Katselin työsuhdeautoa. Volvo V60 T6/8 olisi nelivetona voittanut tällä hetkellä kunnes katsoin kulutuslukemat. Volvon etupyörät pyörii T5 avustamana ja se takaa käytössä 7 l/100km kulutukset.
Järjentöntä omistaa Volvon plugari, sillä ei maailma pelastu. Saksa näyttää taas mallia, C300de valittu ja ylivoimainen vaikkei olekaan neliveto! 400 hv Volvo jää sakemannin tekeleen jalkoihin.
Volvo pilaa maailman! Co2 / kulutus ei ole mitään tekoa ympäristötavoitteiden kanssa. Volvo on dinoraurus kuten se on aina ollut.
Plugarissa Volvolla ei jakoa
41
134
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siis paljoa eroa priukseen esim.
- Anonyymi
Prius kuluttaa 80 km rajoituksella ajettaessa 3,9 l/100. Älä valehtele.
- Anonyymi
Täällä se tuo Toyotan vihaajakin riehuu. Aivan joka paikasssa. Lehtiinkin käy roiskissa valheitaan, missä vain Toyota mainitaan.
- Anonyymi
Hyvä Greta, olet niin söpö.
- Anonyymi
Parempi onkin pienipalkkaisen jättää tuollaiset muille.
- Anonyymi
Täällä mesotaan jonkin mannelavetin paremmuutta verrattuna sellaiseen autoon mitä aloittajalla ei ole edes varaa ostaa käytettynä.Säälittävää...
- Anonyymi
Aloittaja: C300de tuli ja erittäin tyytyväinen! Sakemanni osaa tehdä koneita jotka ei kuluta mutta kulkee. Nyt kun on alkanut kuulla V60 T6/T8 omistajien kokemuksia todellisesta ajosta niin bensaa kuluu lähes samaan tahtiin kuin ei olisi plugaria ollenkaan. Jos työmatka 30km ja pistoke molemmissa päissä niin 60 T8 kulutus keskimäärin 4l/100km. Voi luoja!
- Anonyymi
Hehee, joo viikossahan se uusi auto Saksasta tulee valituilla varusteilla ja värillä. Et ole tainnut koskaan ostaa uutta Meseä tai yleensäkään mitään uutta autoa??
- Anonyymi
Jep, C300de:n ostajat ei ole tällä palstalla, jos oikeasti olet sen hankkinut, niin laita rek.tunnus ja nimesi "näytille", voidaan sitten olla sulle katellisia, mitta taidat olla kuitenkin se ajokorttia vailla oleva reppana, joka näkee märkiä päivä ja yö unia C300de:stä, jostaihan se autoilu on aloitettava, vaikka sitten haaveista ja unista, terveisiä Äänekoskelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, C300de:n ostajat ei ole tällä palstalla, jos oikeasti olet sen hankkinut, niin laita rek.tunnus ja nimesi "näytille", voidaan sitten olla sulle katellisia, mitta taidat olla kuitenkin se ajokorttia vailla oleva reppana, joka näkee märkiä päivä ja yö unia C300de:stä, jostaihan se autoilu on aloitettava, vaikka sitten haaveista ja unista, terveisiä Äänekoskelle.
Vai sattuiko Hangossa olemaan sopiva valmiina? Ne tulee nopeasti.
- Anonyymi
Joo no fakta kyllä on se että Volvon plugarilla menee tollaset 30km työmatkat ihan nolla kulutuksella, jos näin halajaa... se on sit eri juttu et haluuko sitä Kehä 1 ajaa kaistojen välejä pujotellen nilkka suorana slaikka pitkänä.
- Anonyymi
Eikös Volvo ole suosituin pluggari, ainakin työsuhdeautona??
Ehkä kulus ei ole työsuhdeautoilussa se merkittävän asia, vaan kunnollinen auto sinänsä? - Anonyymi
Kukaan ei enää osta Kiinalaista Volvoa kun tämä tulee markkinoille.
https://www.is.fi/autot/art-2000006373013.html- Anonyymi
Heh, älä nyt sotke samaan lauseeseen autoa ja tojorihveliä. Ollaan realisteja jookos.
- Anonyymi
Turkin toijotaako pitäisi ostaa jos on rahaa....
- Anonyymi
Vaikka aloitus olisikin feikki, niin sen verran kuitenkin kommenttia. Yksikään yritys ei osta 400 hevosvoiman kärryä yhdellekään työntekijälle, ei yksikään. Toinen asia sitten on se, jos on yksityisyrittäjä ja liisaa itselleen auton ja kutsuu sitä nimellä työsuhdeauto, jota se ei kuitenkaan ole. Työsuhdeauto hankitaan työntekijälle.
