Mitä mieltä olette luterilaiset

Anonyymi

Onko Suomessa vain yksi puolue joka EI kannata haitallista maahanmuuttoa?
Se jonka kannatus on enemmän kuin kahden päähallituspuolueen kannatus yhteensä.

24

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se niin on.

      • Anonyymi

        Neljännes kansasta on samaa mieltä tuon puolueen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Neljännes kansasta on samaa mieltä tuon puolueen kanssa.

        Ja yli kolme neljäsosaa eri mieltä...


    • Anonyymi

      Olipa taas huonoa otsikointia. En kyllä viitsinyt lukea sitä pidemmälle.

      • Anonyymi

        Aihe on sinulle ilmeisen epämieluinen?


    • Kyllä kana tietää.

    • Anonyymi

      Olen vähän ihmetellyt KD:n Essayahin käyttäytymistä PS:n suhteen kun E. laukoo aika rajua tekstiä PS:stä ja moni asia ei pidä edes alkuunkaan paikkaansa kuten vaikka väitteet rasismista yms. Halla-Ahohan kyllä kuittasi hienosti viime edusntavaalien väittelyissä Essayahin törkeät ja asiattomat puheet toteamalla että "KD taistelee olemassaolostaan." Esaayah koettaa mielistellä punaviher-henkistä streamia jota kuvittelee vieläkin jonkinlaiseksi "valtavirraksi".

      Seuraavissa eduskuntavaaleissa PS tulee hallituksen muodostajaksi n. 27 - 35% äänimäärällä ja pääministeripuolueeksi joka pystynee jo yksin Kokoomuksen kanssa muodostamaan enemmistöhallituksen. Silloin muut puolueet tulevat nöyrinä lakki kourassa Halla-Ahon luo pyytämään paikkaa hallituksessa ja KD:n Essayah siinä joukon jatkona. Siinä Essayah saa sitten selitellä "parhain päin" puheitaan ja luultavasti KD:lle tullee Esaayahin takia pitkä , vähintään kolmen kauden jatkuva oppositiotaival yhdessä vihervasemmiston kanssa.

      Itse olen ollut pitkään KD:n äänestäjänä, koska olen uskovainen ihminen ja arvokonservatiivi. Esaayahin puheiden takia en enää aio äänestää KD:ta, jollei puheenjohtajaa vaihdeta. Räsäsen johdossa puolue oli sentään linjakas ja uskottava.

      Ainoa varteenotettava puolue arvokonservatiiville ja kristitylle ihmiselle on tätä nykyä Perussuomalaiset! Sari Essayahin puheiden myötä KD on lähentynyt vihervasemmistoa liikaa.

      • Anonyymi

        Anteeksi mutta mitä Sari on ”laukonut”?


      • Anonyymi

        Arvokonservatiivi kristitty persu! No jo on sinullekin taakkaa kertynyt. Tai no, kysehän on oireyhtymästä. Toivotaan pikaista paranemista.


      • Anonyymi

        Fantasioissa eläminen on kaiketi mukavaa, kun voi itse luoda oman todellisuutensa.
        Kuten tuokin fantasia, että muut tulisi Jussin pakeille hattu kourassa. Höpsis.
        Mutta asiahan ratkennee seuraavien eduskuntavaalien jälkeen.


      • >Seuraavissa eduskuntavaaleissa PS tulee hallituksen muodostajaksi n. 27 - 35% äänimäärällä ja pääministeripuolueeksi joka pystynee jo yksin Kokoomuksen kanssa muodostamaan enemmistöhallituksen.

        Kolme ja puoli vuotta on politiikassa ikuisuus, ja lähes sen verran on aikaa seuraaviin eduskuntavaaleihin. Vai väitätkö Antsu tosissasi, että eteen tulisi helpostikin tilanne jossa pääministeri todella pyytäisi presidentiltä eduskunnan hajottamista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi mutta mitä Sari on ”laukonut”?

        Sari on laukonut mm. Perussuomalaisuuden olevan "syvissä vesissä liikkuvaa, vakavaa rasismia ja ihmisvihaa". Näin hän sanoi viime eduskuntavaalien yhteydessä keskusteluohjelmassa kaikkien kuullen. Sen jälkeenkin Sari on mustamaalannut Perussuomalaisia ja Perussuomalaisuutta samoihin asioihin viittaamalla.

