Hyvää itsenäisyyspäivää kuntalaiset

Anonyymi

Mitäpä tykkäätten viherpunikki hallituksen sekoilusta ?
Onko kuntalaiset tyytyväisiä ?
Sen siittä saa, kun ay-jyrä ja yliopisto punikki koulutytöt ryhtyy hoitamaan isoa postia. Eli valtakunnan asioita.
Sekoiluun kun lisätään Haaviston sekoilut, on soppa melkein valmis.
Olen saanut niiden sekoilusta hyvät ja railakkaat naurut.
Vakavasti puhuen. Uudet vaalit on syytä järjestää välittömästi.
Pääministeri puolueeksi PerusSuomalaiset. Mestari Jussi Halla-Ahon johdolla.

1

61

Vastaukset

• Luotto mennyt kepulaisiin täysin demarit vie ja kepu vikisee.Pitää seuraavissa
      kunta / eduskuntavaaleissa vaihtaa puoluetta jolle äänensä antaa,tuskin olen ainoa joka näin on päättänyt tehdä.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Kaj Kunnas sai vyöruususta kasvohalvauksen: Olin sokeutua!
    • Chrissy Teigenin suuri suru – sai keskenmenon: ”Emme ole koskaan kokeneet tällaista tuskaa”
    • "Nämä mällit on v**tu pitkin mun reisiä!" Varattu Jonna ja Tino intoutuvat vauhdikkaaseen seksisessioon Temptation Island Suomessa - kuvat!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stefulla miljoonavelat

Seiska kertoo Stefun lainanneen hurjan summan pokerimiljonääri jens kyllöseltä. Stefulla saattaa mennä kuulemma kymmeniä tuhansia strippibaareihin. Ku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      6252
    2. Jaksamista Sofia ja Stefan!!

Voimia molemmille. Stefu päivä kerrallaan. Sofialle kiitos, että olet kunnioittanut Stefania, etkä ole ruotinut hänen asioitaan julkisuudessa, mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      2736
    3. Tutkittu on: talviaika parempi

Puoliin päiviin makaavat vätykset tietysti ovat eri mieltä, mutta työtätekeville ihmisille uutinen on hyvä. "Pysyvään kesäaikaan siirtymistä on kokei
      Maailman menoa
      284
      1493