Lainasin jopa jo 2 vuotta sitten muutamia satoja euroja eräälle puoli tutulle, halusin auttaa ihmistä hädässä. Hän lupasi ja lupasi maksaa, jatkuvasti tuli vain selityksiä ja selityksiä ja jopa suoranaisia syytöksiä minua kohtaan! Pitkään yritin periä velkaani facebook viestien kautta kunnes hän häipyi facebookista. Sain kuitenkin s-postilla häneen yhteyden mutta laihoin tuloksin! Sama selittely ja vedätys rumba jatkui. Nyt lähestyin uudelleen, ja vaadin häntä maksamaan viikon kuluessa summan enkä vaatinut edes korkoa. Todennäköisesti maksua ei tule! Aion viedä asian oikeusteitse läpi. Kellään kokemusta siitä käykö s-postien viestit todisteeksi siitä että velka on olemassa. Tiliotteelta tietenkin näkyy että olen sen lainannut. Minkälainen prosessi on ollut, jos jolla kulla vastaavaa!?
Velan perintä hankalalta velalliselta
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kumpi olisi järkevämpää inhimillistää mielestäsi?
- Anonyymi
Kumpi??? Mitkä ovat tarjoamanne vaihtoehdot inhimillistettäväksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi??? Mitkä ovat tarjoamanne vaihtoehdot inhimillistettäväksi?
Miksi minun pitäisi inhimillistää? Johan jo korot jätin vaatimatta? Voisi edes pahoitella asiaa mutta ei kun silmille vaan! Voisin heltyäkkin jos olisi edes pikkuisen kiitollisuutta ilmassa mutta kun ei mitään! Ei minkäänlaista halua edes yrittää sovitella tai tarjousta edes kympin tai kahden maksuerällä, ei mitään! Mielestäni en ole se tämän tapauksen konna! Ja kun en ryve rahassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi minun pitäisi inhimillistää? Johan jo korot jätin vaatimatta? Voisi edes pahoitella asiaa mutta ei kun silmille vaan! Voisin heltyäkkin jos olisi edes pikkuisen kiitollisuutta ilmassa mutta kun ei mitään! Ei minkäänlaista halua edes yrittää sovitella tai tarjousta edes kympin tai kahden maksuerällä, ei mitään! Mielestäni en ole se tämän tapauksen konna! Ja kun en ryve rahassa!
Tuo on harmi, ettei jotkut tajua, että se rahan lainaaja on tehnyt työtä sen rahan eteen ja satasien lainaus voi vaikuttaa huomattavastikin hänen omaan taloudelliseen tilanteeseen.
Laita oikeudelliseen perintään. Menet oman alueen ulosottomiehen juttusille, niin pääset asiassa eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m844451Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513200
- 412741
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222362- 232076
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725