Nyt saavat herrat maistaa omaa lääkettään. Euroloan eli nykyinen Mash Group on haastettu käräjille maksuviiveistä ja ovat joutuneet hakemaan velkajärjestelyä. Koko putiikki on lähes konkurssissa.
https://www.talouselama.fi/uutiset/kolme-suurinta-rahoittajaa-voivat-ajaa-nyt-mash-groupin-konkurssiin-hallituksen-puheenjohtaja-ainoa-tapa-suojella-yritysta-on-hakea-yrityssaneerausta/bb4087b5-aec7-40aa-8b8e-68c2819ff62c
Siitäs saivat. Odotan vastaavaa kehitystä monelle muullekin vippitalolle, kun korkokatto tuli voimaan.
Euroloan / Mash yrityssaneerauksessa, lähes konkassa
25
5339
Vastaukset
- Anonyymi
joo onhan se jännä että että 3 päivää aikaisemmin tulee viestiä että maksa ajoissa ettei tule perintäkuluja..kuinkas on toisinpäin...kun rahat siirtyivät vasta 2 viikon kuluessa tilille niin oli vain viesti..pahoittelemme viivästystä...nyttemmin on nostaminen poistettu mahdollisuuksista eli ei pysty maksamaan laskuja eikä rahansiirtoja..pikaisesti kuulema paranee palvelu.
- Anonyymi
Näinhän se on kaikkialla nykyään. Kansalaisen on kyllä pilkulleen seurattava sääntöjä, toisin on firmojen kanssa. Firmat voivat kusettaa ja tehdä ihan mitä haluavat, eikä siinä muutamalla rivikansalaisella ole mitään sanottavaa.
Tosi on se, että näissä pikavippifirmoissa on korkea-arvoista porukkaa omistajina. Siellä on poliitikot ja muut päättäjät mukana saamassa osinkoja näiltä vippifirmoilta. Siksi ovat saaneet hääräillä vapaasti sen 15 vuotta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on kaikkialla nykyään. Kansalaisen on kyllä pilkulleen seurattava sääntöjä, toisin on firmojen kanssa. Firmat voivat kusettaa ja tehdä ihan mitä haluavat, eikä siinä muutamalla rivikansalaisella ole mitään sanottavaa.
Tosi on se, että näissä pikavippifirmoissa on korkea-arvoista porukkaa omistajina. Siellä on poliitikot ja muut päättäjät mukana saamassa osinkoja näiltä vippifirmoilta. Siksi ovat saaneet hääräillä vapaasti sen 15 vuotta.Ketäs poliitikkoja ja korkea-arvoisia niissä on osakkaina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketäs poliitikkoja ja korkea-arvoisia niissä on osakkaina?
En ole kyseinen henkilö, mutta vastataan nyt että ihmettelen kyllä suuresti miten täällä kaiken kieltämisen luvatussa maassa ovat vipit saaneet olla rauhassa. Sadat tuhannet ihmiset ovat menettäneet luottotiedot näiden vippien takia. Samalla ruokakaupassa kysellään paperit kaikilta alle 30-vuotiaan näköisiltä kun ostavat saunakaljan.
Väkisinkin herää epäilys että joku saanut voitelurahaa jotta vippibisnes on saanut pyöriä. Ihan kuin mamubisneskin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kyseinen henkilö, mutta vastataan nyt että ihmettelen kyllä suuresti miten täällä kaiken kieltämisen luvatussa maassa ovat vipit saaneet olla rauhassa. Sadat tuhannet ihmiset ovat menettäneet luottotiedot näiden vippien takia. Samalla ruokakaupassa kysellään paperit kaikilta alle 30-vuotiaan näköisiltä kun ostavat saunakaljan.
Väkisinkin herää epäilys että joku saanut voitelurahaa jotta vippibisnes on saanut pyöriä. Ihan kuin mamubisneskin.Kukaan ei ole pakottanut ottamaan niitä vippejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkisinkin herää epäilys että joku saanut voitelurahaa jotta vippibisnes on saanut pyöriä. Ihan kuin mamubisneskin.Tuli uusi korkokattolaki syyskuussa, tulee lainakatto ja positiivinen luottorekisteri. Nämä uudistukset riittävät pitkälle, kulutusluottoja ei tarvitse kieltää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole pakottanut ottamaan niitä vippejä.
Eikä kukaan ole pakottanut mennä kauppaan tai äänestämään.
