Hetket ilman häntä tuntuu ikuisuudelta. Kun ei näe eikä voi tietää, mitenköhän hänellä menee? Toivottavasti hyvin kuitenkin. Aika pitäisi saada jotenkin vain kulumaan ja siksi arvelinkin vetäytyä harrastukseni pariin. Hän mielessä, mikään ei ole pielessä... <3
Pitkä viikonloppu edessä...
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä harrastat?
- Anonyymi
Metallitöitä oman pajan rauhassa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metallitöitä oman pajan rauhassa. :)
Okei minun mielessäni yksi mies kivaa iltaa harrastuksen pariin. Jos jaksan niin aloitan kutomaan sukkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metallitöitä oman pajan rauhassa. :)
Liittyykö työsi jotenkin harrastukseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metallitöitä oman pajan rauhassa. :)
Kaivattuni on myös metalli alan miehiä.
- Anonyymi
noite oon ollu ihatuksesta eross 3-5 vuotta mut toivetajjatulun toivosa tääö suomi24
yritän viestitellä toivoisin vaa et se sanois ettei se oo kiinostunu sit loptettaisin mut et si et sie mut oon alinvoimanen tarviin neuvoi kaikilt- Anonyymi
Olet kai kumminkin välillä hänet nähnyt ja puhunut hänelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kai kumminkin välillä hänet nähnyt ja puhunut hänelle?
no viime kuun lopul mut meni ohi pyöräl vittu se öauk muistot pintaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no viime kuun lopul mut meni ohi pyöräl vittu se öauk muistot pintaa
Minä en enää muista milloin nähnyt ja olen saattanut nähdä hänet jossain vastakin.
Mutta siitä kun kunnolla läheltä näin on 8kk. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en enää muista milloin nähnyt ja olen saattanut nähdä hänet jossain vastakin.
Mutta siitä kun kunnolla läheltä näin on 8kk.oliks se antti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oliks se antti
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en enää muista milloin nähnyt ja olen saattanut nähdä hänet jossain vastakin.
Mutta siitä kun kunnolla läheltä näin on 8kk.luenopest silmuviestipoistetaakoht
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
NO VOI SAATANA MIKS EI SEEKIN OO EI SE OO TÄÄLLÄ AAAAAA VITTU
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
KUKA SE SIT ON ONKS SIL RILLIT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KUKA SE SIT ON ONKS SIL RILLIT
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
onks se joel
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onks se joel
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onks se joel
okei luovitan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
okei luovitan
Hän on niin komea mies pitkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on niin komea mies pitkä.
ite oon gei ja tykkään lyhuist oon ite 174 mut mu ihsastus 160 vittuku se ois 150tai140
anteeks jumala - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on niin komea mies pitkä.
ja anteeks tuntematon nainen jos järkytin mut miu pitää vaa olla rohkeempi nii mie aineki voisin olla onnelinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja anteeks tuntematon nainen jos järkytin mut miu pitää vaa olla rohkeempi nii mie aineki voisin olla onnelinen
Kaivattuni on pitkästi yli 180cm. Itsekunkin pitäisi olla rohkeampi.
- Anonyymi
Haaveilin miehestä äsken kun mietin valkosipulia niin ajatuksiini tuli että teimme pitsaa yhdessä.
Eihän sitä tiedä jos toteutuu.- Anonyymi
Olisiko valkosipulista se kotimainen nimitys parempi ainakin näin itsenäisyyspäivänä? Kynsilaukka 🤗 Vanhempi termi kuin länsinaapurin vitlökki, Knoblauch etelämmästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko valkosipulista se kotimainen nimitys parempi ainakin näin itsenäisyyspäivänä? Kynsilaukka 🤗 Vanhempi termi kuin länsinaapurin vitlökki, Knoblauch etelämmästä.
En ole koskaan tehnyt hänen kanssaan ruokaa tai yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan tehnyt hänen kanssaan ruokaa tai yhtään mitään.
En minäkään hänen kanssaan (vielä :) ) mitään, kirjoitin vain tuosta valkosipuli-kynsilaukka -termistä. Ymmärsin kyllä tuon että haaveilit, samaa harrastelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään hänen kanssaan (vielä :) ) mitään, kirjoitin vain tuosta valkosipuli-kynsilaukka -termistä. Ymmärsin kyllä tuon että haaveilit, samaa harrastelen.
Niin minulta unohtui tuo vielä siitä lauseesta🙂.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612