Sen tietää vain hän ja minä.
Tapahtui kirjastossa mutta mitä?
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö hyllyjen välissä perinteisesti muhinoida! 😂
- Anonyymi
oliks se vuonna 2016
- Anonyymi
Ei kai sen kummempia? 🤔
- Anonyymi
mut ooks naine
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut ooks naine
JA SIT SE KÄÄPIÖ POIKA LÄHTI POIS KOSKA SE AFRAID OFINTIMACY
TULEVA NARSISTI - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut ooks naine
Ootsä Tampereelta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut ooks naine
Oon nainen
- Anonyymi
Voisitte jo paljastaa salasuhteenne. Kyllä tiedän miksi J on siellä viihtynyt. Palkkaan yksityisetsivän peräänne. En takaa seurauksia. Katsotaan sitten kuka saa viimeiset naurut.
T. VaiMo - Anonyymi
Penisiliiniä vaivaan, chimairaa ei ole keksitty.
- Anonyymi
Tiedän, kiinni jäi. Saat pitää, minä lähden ja jätän petturin sinun riesaksi. Soita ja kysy siltä miten tietooni tuli tuo tapaaminen.
- Anonyymi
Kyllä tämä on iso juttu.
- Anonyymi
Kerro ihmeessä!
- Anonyymi
No kerro sinä aloittaja mitä tapahtui!
- Anonyymi
Kävit lainaamassa tädiltä pari kirjaa, kyyläsit nimilapusta nimen ja hullaannuit, loppu on historiaa
- Anonyymi
No näin tapahtui!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näin tapahtui!
Eli sinä siis myönnät, että kirjoittelet tuntemattomista ihmisistä aloituksia ja kehittelet jotain elämää suurempia kuvioita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinä siis myönnät, että kirjoittelet tuntemattomista ihmisistä aloituksia ja kehittelet jotain elämää suurempia kuvioita
Oman elämänsä Pavlov
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oman elämänsä Pavlov
Ei se väärin ole.
- Anonyymi
Kapina tehtailla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760