- Anonyymi
Juuri näin luin netistä että ko.firma teki kuprun. Olen ny pahassa laskujen maksu vaikeuksyssa kun en pysty maksamaan enkä nostamaan rahaa luottotililtäni- Sitten asiakaspalvelussa valehdellaan että tieto järjestelmiin tehdään muutoksia ja tilanne korjautuu tammikuussa-20. Onko kenelläkään tietoa kannattaako tällaiselle firmalle maksaa luoton kk eriä joka näin törkeästi kusettaa asiakkaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin luin netistä että ko.firma teki kuprun. Olen ny pahassa laskujen maksu vaikeuksyssa kun en pysty maksamaan enkä nostamaan rahaa luottotililtäni- Sitten asiakaspalvelussa valehdellaan että tieto järjestelmiin tehdään muutoksia ja tilanne korjautuu tammikuussa-20. Onko kenelläkään tietoa kannattaako tällaiselle firmalle maksaa luoton kk eriä joka näin törkeästi kusettaa asiakkaita.
Jos he ovat rikkoneet sopimusta, en maksaisi mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa maksaa, jos haluaa luottotietonsa säilyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Euroloan ei pysty suoriutumaan veloistaan eikä yrityssaneeraus onnistu t, konkurssi ainoa vaihtoehto. Asiakaspalvelu valehtelee miksi rahan siiro/nostoasiat mättää t, firmalla ei ole rahaa. Asiakaspalvelu ei vastaa kommenntti olemme muuttaneet.
- Anonyymi
Ja valehtelevat, että ovat muuttamassa. Joo tosiaan, kun 6 kuukautta kestänyt tuo muutto -.-
Ihan höpöä puhuvat. - Anonyymi
Tänään on tullut tieto Hovioikeudesta, että yrityssaneerausta ei hyväksytä. Tämä putka menee siis KONKURSSIIN.
Oikeus on toteutunut.- Anonyymi
"Tänään on tullut tieto Hovioikeudesta, että yrityssaneerausta ei hyväksytä. Tämä putka menee siis KONKURSSIIN.
Oikeus on toteutunut."
Seuraavaksi konkurssi pesähankkii rahaa myymällä saatavansa eteenpäin tai yrittää periä saataviaan itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tänään on tullut tieto Hovioikeudesta, että yrityssaneerausta ei hyväksytä. Tämä putka menee siis KONKURSSIIN.
Oikeus on toteutunut."
Seuraavaksi konkurssi pesähankkii rahaa myymällä saatavansa eteenpäin tai yrittää periä saataviaan itse.Intrumillr kai siirtäneet lainat. Mut onko laillista, voisko ton riitauttaa. Kuluttajasuojaan vaan yhteys jokainen ainaki sen vuoksi että korko on edelleen iso vaikka laina on siirrdtty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Intrumillr kai siirtäneet lainat. Mut onko laillista, voisko ton riitauttaa. Kuluttajasuojaan vaan yhteys jokainen ainaki sen vuoksi että korko on edelleen iso vaikka laina on siirrdtty
Miten se lainan siirto vaikuittaisi korkoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Intrumillr kai siirtäneet lainat. Mut onko laillista, voisko ton riitauttaa. Kuluttajasuojaan vaan yhteys jokainen ainaki sen vuoksi että korko on edelleen iso vaikka laina on siirrdtty
Intrumin kanssa voi sopia maksusuunnitelmasta uudelleen jos haluaa.
Ehdotin suunnitelmaa ja se hyväksyttiin. Pyysin saada itselleni luottosopimuksen mikä siirtyy Pausalta perittäväksi. En löytänyt sitä enää omilta Euroloanin sivuilta. Käsittääkseni Intrumilla pitää olla alkuperäinen allekirjoitettu sopimus minkä mukaan perintä jatkuu. Saapas nähdä löytyykö. - Anonyymi
Hassu juttu :D
- Anonyymi
Hyvä!
- Anonyymi
Kuitenkin verkkosivut on vielä olemassa, mutta ei kuitenkaan lainaa pysty hakemaan.
Mikseivät sulje verkkosivujaan sitten jos ovat menneet nurin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin verkkosivut on vielä olemassa, mutta ei kuitenkaan lainaa pysty hakemaan.
Mikseivät sulje verkkosivujaan sitten jos ovat menneet nurin?Koska siellä ei ole ketään töissä enää.
- Anonyymi
JIPPII se meni nurin xDD
- Anonyymi
Siis muuttaako noiden asiakaspalvelu vieläkin???
Joo höpö höpö... Sanoisivat suoraan missä mennään?!?! - Anonyymi
Niiden asiakaspalvelu on jo muuttanut jostain kesästä 2019 asti 🤔🤨
Outoa...- Anonyymi
KONKURSSI 15.3.2021!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559