Eli yhteenveto aloitukseen. Aloittaja on katkera, kun ei pysty ostamaan premium Volvoa, vaikka on sellaista koko ikänsä halunnut, mutta massi ei riitä niin suuriin osamaksueriin.- Anonyymi
Oli toinenkin hölmö päätelmä, eli Volvon kulutus. Juuri oli lehdissä julkaistu juttu jossa kerrottiin Volvon käräämä data autoista kertovan että, 42% ajetaan sähköllä juuri noilla kyseisillä Volvon pluggareilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli toinenkin hölmö päätelmä, eli Volvon kulutus. Juuri oli lehdissä julkaistu juttu jossa kerrottiin Volvon käräämä data autoista kertovan että, 42% ajetaan sähköllä juuri noilla kyseisillä Volvon pluggareilla.
Autonvalmistajat kertovat mitä ns. optimiolosuhteissa hybet kuluttaa, mutta mikä on se todellinen kulutus, sen kertoo käyttäjä.
Ladattavilla polttomoottori hybrideillä ajetaan pääasiassa polttomoottorilla, esim. kerrostaloyhtiöissä on tosi harvassa paikka lataukselle, elikkäs, ajaa halvalla verolla, vaikka ei latais sähköä "talon" tolpasta koskaan, ja yleisesti taloyhtiöitten tolpasta ei tule kuin 2h/24h, silläkö se hybridi saadaan latinkiin., vi**u mitä pas***a suolletaan maailmalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autonvalmistajat kertovat mitä ns. optimiolosuhteissa hybet kuluttaa, mutta mikä on se todellinen kulutus, sen kertoo käyttäjä.
Ladattavilla polttomoottori hybrideillä ajetaan pääasiassa polttomoottorilla, esim. kerrostaloyhtiöissä on tosi harvassa paikka lataukselle, elikkäs, ajaa halvalla verolla, vaikka ei latais sähköä "talon" tolpasta koskaan, ja yleisesti taloyhtiöitten tolpasta ei tule kuin 2h/24h, silläkö se hybridi saadaan latinkiin., vi**u mitä pas***a suolletaan maailmalle.No hauku ja syytä Oy Volvo auto AB ta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autonvalmistajat kertovat mitä ns. optimiolosuhteissa hybet kuluttaa, mutta mikä on se todellinen kulutus, sen kertoo käyttäjä.
Ladattavilla polttomoottori hybrideillä ajetaan pääasiassa polttomoottorilla, esim. kerrostaloyhtiöissä on tosi harvassa paikka lataukselle, elikkäs, ajaa halvalla verolla, vaikka ei latais sähköä "talon" tolpasta koskaan, ja yleisesti taloyhtiöitten tolpasta ei tule kuin 2h/24h, silläkö se hybridi saadaan latinkiin., vi**u mitä pas***a suolletaan maailmalle.Volvon mukaan heidän pluggareilla ajetaan 42% sähköllä. Datan saa helposti talteen mm. huoltojen yhteydessä.
- Anonyymi
Pitää ihmisen saada "edes" unelmoida, muuten ei ole mitään päämäärää ja tylsistyy, sossu hoitaa jos hoitaa, uskotaan tarinaan, niin hänen mieli pysyy vireenä, saa kertoa kuinka "kyykytti" Skodan, Audin, VW:n, SAAB:n, Nissanin, Kian, Polestarin, Bemarin, Ferrarin, Maseratin, Jaguarin, Bugatti Veyronin, McLarenin ja kaikki muut, odotellaan tuloksia "vesi" kielellä.
Ihana että on haaveita!
T. Tuula - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli toinenkin hölmö päätelmä, eli Volvon kulutus. Juuri oli lehdissä julkaistu juttu jossa kerrottiin Volvon käräämä data autoista kertovan että, 42% ajetaan sähköllä juuri noilla kyseisillä Volvon pluggareilla.
