Zadorovin sikataklaus Kotkaniemelle

Anonyymi

jää rankaisematta, mikä osoittaa todella heikkoa harkintakykyä NHL:ssä.

katsokaa video tarkkaan: puhtaalta näyttävä taklaus saa törkeän vaarallisen lopun Zadorovin pitäessä Jesperiä kiinni laidassa yläkropallaan ja samalla hän oikeaa polveaan nostaen kaataa Jesperin raukkamaisesti maahan.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tyypillistä rottaimaisuutta ryssältä.

      Niiden arvomaailma on epäinhimillistä - harmi että ovat rajanaapureita.

      Niitä pitäis kouluttaa!

    • Anonyymi

      No joo. Tuollainen taklauspeli on hauskaa, kuten Rasmus Ristolainen totesi. Kuuluu kiekkoon. On hauskaa, että saadaan taklata. Pääasia on kuitenkin, että joukkue voittaa.

    • Anonyymi

      No joo. Pelissä on paljon tunnetta. Zadorov ei varmasti halunnut vahingoittaa Kotkaniemeä, videolla tilanne näyttää pahemmalta kuin todellisuudessa oli. Kuuluu peliin: noita sattuu. Pelaajat kyllä kunnioittavat vastustajaa.

      • Anonyymi

        Jos olisit itse joskus pelannut niin tietäisit että mukana on aina joitakin, jotka eivät kunnioita vastustajaa; joitakin ihan imbesillejä, joilla sattuu olemaan nopeat jalat muttei aivoja älylliseen toimintaan. Jonkun mielestä on oikeasti hauskaa kun vastustaja lentää kuin piirretyissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit itse joskus pelannut niin tietäisit että mukana on aina joitakin, jotka eivät kunnioita vastustajaa; joitakin ihan imbesillejä, joilla sattuu olemaan nopeat jalat muttei aivoja älylliseen toimintaan. Jonkun mielestä on oikeasti hauskaa kun vastustaja lentää kuin piirretyissä.

        No joo. Kyllä Rasmus Ristolaisen mielestä on hauskaa taklata kaveri pystyyn. Eiköhän Ristolainen tiedä paremmin kuin sinä pelin hengen. Pelin pitää olla hauskaa ja sitä kunnon taklaukset ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo. Kyllä Rasmus Ristolaisen mielestä on hauskaa taklata kaveri pystyyn. Eiköhän Ristolainen tiedä paremmin kuin sinä pelin hengen. Pelin pitää olla hauskaa ja sitä kunnon taklaukset ovat.

        Lasmus Luulinkeksijä - juu, hän ja hänenlaisensa varmaan osaisi kirjoittaa hyvät pelisäännöt :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo. Kyllä Rasmus Ristolaisen mielestä on hauskaa taklata kaveri pystyyn. Eiköhän Ristolainen tiedä paremmin kuin sinä pelin hengen. Pelin pitää olla hauskaa ja sitä kunnon taklaukset ovat.

        No joo. Viime yönä Clifford ja Rinaldo ottivat yhteen. Rinaldo kertoi sen olleen hauskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo. Viime yönä Clifford ja Rinaldo ottivat yhteen. Rinaldo kertoi sen olleen hauskaa.

        Ronaldo ja Messi eivät ottaneet yhteen... keskittyvät yleisön viihdyttämiseen taidoillaan, maaleillaan.
        Lätkässä kannattaisi myös muistaa että päätarkoitus on tehdä maaleja.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      254
      2556
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1675
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1484
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1323
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1232
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1182
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      86
      1059
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1033
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      952
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      103
      916
    Aihe