Haaveilen vain sinusta.
Ajattelen sinua, koska
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin
- Anonyymi
Kun katsoimme toisiamme syvälle silmiin, rakastuin sinuun enemmän kuin keneenkään koskaan ennen.
- Anonyymi
Tietääkö tuo ihminen josta puhut edes nimeäsi? Bussipysäkilläkö katsoitte puoli sekuntia toisianne?
- Anonyymi
Voisin sanoa ihan samoin hänelle ketä itse kaipailen <3
- Anonyymi
No kuinka moneen olet sitten rakastunut?
- Anonyymi
Mulle on käynyt samoin. En ole nähnyt häntä edes pitkään aikaan , mutta hän ei mielestäni pyyhkiydy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle on käynyt samoin. En ole nähnyt häntä edes pitkään aikaan , mutta hän ei mielestäni pyyhkiydy.
Aika on hyvä osoittamaan tunteiden aitouden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuinka moneen olet sitten rakastunut?
Ehkä en ilmaissut itseäni tarpeeksi selkeästi. En koskaan aikaisemmin ole tuntenut näin voimakkaita tunteita ketään kohtaan. Ihastunut olen useasti, mutta niitä ei voi verrata tähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin.Ja hyvää itsenäisyyspäivää naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari, kolme vuotta ja yleensä tunteet haalenneet. Jos ei nähdä, huomattavasti pikemmin
kaikki unhoittuu. - Anonyymi
mut ooks gei
- Anonyymi
gei eiks nii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, kaikella on tarkoitus..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä. Hän ei unohdu, eikä tunteetkaan ole kadonneet. Mutta mikään ei viittaa siihen, että hänellä olisi samoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä. Hän ei unohdu, eikä tunteetkaan ole kadonneet. Mutta mikään ei viittaa siihen, että hänellä olisi samoin.
Sama juttu, ei minunkaan tapauksessa mikään viittaa että hänellä olisi samoin. Toisaalta olen itsekin pitänyt tietyllä tapaa matalaa profiilia, osittain siksi kun on pakko ja osittain siksi ettei mikään viittaa että tuntemukset olisi molemminpuolisia.
Mutta uskon tai tiedän, että polkumme vielä kohtaavat... Odottavan aika on vaan niin pitkä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu, ei minunkaan tapauksessa mikään viittaa että hänellä olisi samoin. Toisaalta olen itsekin pitänyt tietyllä tapaa matalaa profiilia, osittain siksi kun on pakko ja osittain siksi ettei mikään viittaa että tuntemukset olisi molemminpuolisia.
Mutta uskon tai tiedän, että polkumme vielä kohtaavat... Odottavan aika on vaan niin pitkä.Veikkaan että toteutuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta uskon tai tiedän, että polkumme vielä kohtaavat... Odottavan aika on vaan niin pitkä.Jonain päivänä odotus on ohi ja polut löytävät toisensa. Niin minäkin ajattelen.
- Anonyymi
Kehen helvetin s i n u u n.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehen helvetin s i n u u n.
palstapellen jorinoita vaan.
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä, ettei tule toteutumaan haaveet:(
- Anonyymi
täällä saat haaveilla ihan rauhassa vaikka lopun ikääsi
- Anonyymi
💞
💞 - Anonyymi
Niin niin. Minustako haaveilet? tai naapurista? tai naapurin naapurista? työkaverista tai vaikkapa laajasta ystäväpiiristäni tai jostakin aivan muusta?
- Anonyymi
Haaveilen edelleen miehestä, itseäni hieman nuoremmasta, johon rakastuin kesällä. Nämä tunteet eivät vaan katoa minnekään. Häntä ajattelen päivittäin. Miten ihana oli katsella häntä syvälle silmiin. Kaipaan hänen hymyään ja katsettaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756