" Juuri oli lehdissä julkaistu juttu jossa kerrottiin Volvon käräämä data autoista kertovan että, 42% ajetaan sähköllä "
laitatko linkin kyseiseen faktaan, vai oliko jossain Volvon sisäisessä mainoslehdessä? - Anonyymi
Juurikin työsuhdeautoina on noita paljon. Ei firmat mitään hevosvoimia katso, vaan kustannuksia ja paljonko työntekijän kanssa autoetua neuvotellaan. Pienet päästöt ja verot on aina plussaa näissä asioissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Juuri oli lehdissä julkaistu juttu jossa kerrottiin Volvon käräämä data autoista kertovan että, 42% ajetaan sähköllä "
laitatko linkin kyseiseen faktaan, vai oliko jossain Volvon sisäisessä mainoslehdessä?Ihan iltapäivälehdessä oli. Löydät varmaan itsekin kun olet noin kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Juuri oli lehdissä julkaistu juttu jossa kerrottiin Volvon käräämä data autoista kertovan että, 42% ajetaan sähköllä "
laitatko linkin kyseiseen faktaan, vai oliko jossain Volvon sisäisessä mainoslehdessä?Linkki on pitkä kuin nälkävuosi, toivottavasti toimii.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/usein-vaitetaan-etta-plug-in-hybrideja-ei-ladata-suomen-volvolla-on-nyt-tutkittua-tietoa-sahkolla-ajamisen-todellisesta-maarasta/02712ecf-c458-40a6-9e77-ac4752f90927
- Anonyymi
C300de verot vain 1 702 euroa/v halpaa kuin heinänteko
- Anonyymi
Vaalea lager prismassa pantin kanssa 1,70€ pintti. Eikä tarvitse menettää hermojansa suomen ääliömäisessä liikenteessä jollain ylihinnoitetulla mesellä! Halpaa, ja hyvää, ja mukavaa juodakin. Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa!
- Anonyymi
C300de työsuhdeautona jo jonkin aikaa. Tässä faktat jotka varmasti ihmetyttää Volvo-faneja:
- työmatkaa motaria ja maantietä 70km. Kulutus 3l/100km. Tämä ei ole vitsi vaan faktaa
- suorituskykyä saman verran kuin V60 T8. V60 kulutus ihan toista luokkaa T5 etupyörillä höystettynä. Tämä ei ole vitsi vaan faktaa
- joku mainitsi tuolla ketjussa C300de veroista, mitähän mahtoi tarkoittaa? Työsuhdeautona c300de tulee minulle halvemmaksi kuin 5 vuotta vanhan c220cdi omistaminen. Ja varmasti edullisempi kuin V60 D4 omistaminen (voi sitä hinnan alenemista). Tämä ei ole vitsi vaan faktaa
Miksi kukaan valitsisi Volvon plugaria kun voi ajaa Mersulla? Volvon dinosaurus bensakoneet kuluttaa muttei kulje suhteessa hevosiin. V60 T8 kulutus on auton omistajien keskuuudessa 4l/100km alle 40km matkalla ja yli 7l/100km kun ei mennä töpselistä töpseliin. Tämäkään ei ole vitsi vaan faktaa.
Ei mikään ihme että juuri Volvolla pitää olla tarkkana että ajetaan nimen omaan sähköllä. Käykää testaamassa niin tiedätte!- Anonyymi
Hyvä kirjoitus. Volvon väänä on muuten 400nm vs c300de 700nm - siinä se suuren suuri ero kulutuksen lisäksi.
- Anonyymi
Koeajoin Mesen, mutta oli rimpulampi kuin Volvo ja Mesessä on tosi idioottimainen kaistavahti joka ehkäisee, vääntää ja jarruttaa aivan älyttömästi, eikä sitä saa pois kun valikosta joka kerta kun auton käynnistää.
- Anonyymi
Milainen melivetoratkaisu tuosa c300de Mersussasi on?
Volvonkaan neliveto ei ole kummoinen mutta paljon tyhjää parempi.
Mersun ainoa verrokki V60 T8:lle on C300e 4matic sedan. Sekin tulee edes lähelle samoilla varusteilla aivan järjettömän kalliiksi, siis palon kalliimmaksi kuin Volvo ja Mersu on silti vain sedan. Mersun neliveto on kyllä parempi kuin Volvon mutta hinta ja farkkuperän puuttuminen on liian iso miinus. - Anonyymi
Noniin eli:
Tämä viesti jonka kirjoitit, on täysin vitsi, ei faktaa. Tämä ei ole vitsi vaan faktaa.
Et postannut yhtään lähdettä yhdellekkään väittämälle, tämä ei ole vitsi vaan faktaa.
Omia kokemuksia voi kertoa, mutta ne eivät ole faktoja, koska niistä ei ole perusteita. Tämä ei ole vitsi vaan faktaa.
