Nyt olen rohkea...

Anonyymi

Ja olen rehellinen itselleni ja hänelle. Nämä tunteet ovat aitoja ja luulen ainakin ymmärtäväni sinua paljon paremmin. En voinut silloin ymmärtää, miten se mitä kirjoitin vaikuttaisikaan sinuun. Jos se meni niin sanotusti "yli", niin olen tosi pahoillani siitä. En vain voinut tietää...

Niiden kertojen jälkeen olen ollut ihan pihalla. En tiedä oikeasti tunteistasi ja siksi on niin vaikea toimia. Toivon että ymmärrät minun näkökantani tähän. Vaikka haluaisinkin puhua kanssasi enemmänkin, niin myönnän etten vain uskalla.

Siksi minä pyydänkin sinua tulemaan vastaan. Kysy minulta, että voitaisiinko puhua tästä asiasta. Minä en siihen nyt vain kykene, edellä mainituista syistä...

Hyvää yötä ja kauniita unia. ❤

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Höpö höpö, miten kirjoitus missään mitenkään vaikuttaisi minuun. Me ihmiset toimimme oikeassa elävässä elämässä kasvotusten.

      Kauniita unia. :)

      • Anonyymi

        Juuri noin se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin se on.

        No puhutaan kunhan seuraavan kerran näemme.


    • Anonyymi

      Niin, mitä rohkeutta vaatiikaan kirjoittaa hölynpölyä anonyymina netin keskustelupalstalle...O tempora,O mores!

      • Anonyymi

        👀7, hieman rohkeutta vaatii.


    • Anonyymi

      Mitä rohkeaa tässä oli?

    • Anonyymi

      Ihan kaikki meni tuolloin "yli". Ajan mittaan asiat ovat jotenkin löytäneet omat paikkansa ja niihin on voinut tottua. Edelleen arkailen asioissa ja tilanteissa, mutta luotan vähän enemmän sinuun. Yritän. Hyvää yötä ja kauniita unia <3

    • Anonyymi

      Kirjoitit käytännössä tunnisteettoman viestin nettipalstalle ja tituleeraat itseäsi rohkeaksi. Huutonaurua kolmannella!

    • Anonyymi

      Huisin rohkeaa, löysit ketjusta kaksi " sinua " .

    • Anonyymi

      Toisinsanoen olet se palstapelle joka leikkii ja on iankaiken leikkinyt täällä muijien kanssa . Mihinkään muuhunhan et pystykään kuten itsekin sanoit.

    • Anonyymi

      Ap, olet ilmeisesti antanut pakit, vaikka sinulla on tunteita? Veikkaan, että tilanteessa on useita asioita, jotka mutkistaa asiaa tai aiemmat elämänkokemukset tekee sinut epävarmaksi, Ole itseäsi kohtaan armollinen, joskus tunteiden ymmärtäminen vie aikansa. Sen sijaan suhteeseen tai edes syvempään tutustumiseen ei kannata lähteä vain miellyttämisen halusta ilman omia tunteita, vaikka huomaisi toisen kärsivän. Ilman omaa halua ja tunteita, aiheuttaisi paljon isomman pahan mielen loppujen lopuksi aloittamalla jotain mitä et oikeasti halua.

      Jos olet sanonut ei-kiitos, on toisen vaikea tulla vastaan. Vaatii aika hyvää itsetuntoa ja sisäistä uskoa teihin, jotta monta kertaa uskaltaa yrittää ei:n päälle. Eikä yrittäminen ei:n jälkeen ole täysin korrektia, sen voi myös ymmärtää ahdistelluksi. Sen sijaan fiksu ihminen kyllä ymmärtää, jos sanoo suoraan esim. ”tässä elämäntilanteessa ehdottamasi tuntui mahdottomalta, mutta kun mietin hetken tajusin....” tai ”minua aluksi pelotti, koska... , mutta nyt tajusin, että en voi tätä mahdollisuutta ohittaa”.

      Mieti mitä itse haluat.

    • Anonyymi

      Ethän sinä halua tietää hänen tunteistaan, ainakin kun seuraa mellastamistasi ikäväpalstalla niin kyllä siellä on se aloittajan tärkein rooli koskaan, namustelu naisten kanssa. Rohkeutta olisi vaikka anteeksipyyntö mutta lienee niin että tämänkin sepustuksen jälkeen oli jo kiire muiden luo.

    • Anonyymi

      Tunteet ei koskaan ole aitoja silloin kun pystyy käyttäytymään niinkuin sinä käyttäydyt.

    • Anonyymi

      Ja tässä on sitten aloittajan rohkeuden työnäyte, nimetön viesti ei kenellekään !!

    • Anonyymi

      En minä tätä lynkkausta oikein ymmärrä, jos ei aloituskaan aukea. Kannattaa ehkä funtsia vielä kertaalleen sen toisen kannalta, miten kaikki voisi hälle näyttäytyä, niinkuin aina toivoisi ihmisten välisessä kanssakäymisessä.

    • Anonyymi

      Minä ainakin teen päätökseni sen mukaan mitä oikeassa elämässä tiedän ja olen kokenut. Muutuin sinulle olemattomaksi et edes tervehtinyt. Olen kaikki nämä vuodet ajatellut että aloit inhota ja vihata minua.Se on sinut asia minkä varmaksi tiedän. Vaikka se olisikin kuinka ihanaa saada tietää edes se ettet vihaa minua. Saada siitä mielenrauha. Vuosia asia painanut mieltä .Mutta se että sinullakin on vielä tunteita tuntuu että on jo liikaa.En voi uskoa sitä millään.Se olisi kuin joku löisi minua taas taas uudelleen suoraan naamaan ja sanoisi että hehehe kärsippä nyt taas mutta eri syystä. Ei mene näköjään nallekarkit tasan koskaan. 💔

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe