siellä ois alusta lähtien pitänyt olla lotat ja sotaveteraanit ja eduskunta enintään....
juhlat eriarvoistaa suomea ja rahaa palaa. vähän kuin nämä realitysarjat
julkuilla ym. ei mitään tekemistä itsenäiyyden kanssa
5
253
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä! Niitä' sotaveteraaneja ja lottia on jo vähän ja niistäkin suurin osa jo siinä kunnossa, että he eivät pysty lähtemään mihinkään juhliin. Eliitti ei heitä ole koskaan arvostanut. Tavallinen kansa kylläkin.
- Anonyymi
Eikä mamuilla ole mitään tekemistä juhlissa. Nazimakin niin pöyhkeänä itseään esittelee. Terroristitkin pääsee linnanjuhliin. Hämeenlinna järjesti kalliit juhla mamuille vaikka eivät ole tehneet mitään itsenäisyyden eteen
- Anonyymi
Itse menen vielä kauemmaksi tässä itsenäisyyspäivässä.
Itsenäistyttiin vuonna 1917.
Ei noilla sodilla siihen ole sen kanssa mitään tekemistä.- Anonyymi
Tarkoitan sitä että ei pitäisi muistella ikäviä asioita. Sotaveteraaneja voi kunnioittaa muillakin tavoilla. Vaikka sodan loppumisen päivänä.
Itsenäisyyspäivään ei tule sotkea sotia ja kuolemaa koska sen tulisi olla iloinen juhla.
- Anonyymi
Tässäpä https://www.partisaani.com/news/enemies/2024/12/04/esittelemme-itsenaisyyspaivalle-mellakkaa-suunnittelevat-aarivasemmistolaiset-koska-poliisi-ja-media-eivat-sita-tee/ tarinaa itsenäisyyden aatteesta Suomaassa 2024!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 635006
- 734032
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2693751- 1283224
- 482964
- 232648
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3312575Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 421994
- 1101932