En tiedä susta mitään

Anonyymi

Vain sen, mitä kävi ilmi ihan muita jutellessa.
En tiedä parisuhdestatustasi. Yritän muistella sanoitko minä vai me, kun puhuit jotain itsestäsi. Haluaisin tietää susta kaiken, vaikken tiedä edes nimeäsi. Voitko kuvitella miten hankala on yrittää löytää sua googlesta niillä tiedoilla mitä mulla on. Ihan mahdotonta:) Tiedän missä päin asut, olenkin katsellut mapsin satelliittikuvia sieltä teiltä päin. Kaduilta, joilla kävelet. Ihan järjetöntä, tiedän sen:) Mutta kun oot koko ajan mielessä. Tiedän, miten voisin sua taas (ehkä) nähdä, mutta viivyttelen, ettet huomaa miten sekaisin olen susta nyt. Se viimeisin hetki vasta sytytti koko rumban päässäni. Tunteet vetää aika epävarmaksi. Tältä se siis tuntui teininä, kun ihastui - olin jo unohtanut.

Ethän sä täällä tätä lue, ihmehän se olisi, kun meitä kuitenkin on päälle 5 miljoonaa tämän kielen käyttäjää. Ethän edes tiedä ihastumisestani. Ellet sitten huomannut jotain.. Siksi voinkin kertoa tässä ihan julkisesti, että haluan sua fyysisesti aika paljon - siis järkyttävän paljon. Sekin olisi jotain, jos saisi sut pariksi tunniksi tuonne makkarin puolelle. :D

Oon nainen - kerron, kun sitä täällä heti kysytään - sä oot mies -enkä ole täällä kirjoitellut säännöllisesti, tulin vain nyt ihan hetkeksi, kun ihastushormonit otti vallan.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

työ naiset ootte parempii stalkkaukses joten kyl sie varmast saat kaiken selville
      ite oma ihastus varotti olla tulematta (elein) omaa naapurustoo jote en tiää eesmitesinne mentäs pyh

• Anonyymi

Hän taas on oikein tervetullut tänne mun naapurustoon - ja siellä varmasti usein käykin

• Anonyymi

Vaasalainen ylikomisario pisti tyttökaveriasia seksissä, se siitä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe