Pitkä viikonloppu edessä...

Anonyymi

Hetket ilman häntä tuntuu ikuisuudelta. Kun ei näe eikä voi tietää, mitenköhän hänellä menee? Toivottavasti hyvin kuitenkin. Aika pitäisi saada jotenkin vain kulumaan ja siksi arvelinkin vetäytyä harrastukseni pariin. Hän mielessä, mikään ei ole pielessä... <3

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä harrastat?

      • Anonyymi

        Metallitöitä oman pajan rauhassa. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Metallitöitä oman pajan rauhassa. :)

        Hieno harrastus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metallitöitä oman pajan rauhassa. :)

        Okei minun mielessäni yksi mies kivaa iltaa harrastuksen pariin. Jos jaksan niin aloitan kutomaan sukkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metallitöitä oman pajan rauhassa. :)

        Liittyykö työsi jotenkin harrastukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metallitöitä oman pajan rauhassa. :)

        Kaivattuni on myös metalli alan miehiä.


    • Anonyymi

      noite oon ollu ihatuksesta eross 3-5 vuotta mut toivetajjatulun toivosa tääö suomi24
      yritän viestitellä toivoisin vaa et se sanois ettei se oo kiinostunu sit loptettaisin mut et si et sie mut oon alinvoimanen tarviin neuvoi kaikilt

      • Anonyymi

        Olet kai kumminkin välillä hänet nähnyt ja puhunut hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kai kumminkin välillä hänet nähnyt ja puhunut hänelle?

        no viime kuun lopul mut meni ohi pyöräl vittu se öauk muistot pintaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no viime kuun lopul mut meni ohi pyöräl vittu se öauk muistot pintaa

        Minä en enää muista milloin nähnyt ja olen saattanut nähdä hänet jossain vastakin.
        Mutta siitä kun kunnolla läheltä näin on 8kk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en enää muista milloin nähnyt ja olen saattanut nähdä hänet jossain vastakin.
        Mutta siitä kun kunnolla läheltä näin on 8kk.

        oliks se antti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oliks se antti

        Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en enää muista milloin nähnyt ja olen saattanut nähdä hänet jossain vastakin.
        Mutta siitä kun kunnolla läheltä näin on 8kk.

        luenopest silmuviestipoistetaakoht


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        NO VOI SAATANA MIKS EI SEEKIN OO EI SE OO TÄÄLLÄ AAAAAA VITTU


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        KUKA SE SIT ON ONKS SIL RILLIT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KUKA SE SIT ON ONKS SIL RILLIT

        Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        onks se joel


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onks se joel

        Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onks se joel

        okei luovitan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        okei luovitan

        Hän on niin komea mies pitkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on niin komea mies pitkä.

        ite oon gei ja tykkään lyhuist oon ite 174 mut mu ihsastus 160 vittuku se ois 150tai140
        anteeks jumala


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on niin komea mies pitkä.

        ja anteeks tuntematon nainen jos järkytin mut miu pitää vaa olla rohkeempi nii mie aineki voisin olla onnelinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja anteeks tuntematon nainen jos järkytin mut miu pitää vaa olla rohkeempi nii mie aineki voisin olla onnelinen

        Kaivattuni on pitkästi yli 180cm. Itsekunkin pitäisi olla rohkeampi.


    • Anonyymi

      Haaveilin miehestä äsken kun mietin valkosipulia niin ajatuksiini tuli että teimme pitsaa yhdessä.
      Eihän sitä tiedä jos toteutuu.

      • Anonyymi

        Olisiko valkosipulista se kotimainen nimitys parempi ainakin näin itsenäisyyspäivänä? Kynsilaukka 🤗 Vanhempi termi kuin länsinaapurin vitlökki, Knoblauch etelämmästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko valkosipulista se kotimainen nimitys parempi ainakin näin itsenäisyyspäivänä? Kynsilaukka 🤗 Vanhempi termi kuin länsinaapurin vitlökki, Knoblauch etelämmästä.

        En ole koskaan tehnyt hänen kanssaan ruokaa tai yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan tehnyt hänen kanssaan ruokaa tai yhtään mitään.

        En minäkään hänen kanssaan (vielä :) ) mitään, kirjoitin vain tuosta valkosipuli-kynsilaukka -termistä. Ymmärsin kyllä tuon että haaveilit, samaa harrastelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään hänen kanssaan (vielä :) ) mitään, kirjoitin vain tuosta valkosipuli-kynsilaukka -termistä. Ymmärsin kyllä tuon että haaveilit, samaa harrastelen.

        Niin minulta unohtui tuo vielä siitä lauseesta🙂.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe