Väistit, väistit ja väistit

Anonyymi

väistit mua ja mun sanoja...

Kun tulin lähelle, väistit.
Kun kosketin, väistit.
Kun sanoin että hieno kampaus, sanoit : työkaveri kehui tätä kovasti.
Kun kehuin kuinka sait lasten kinastelun loppumaan, sanoit : meidän pomo on ehdottanu ylennystä.


Muutettuja sanoja

47

903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joskus kun ei suoraan voi puhua täytyy väistää!

      • Anonyymi

        just niin, ei voi puhua kirosanoja muitten kuullen!


    • Anonyymi

      Olipa tuttua, hänkään ei tehnyt mitään muuta kuin väisteli.

    • Anonyymi

      Ne on semmottia reppanoita, ollaan kun papupata siellä missä ei tarvis ja sitten mykkiä siellä missä pitäisi jotain sanoo. Ei perusta toisen tunteista.

      • Anonyymi

        jos on rankasti ujo niin ei sille voi mitään. Minä saatan vaikuttaa hyvinkin avoimelta ja sosiaaaliselta tietyissä porukoissa mutta olen introvertti ja hemmetin ujo varsinkin jos olen ihastunut. Jäädyn ja meen paniikkiin en kylläkään näytä sitä ulospäin tai yritän olla näyttämättä.


    • Anonyymi

      Olin politisoitumassa, anteeksi.

      • Anonyymi

        siis eri suuntaanko ?


    • Anonyymi

      Mitä odotit hänen vastaavan?
      Hänhän puhui kuitenkin.
      Ehkä itsensä kehuminen tai kehujen vastaanottaminen eivät ole hänelle niin merkityksellisiä asioita, että hän katsoisi tärkeäksi keskustella niistä?
      Ehkäpä jos hän onkin jätki ihminen?
      Jalat maassa oleva, loppuseltaan.

    • Anonyymi

      ei kehuista aleta keskustella, mutta voi niihin reagoida odotetulla tavalla (kiitos, niin sinäkin tai muuta sell)
      Puheen aiheen vaihtaminen voi tarkoittaa ettei hän halua puhua teidän välisistä tunnepitoisista asioista.

      • Anonyymi

        Tunnepitoisista asioista vain on pakko jossain vaiheessa puhua halusi sitä tai ei. Se kuuluu kahden ihmisen väliseen suhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnepitoisista asioista vain on pakko jossain vaiheessa puhua halusi sitä tai ei. Se kuuluu kahden ihmisen väliseen suhteeseen.

        Jospa toinen ei halua,,, ei halua puhua koska ei halua suhdetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnepitoisista asioista vain on pakko jossain vaiheessa puhua halusi sitä tai ei. Se kuuluu kahden ihmisen väliseen suhteeseen.

        Tunnepitoiset asiat ovat minun mielestäni keskustelun aiheena eri asia kuin toisen kehuminen. Toista voi tukea, kehua ja kannustaa, mutten näe niin, että kehumisesta täytyisi erityisesti syntyä keskustelua.
        Tieten se voi toimia keskustelun avauksena joidenkin välillä, mutta jos sitä kautta ei keskustelua synny, voi kokeilla toisenlaista avausta tai itseasiassa suoraan asiaan meneminen tuottaa usein sen nopeimman ja toivotuimman sekä selkeimmän vastareaktion.
        Suoraan asiaan menemisellä en tietenkään tarkoita toisen loukkaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa toinen ei halua,,, ei halua puhua koska ei halua suhdetta?

        Sitten se pitää sanoa ettei halua ettei se toinen elättele toiveita mistään enemmästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten se pitää sanoa ettei halua ettei se toinen elättele toiveita mistään enemmästä.

        Juuri noin. Jos toisen kanssa ei halua mitään niin sanotaan etten halua sinusta mitään ja eihän sellaisten kanssa sit puhuta. Ei ihmisten tunteet aina kohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa toinen ei halua,,, ei halua puhua koska ei halua suhdetta?

        Se toinen voi ottaa myös toisen huomioon ja kertoa sen ettei halua suhdetta. Joustakaa ihmiset siitä omasta navasta hieman ja asettukaa myös sen toisen asemaan ei aina se minäminäminä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa toinen ei halua,,, ei halua puhua koska ei halua suhdetta?

        Mitä suhdetta se puhuminen muka tarkoittaa. Voihan sitä puhua vaikka aidan seipäistä.


    • Anonyymi

      Voi olla myös julma kiusaamistapa.

      • Anonyymi

        Tai voi olla hämmentynyt kehuista. Minä en osaa käsitellä kehuja. Jos minua kehutaan, en osaa kiittää vaan hymyilen ja vaihdan puheenaihetta, etten mene enempää hämilleni. Enkä muutoinkaan halua olle keskustelunaiheena kehumistasolla, joten leikkaan sen siirtymällä muihin aiheisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai voi olla hämmentynyt kehuista. Minä en osaa käsitellä kehuja. Jos minua kehutaan, en osaa kiittää vaan hymyilen ja vaihdan puheenaihetta, etten mene enempää hämilleni. Enkä muutoinkaan halua olle keskustelunaiheena kehumistasolla, joten leikkaan sen siirtymällä muihin aiheisiin.

        noin se voi olla


        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai voi olla hämmentynyt kehuista. Minä en osaa käsitellä kehuja. Jos minua kehutaan, en osaa kiittää vaan hymyilen ja vaihdan puheenaihetta, etten mene enempää hämilleni. Enkä muutoinkaan halua olle keskustelunaiheena kehumistasolla, joten leikkaan sen siirtymällä muihin aiheisiin.

        Kyllä mäkin näen kiusaamisena semmosen. Nuorisolla voi olla kivana juttunakin se, että joku tykkää niistä ja sit pelleillään, oon kuullu että on tietyissä piireissä. Vanhempien olis hyvä puuttua asiaan.


    • Anonyymi

      Luulin, ettet halua mua. Siksi vain. Kauan sitten.

      • Anonyymi

        Olet väistellyt kauan sitten? Millon viimeks?


      • Anonyymi

        Miten ihmeessä sä sillee menit luulemaan, eihän se missään vaihessa ole niin ollut :) :)

        Ps: Tosin minä en oo ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ihmeessä sä sillee menit luulemaan, eihän se missään vaihessa ole niin ollut :) :)

        Ps: Tosin minä en oo ap.

        Kiitos tuosta, päivystämisestä :)
        Noin olisin vastannut.

        ap


    • Anonyymi

      Ei tosin ollut polttopalloa, mut nyt pallo on naisella.

    • Anonyymi

      Väistin hänet aikoinaan, pelkäsin tunteita, joita hän minussa herätti ja sairauteni toi omat ongelmat kuvioihin. Mennyttä en voi muuttaa, voin vain siitä oppia parhaani mukaan. Menetin hänet, elämäni rakkauden. Älkää tehkö samaa virhettä, vaalikaa rakkautta, vaikka kuinka pelottaisi. Aito rakkaus osuu kerran elämässä kohdalle jos silloinkaan.

      • Anonyymi

        Rakkaus vastaan Pelko ?

        Kumpi voittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus vastaan Pelko ?

        Kumpi voittaa?

        Joskus on pakko väistää, kun voi arvata mitä seurauksia voisi olla. Joidenkin ihmisten kanssa tekemisiin joutuminen sisältää liikaa riskejä. Ei ole pelosta johtuvaa vaan osoitus siitä, että arvostelukyky toimii tunteistakin huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus on pakko väistää, kun voi arvata mitä seurauksia voisi olla. Joidenkin ihmisten kanssa tekemisiin joutuminen sisältää liikaa riskejä. Ei ole pelosta johtuvaa vaan osoitus siitä, että arvostelukyky toimii tunteistakin huolimatta.

        Selittelet ratkaisua, jonka tiedät vääräksi. Selittelet rohkeuden puutetta, jotta olisit muuttanut elämääsi, kaikesta huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selittelet ratkaisua, jonka tiedät vääräksi. Selittelet rohkeuden puutetta, jotta olisit muuttanut elämääsi, kaikesta huolimatta.

        Ei olisi muuttanut parempaan, koska en ole etsinyt suhdetta. Olen suhteissa usein tuntenut että olen menettänyt riippumattomuuteni, joskus tuntunut oloni tukahdutetuksi. Parisuhde nähdään olevan kaikkien toive? Ei minulta rohketta puutu- olen jopa paljon epäsovinnaisempi kuin oletetaan! 00.02


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olisi muuttanut parempaan, koska en ole etsinyt suhdetta. Olen suhteissa usein tuntenut että olen menettänyt riippumattomuuteni, joskus tuntunut oloni tukahdutetuksi. Parisuhde nähdään olevan kaikkien toive? Ei minulta rohketta puutu- olen jopa paljon epäsovinnaisempi kuin oletetaan! 00.02

        eli PELKÄÄT ...
        pelkäät että riski riippumattomuuden menetykselle on suuri. Toisin sanoen et osaa elää niin että osaisit puolustaa omaa riippumattomuuttasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli PELKÄÄT ...
        pelkäät että riski riippumattomuuden menetykselle on suuri. Toisin sanoen et osaa elää niin että osaisit puolustaa omaa riippumattomuuttasi?

        Ei suhteessa voi olla täysin riippumaton, mutta tommoset asiat pitäis jutskata yhessä toisen kanssa, kun luo suhdetta. Mutta ymmärrettävää pelkoa, niitähän meillä kaikilla on, ties minkämoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli PELKÄÄT ...
        pelkäät että riski riippumattomuuden menetykselle on suuri. Toisin sanoen et osaa elää niin että osaisit puolustaa omaa riippumattomuuttasi?

        Osaan mutta se tekee suhteet mahdottomiksi, koska en elä enkä toimisi kuten kulttuurimme minulta naisena edellyttäisi. Olen liian kaukana käsityksineni miten minun naisena tulee elää ja valtavirran ajatteluun ei ole paluuta enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaan mutta se tekee suhteet mahdottomiksi, koska en elä enkä toimisi kuten kulttuurimme minulta naisena edellyttäisi. Olen liian kaukana käsityksineni miten minun naisena tulee elää ja valtavirran ajatteluun ei ole paluuta enää.

        harrastat avoimia suhteita?
        niin paljon kuin kalenterit sietää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        harrastat avoimia suhteita?
        niin paljon kuin kalenterit sietää?

        Ei vaan en harrasta mitään suhteita. Jos miehellä olisi samankaltainen koulutus, hän saattaisi ymmärtää arvomaailmaani eikä ristiriitoja olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan en harrasta mitään suhteita. Jos miehellä olisi samankaltainen koulutus, hän saattaisi ymmärtää arvomaailmaani eikä ristiriitoja olisi.

        Ei se asia ole koulutuksesta kiinni. Sinä pelkäät vain elää todellista elämää (ja rakastumista) aivan suotta. Piiloudut ja väistelet, jos joku osoittaa sinusta välittävän. Häpeät jotakin olematonta asiaa, millä ei ole todellisuudessa vtunkaan merkitystä. Tämä sivusta sulle hyvällä.


    • Anonyymi

      Olin lievästi sanottuna vaikuttunut sinusta, "excited" niin sanoissa, kehossa kuin teoissakin.
      Mutta sinussa ei ollut samanlaisia merkkejä ... innostuksesta tai muustakaan vaikka hymy pysyikin. Hymyillen väistit .....

      Olen kai säälittävä, niin varmaan kerrot muille.
      jos en saa susta oikeanlaista merkkiä, viestiä jne, niin en enää ala siihen, en halua olla "hyödyllinen idiootti" .

    • Anonyymi

      Ensi kerralla jos sitä tulee
      niin puhutaan asiat, miksi koskettaminen tuntuu ikävältä tai pysäyttävältä,
      millaisesta kosketuksesta, sanoista, seksistä pidämme.

      Toiv. se auttaisi ja toiv se tapahtuu.

      • Anonyymi

        Minäpä pidän sulle peukkuja tämänkin ihmisen kohdalla että saisit suusi auki hänen kanssaan ja saisitte selviteltyä millainen seksi ja millainen kosketus olisi pitämisen arvoista.
        Näin leikkien aiot alkaneenkin vuoden kuluttaa kuten kaikki menneetkin? Niinpä.


      • Anonyymi

        Mua ainakin iljettäis jos joku vieras äijä alkais sönkkään millanen seksi häntä miellyttää tai kosketus, eikös ne oo kahden toisensa tuntevan juttuja eikä ihan miten vaan huitastuja.


      • Anonyymi

        Eikö enää ole mitään asiaa mikä olisi ehdottomasti pelkästään kahden henkilön välinen asia.
        Eikö senvertaa voisi kunnioittaa tunnetta ja ihmistä että olisi jotakin, edes jotakin mitä ei jauhettaisi yleisellä nettipalstalla kuin säätiedotetta. Miksi ne kaikkein yksityisimmätkin asiat kahden ihmisen välillä pitää tuoda yleiseen jakoon kaikkien silmien eteen. Vai onko jollekin nuo asiat niin vähäpätöisiä että voi toimia noin sen enempää ajattelematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö enää ole mitään asiaa mikä olisi ehdottomasti pelkästään kahden henkilön välinen asia.
        Eikö senvertaa voisi kunnioittaa tunnetta ja ihmistä että olisi jotakin, edes jotakin mitä ei jauhettaisi yleisellä nettipalstalla kuin säätiedotetta. Miksi ne kaikkein yksityisimmätkin asiat kahden ihmisen välillä pitää tuoda yleiseen jakoon kaikkien silmien eteen. Vai onko jollekin nuo asiat niin vähäpätöisiä että voi toimia noin sen enempää ajattelematta.

        onkohan yläpuolella olevat kolme viestiä samalta ,,,,

        Ainakin he ovat yhtä mieltä anonyymipalstan tunnistettavuuden riskeistä :=)

        Että onhan se noloa kun joku kirjain sanoo jollekin kirjaimelle rakastavansa tätä tulisesti tai ikuisesti tai epätoivoisesti.


    • Anonyymi

      Väistin. Syynä se, etten osannut outoihin läppiinsä sanoa mitään, inhotti ja oli vaivautunut olo. Jälkeenpäin tajusin, että pidin ystävyyttä niin suuressa arvossa että siedin vastenmielisiä puheita liiankin kauan.

      • Anonyymi

        Millaisia on oudot ja inhottavat läpät?


    • Anonyymi

      Löytyipä tämä väistelyjuttu vielä, ku ei viitti aloittaa uutta. Täs oli kuiteski monta hyvää pointtia :)

      Korona-ajan kysymys onkin se millaisella kosketuksella tai jutulla naiset haluais että mies alkaa lähestyä?
      T-tilanne ja H-hetki on sellane jossa olette aivan kahden ettekä ole koskaan edes suudelleet toisianne .

      • Anonyymi

        Se toimii joskus parhaiten kun menee suoraan asiaan, niin ei jää epäselväksi.
        Esimerkiksi kun mies sanoo kesken elokuvan katsomisen :
        Hei, ottaisitko lasin punaviiniä. Ja samalla kun sanoo hei, laittaa käden kevyesti reidelle hetkeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se toimii joskus parhaiten kun menee suoraan asiaan, niin ei jää epäselväksi.
        Esimerkiksi kun mies sanoo kesken elokuvan katsomisen :
        Hei, ottaisitko lasin punaviiniä. Ja samalla kun sanoo hei, laittaa käden kevyesti reidelle hetkeksi

        juu tai ei

        Riippuu naisesta ja naisen asusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe