Vain sen, mitä kävi ilmi ihan muita jutellessa.
En tiedä parisuhdestatustasi. Yritän muistella sanoitko minä vai me, kun puhuit jotain itsestäsi. Haluaisin tietää susta kaiken, vaikken tiedä edes nimeäsi. Voitko kuvitella miten hankala on yrittää löytää sua googlesta niillä tiedoilla mitä mulla on. Ihan mahdotonta:) Tiedän missä päin asut, olenkin katsellut mapsin satelliittikuvia sieltä teiltä päin. Kaduilta, joilla kävelet. Ihan järjetöntä, tiedän sen:) Mutta kun oot koko ajan mielessä. Tiedän, miten voisin sua taas (ehkä) nähdä, mutta viivyttelen, ettet huomaa miten sekaisin olen susta nyt. Se viimeisin hetki vasta sytytti koko rumban päässäni. Tunteet vetää aika epävarmaksi. Tältä se siis tuntui teininä, kun ihastui - olin jo unohtanut.
Ethän sä täällä tätä lue, ihmehän se olisi, kun meitä kuitenkin on päälle 5 miljoonaa tämän kielen käyttäjää. Ethän edes tiedä ihastumisestani. Ellet sitten huomannut jotain.. Siksi voinkin kertoa tässä ihan julkisesti, että haluan sua fyysisesti aika paljon - siis järkyttävän paljon. Sekin olisi jotain, jos saisi sut pariksi tunniksi tuonne makkarin puolelle. :D
Oon nainen - kerron, kun sitä täällä heti kysytään - sä oot mies -enkä ole täällä kirjoitellut säännöllisesti, tulin vain nyt ihan hetkeksi, kun ihastushormonit otti vallan.
En tiedä susta mitään
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
työ naiset ootte parempii stalkkaukses joten kyl sie varmast saat kaiken selville
ite oma ihastus varotti olla tulematta (elein) omaa naapurustoo jote en tiää eesmitesinne mentäs pyh- Anonyymi
Hän taas on oikein tervetullut tänne mun naapurustoon - ja siellä varmasti usein käykin
- Anonyymi
Vaasalainen ylikomisario pisti tyttökaveriasia seksissä, se siitä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760