Ukko-Pekan sillan kevyen liikenten väylän 20km/h nopeusrajoitus ei näytä lainkaan koskevan mopoilijoita. Yksi ja sama, onko sillalla silakanlitkaajia vai pieniä lapsia, silta ylitetään mopolla kaasu pohjassa. En ole ikinä huomannut ensimmäisenkään mopoilijan hiljentävän sillalla nopeuttaan.
Odotammeko ensimmäistä vakavaa onnettomuutta, vai teemmekö ennalta yleisesti tunnetulle epäkohdalle jotain?
Tämä erityisesti sinne Luonnonmaan mopopoikien perheille tiiedoksi.
Ukko-Pekan sillan kevyen liikenten väylän nopeusrajoitus
12
260
Vastaukset
- Anonyymi
Avaus on täyttä totta! Sillala saattaa olla tusina silakanlitkaajaa molemmilla reunoilla kapeaa siltaa ja samaan aikaan liuta koululaisia kävellen ja fillarilla ylittämässä siltaa. Siitä huolimatta mopoilla ajetaan kaasu pohjassa!
- Anonyymi
Totta on kyllä sillalla pitäisi kieltää silakan litkaus että kevyt liikenne pääsee kulkemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta on kyllä sillalla pitäisi kieltää silakan litkaus että kevyt liikenne pääsee kulkemaan.
T"otta on kyllä sillalla pitäisi kieltää silakan litkaus että kevyt liikenne pääsee kulkemaan."
-Samoin pitäisi kieltää sillan käyttö luonnonmaalaisilta lapsilta ja ikäihmisiltä, että måpåpåjat saavat oikein kunnolla kaahata koko sillan mitan.
- Anonyymi
Liikenteen valvontaa pitäisi lisätä.
- Anonyymi
Luulisi Luonnonmaalaisia mopopoikien vanhempia kiinnostavan? Kas kun en IKINÄ ole huomannut yhdenkään mopoilijan hiljentävän vauhtia sillalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi Luonnonmaalaisia mopopoikien vanhempia kiinnostavan? Kas kun en IKINÄ ole huomannut yhdenkään mopoilijan hiljentävän vauhtia sillalle.
Puhukaa mopopoikien vanhemmille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhukaa mopopoikien vanhemmille.
Puhuisin, jos tietäisin, ketkä heidän vanhempansa ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuisin, jos tietäisin, ketkä heidän vanhempansa ovat.
Nykyaikana vanhemmilla on aina kiire, eivätkä he ehdi asiaa miettimään.
- Anonyymi
Nopeudenvalvonta pitäisi sillalle järjestää.
- Anonyymi
Niinpä. Miksi nopeusvalvontaa ei järjestetä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Miksi nopeusvalvontaa ei järjestetä?
Olihan siellä juuri edellispäivänä kamera-auto. eikä mopolla edes pääse ylinopeutta kun rajoitus on 50 km/tunnissa ja mopo kulkee 45 km/h
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan siellä juuri edellispäivänä kamera-auto. eikä mopolla edes pääse ylinopeutta kun rajoitus on 50 km/tunnissa ja mopo kulkee 45 km/h
Kevyen liikenteen väylällä Ukko-Pekan sillalla 20km/h nopeusrajoitus.
(Toim. huom)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749