Jos kaiken tämän jälkeen...

Anonyymi

Kaiken tämän tapahtuneen jälkeen, jollain keinolla lopulta saisimme toisemme. Niin mitäköhän kaikkea me puhuttaisiinkaan näistä ajoista? Muisteltaisiinko me niitä kaikkia erikoisia hetkiä ja sattumuksia välillämme? Raskaita, mutta niin merkittäviä asioita.

Siitä tulikin mieleeni. Olen usein miettinyt millaista olisi ihan vain jutella kaikesta mahdollisesta. Olisiko meillä silloin sellainen keskustelu ilmapiiri, jossa ei olisi rajoja? Vaikka olisimme eri mieltä jostain asiasta, niin jotenkin minulla on sellainen tunne että sekin olisi vain rakentavaa. Mielipiteesi asioista kiinostaa minua tosi paljon, se on pakko sanoa.

Mieleeni tuli tässä yksi sanonta, josta sain lohtua vuosia sitten. "Joko löydän tieni, tai sitten teen sen itse!" Tätä mietin paljon silloin kun tuntui, että kaikki romahtaisi niskaan. Ja niinhän ne lopulta romahti, mutta tässä sitä vielä hengitellään.

Ikävä on läsnäoloasi. Olet minulle jotain sellaista, josta olen uskaltanut vain haaveilla... ❤

(Mieheltä naiselle menee kun sitä kuitenkin ekana kysytään)

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillä puhutaan kuukaudesta ja tämä on m-n.

• Anonyymi

Olisin voinut kirjoittaa miehelle täysin samat :) harmi, että on häviävän pieni todennäköisyys että olet hän.

• Anonyymi

Milloin olitte viimeksi yhteyksissä? Samoin voisin kirjoittaa eräälle miehelle.

• Anonyymi

On siitä aikaa. Vuorakaudetkin tuntuu vuosilta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siitä aikaa. Vuorakaudetkin tuntuu vuosilta...

Oletteko tunteneet jo vuosia?

• Anonyymi

En usko, että haluan kauheasti palata tähän aikaan. Ehkä puhua kerran asiat halki, mutta ei sen enempää.

• Anonyymi

Asioiden puhuminen edes kerran halki olisi silti jotain. Eri näkökulmalla tilanteesta olisi niin kirkastava vaikutus ja suhtautuminen asioihin ehkä jopa konkreettisempia. Uskoisin näin.

• Anonyymi

Nyt tuntuu siltä, etten halua palata miettimään sitä mitä aikaisemmin on tapahtunut. Elää vain siinä hetkessä missä kulloinkin elän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tuntuu siltä, etten halua palata miettimään sitä mitä aikaisemmin on tapahtunut. Elää vain siinä hetkessä missä kulloinkin elän.

Sulla on oikeus siihen. Kukaan ei saa sua rajoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asioiden puhuminen edes kerran halki olisi silti jotain. Eri näkökulmalla tilanteesta olisi niin kirkastava vaikutus ja suhtautuminen asioihin ehkä jopa konkreettisempia. Uskoisin näin.

Eiihän oikeasti syvästi ihastuneiden tarvitse mitään pujua aluksi halki, pääasia on päästä kahdenkeskiseen kanssakäymiseen ja kaikki rullaa omalla painollaan siitä eteenpäin.

Asioiden poikkipuhuminen on sitten riitelijöiden ja pidemmällä suhteessa olevien heiniä.

Ihastuneiden saadessa toisensa, vähintään ensimmäiset viikot/kuukaudet/vuodet menee poski poskessa kiehnätessä. <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, sille on tarve puhua edes kerran kaikki auki, mutta sen jälkeen haluan keskittyä nykyhetkeen ja tulevaan. Mennyt on mennyttä. Kumpikin mokaili.

• Anonyymi

Miksi et uskalla muuta kuin haaveilla? Kyllä sinun on tehtävä se tiesi itse, ei se muutoin aukea. Olen miettinyt samaa, mitä sanoisimme toisillemme, jos voisimme vapaasti tästäkin puhua? Ja ihmettelen sitä, miksi emme voisi? Sitä odotan, että saisin kuulla, mitä meistä ajattelet. On vain tämä yksi elämä, jossa pitäisi pystyä kuuntelemaan sydäntään, muutoin hukkaamme elämäämme.

• Anonyymi

Uskon siihen, että kun on jo ajallisestikin saatu etäisyyttä asioihin, voisi puhuminen johtaa syvempään yhteyteen välillämme. Saisimme kokea toisemme luontevasti, ilman mitään vanhaa taakkaa painamassa.

En näe itseäni missään stabiilissa olotilassa, eikä ihmissuhde ole myöskään sellainen. Haluan kehittyä paremmaksi itsekseni ja saavuttaa jonkinlaisen tasapainon. Sitä kautta voisin tuoda jotain itsestäni myös sinulle.

Mitä ikinä tämä meidän välillämme sitten onkaan, on se osoittanut jo kestävyytensä. Valta on jossain muualla, kuin omassa mielessä.
      <3

• Anonyymi

Ei sanoja... ❤

• Anonyymi

Minulla on sama tunne ne olisivat.. pitkiä keskusteluja, mutta toisinaan räiskyviä🤔

• Anonyymi

Voit puhua vain omasta puolestasi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      383
      4232
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      255
      3123
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      73
      2569
    4. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      27
      1703
    5. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1615
    6. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      182
      1580
    7. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1240
    8. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      50
      1113
    9. 64
      1093
    10. 95
      1013
    Aihe