Hetket ilman häntä tuntuu ikuisuudelta. Kun ei näe eikä voi tietää, mitenköhän hänellä menee? Toivottavasti hyvin kuitenkin. Aika pitäisi saada jotenkin vain kulumaan ja siksi arvelinkin vetäytyä harrastukseni pariin. Hän mielessä, mikään ei ole pielessä... <3
Pitkä viikonloppu edessä...
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä harrastat?
- Anonyymi
Metallitöitä oman pajan rauhassa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei minun mielessäni yksi mies kivaa iltaa harrastuksen pariin. Jos jaksan niin aloitan kutomaan sukkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liittyykö työsi jotenkin harrastukseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaivattuni on myös metalli alan miehiä.
- Anonyymi
noite oon ollu ihatuksesta eross 3-5 vuotta mut toivetajjatulun toivosa tääö suomi24
yritän viestitellä toivoisin vaa et se sanois ettei se oo kiinostunu sit loptettaisin mut et si et sie mut oon alinvoimanen tarviin neuvoi kaikilt- Anonyymi
Olet kai kumminkin välillä hänet nähnyt ja puhunut hänelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kai kumminkin välillä hänet nähnyt ja puhunut hänelle?
no viime kuun lopul mut meni ohi pyöräl vittu se öauk muistot pintaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no viime kuun lopul mut meni ohi pyöräl vittu se öauk muistot pintaa
Minä en enää muista milloin nähnyt ja olen saattanut nähdä hänet jossain vastakin.
Mutta siitä kun kunnolla läheltä näin on 8kk. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en enää muista milloin nähnyt ja olen saattanut nähdä hänet jossain vastakin.
Mutta siitä kun kunnolla läheltä näin on 8kk.oliks se antti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oliks se antti
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta siitä kun kunnolla läheltä näin on 8kk.luenopest silmuviestipoistetaakoht
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
NO VOI SAATANA MIKS EI SEEKIN OO EI SE OO TÄÄLLÄ AAAAAA VITTU
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
KUKA SE SIT ON ONKS SIL RILLIT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KUKA SE SIT ON ONKS SIL RILLIT
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
onks se joel
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onks se joel
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onks se joel
okei luovitan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
okei luovitan
Hän on niin komea mies pitkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ite oon gei ja tykkään lyhuist oon ite 174 mut mu ihsastus 160 vittuku se ois 150tai140
anteeks jumala - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja anteeks tuntematon nainen jos järkytin mut miu pitää vaa olla rohkeempi nii mie aineki voisin olla onnelinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja anteeks tuntematon nainen jos järkytin mut miu pitää vaa olla rohkeempi nii mie aineki voisin olla onnelinen
Kaivattuni on pitkästi yli 180cm. Itsekunkin pitäisi olla rohkeampi.
- Anonyymi
Haaveilin miehestä äsken kun mietin valkosipulia niin ajatuksiini tuli että teimme pitsaa yhdessä.
Eihän sitä tiedä jos toteutuu.- Anonyymi
Olisiko valkosipulista se kotimainen nimitys parempi ainakin näin itsenäisyyspäivänä? Kynsilaukka 🤗 Vanhempi termi kuin länsinaapurin vitlökki, Knoblauch etelämmästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko valkosipulista se kotimainen nimitys parempi ainakin näin itsenäisyyspäivänä? Kynsilaukka 🤗 Vanhempi termi kuin länsinaapurin vitlökki, Knoblauch etelämmästä.
En ole koskaan tehnyt hänen kanssaan ruokaa tai yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan tehnyt hänen kanssaan ruokaa tai yhtään mitään.
En minäkään hänen kanssaan (vielä :) ) mitään, kirjoitin vain tuosta valkosipuli-kynsilaukka -termistä. Ymmärsin kyllä tuon että haaveilit, samaa harrastelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään hänen kanssaan (vielä :) ) mitään, kirjoitin vain tuosta valkosipuli-kynsilaukka -termistä. Ymmärsin kyllä tuon että haaveilit, samaa harrastelen.
Niin minulta unohtui tuo vielä siitä lauseesta🙂.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3662665Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944352568- 1201474
- 431196
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo801002Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26861- 56843
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39825Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121802En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30759