Jokainen voi kirjoittaa mitä tahtoo internettiin ja ilman todisteita sitä ei usko kukaan, eikä pitäisikään. Tämä ei ole vitsi vaan faktaa.
Sinulla ei ole työsuhdeautona C300de:tä, sillä tätä ei ole todistettu. Tämä ei ole vitsi vaan faktaa.
Volvo kiihtyy 0-200km/h alle 5 sekunnin, koska minä näin kirjoitin. Siinä ei sanomasi mukaan C300de enää pysy mukana. Tämäkään ei ole vitsi vaan faktaa.
Mainitsemallasi Volvolla pääsee samoihin kulutuslukemiin kuin mainitsemallasi Mersulla, helposti ja toimii työympäristössä paremmin, kun kyytiin saa viisi ihmistä ja tavarat. Tämä ei ole vitsi vaan faktaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noniin eli:
Tämä viesti jonka kirjoitit, on täysin vitsi, ei faktaa. Tämä ei ole vitsi vaan faktaa.
Et postannut yhtään lähdettä yhdellekkään väittämälle, tämä ei ole vitsi vaan faktaa.
Omia kokemuksia voi kertoa, mutta ne eivät ole faktoja, koska niistä ei ole perusteita. Tämä ei ole vitsi vaan faktaa.
Jokainen voi kirjoittaa mitä tahtoo internettiin ja ilman todisteita sitä ei usko kukaan, eikä pitäisikään. Tämä ei ole vitsi vaan faktaa.
Sinulla ei ole työsuhdeautona C300de:tä, sillä tätä ei ole todistettu. Tämä ei ole vitsi vaan faktaa.
Volvo kiihtyy 0-200km/h alle 5 sekunnin, koska minä näin kirjoitin. Siinä ei sanomasi mukaan C300de enää pysy mukana. Tämäkään ei ole vitsi vaan faktaa.
Mainitsemallasi Volvolla pääsee samoihin kulutuslukemiin kuin mainitsemallasi Mersulla, helposti ja toimii työympäristössä paremmin, kun kyytiin saa viisi ihmistä ja tavarat. Tämä ei ole vitsi vaan faktaa.Tuo on kyllä toiveajattelua. Volvon kulutus ilman sähköä on kesällä keskimäärin 7L/100km rauhallisesti ajaen. Tämä siis kun autoa käyttää ns. itselaataavana. Tojottimen korkea cittari menee samalla tavalla ajaen TMn mukaan 5 alkaviin lukemiin.
Volvon tekniikka on hybridiksi on heikkoa mutta muuten se mitä loistavin auto ja onhan siinä avustava neliveto.
- Anonyymi
Wittu mikä pazka toi plugari, viime kesänä hommasi, vaihdettu kompura, laturi, dcdc muunnin!!! ,5000€ menny, zaatana sentään.vakuutus petos odottaa!!!
- Anonyymi
Ihanko wanhan löysit jostain?
- Anonyymi
Volvo ylivoimaisesti myydyin pluggari,ei se ihan paha varmaankaan ole?
Uusia versiota pukkaa ja myös täyssähköä, ei ihan huonosti Volvon asiat ole.- Anonyymi
Mitä uutta versiota ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä uutta versiota ?
XC40 sähköauto tulee saataville vuoden 2020 aikana. Täysin uusi XC90 esitellään vuoden 2021 aikana. XC90 tulee saatavaksi täyssähköisenä, itse lataavana ja ladattavana hybridinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
XC40 sähköauto tulee saataville vuoden 2020 aikana. Täysin uusi XC90 esitellään vuoden 2021 aikana. XC90 tulee saatavaksi täyssähköisenä, itse lataavana ja ladattavana hybridinä.
Mutta uskaltaako omalla rahalla ostaa Volvon töpseliautoa, siis minkäänlaista.
https://www.youtube.com/watch?v=tMfP2nVx_M8 - Anonyymi
Käyppäs katsomassa Volvo-foorumilta hydridien ongelmista - vaikka aluksi v60 hybridien 232 -sivua pitkä keskusteluketju. Jatketaan sen jälkeen juttua.
- Anonyymi
Loistovideo kuinka V60 D6 laukaa eikä sitä kannata enää edes korjata suurien kulujen takia.
Joku mainitsi XC40 plugari-vitsin. Mihin tuossa pitäisi kiinnittää huomiota? Valkoiseen väriin? Etuvetoon? Suureen kulutukseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747364Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583153- 342390
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271948- 201918
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus141615- 181569
- 101569
- 521568