitaloillaan nuo matut Suomeen ja PerusSuomalaiset politiikallaan saivat matut tuntemaan, ettei Suomi ollutkaan se unelmien paikka ja näin lähtemään maasta.
Vain PeurusSuomalaiset ovat saattaneet matut matkoihinsa, kukaan muu ei ole tehnyt asian eteen yhtään mitään.
Kiittäkää ja kumartakaa PerusSuomalaisia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei132596Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221267- 891195
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2451024Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511013Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63924Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253826- 84796
- 41722
- 35719