        Mitä olen keskustellut asioista kristittyjen ystävieni kanssa, aika moni on tehnyt saman johtopäätöksen: seuraavissa vaaleissa ääni menee Perussuomalaisille!

        Kun KD lakkaa olemasta KD, sen on aika hävitä puoluekartalta!


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Seuraavissa eduskuntavaaleissa PS tulee hallituksen muodostajaksi n. 27 - 35% äänimäärällä ja pääministeripuolueeksi joka pystynee jo yksin Kokoomuksen kanssa muodostamaan enemmistöhallituksen.

        Kolme ja puoli vuotta on politiikassa ikuisuus, ja lähes sen verran on aikaa seuraaviin eduskuntavaaleihin. Vai väitätkö Antsu tosissasi, että eteen tulisi helpostikin tilanne jossa pääministeri todella pyytäisi presidentiltä eduskunnan hajottamista?

        Kokoomuskin kannattaa maahanmuuttoa kuten kaikki muutkin ihmisoikeutta ja tasa-arvoa kannattavat puolueet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sari on laukonut mm. Perussuomalaisuuden olevan "syvissä vesissä liikkuvaa, vakavaa rasismia ja ihmisvihaa". Näin hän sanoi viime eduskuntavaalien yhteydessä keskusteluohjelmassa kaikkien kuullen. Sen jälkeenkin Sari on mustamaalannut Perussuomalaisia ja Perussuomalaisuutta samoihin asioihin viittaamalla.

        Mitä olen keskustellut asioista kristittyjen ystävieni kanssa, aika moni on tehnyt saman johtopäätöksen: seuraavissa vaaleissa ääni menee Perussuomalaisille!

        Kun KD lakkaa olemasta KD, sen on aika hävitä puoluekartalta!

        Ei se Sarikaan tunnu kovin innostuneelta yhteistyöstä Jussin kaappifasistien kanssa.


      • sage8 kirjoitti:

        Kokoomuskin kannattaa maahanmuuttoa kuten kaikki muutkin ihmisoikeutta ja tasa-arvoa kannattavat puolueet.

        tämä oli tarkoitettu aloittajalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sari on laukonut mm. Perussuomalaisuuden olevan "syvissä vesissä liikkuvaa, vakavaa rasismia ja ihmisvihaa". Näin hän sanoi viime eduskuntavaalien yhteydessä keskusteluohjelmassa kaikkien kuullen. Sen jälkeenkin Sari on mustamaalannut Perussuomalaisia ja Perussuomalaisuutta samoihin asioihin viittaamalla.

        Mitä olen keskustellut asioista kristittyjen ystävieni kanssa, aika moni on tehnyt saman johtopäätöksen: seuraavissa vaaleissa ääni menee Perussuomalaisille!

        Kun KD lakkaa olemasta KD, sen on aika hävitä puoluekartalta!

        "syvissä vesissä liikkuvaa, vakavaa rasismia ja ihmisvihaa".

        Hyvin sanottu.


      • >Ainoa varteenotettava puolue arvokonservatiiville ja kristitylle ihmiselle on tätä nykyä Perussuomalaiset!

        Ehkä näin on. Tämä ei kylläkään takaa persuille kenialaiselta ruusulta tuoksuvaa tulevaisuutta, sillä kaltaisesi ihmiset hupenevat yhteiskunnassa pikku hiljaa hautuumaille.

        Persujen kannattajissa on nyt melko paljon myös ei-uskovaisia ja jopa vähemmän-arvokonservatiiveja, joista tuntuu vain mukavalta olla kansalaisten kaikenlaisia luuloja herttaisesti hyysäävän "voittajan" matkassa ja jotka eivät aiemmin olleet edes kiinnostuneita politiikasta.


    • Mitä se yksi puolue on tehnyt ainoasta kuviteltavasta vihollismaastamme tulevan maahantunkeutumisen estämiseksi? Puolue, jonka johtajakin on maan puolustamista pelkäävä sivari?

      • Persujen kristillisyyskin vaikuttaa epäuskottavalta, kun pj on ateisti.


      • qwertyilija kirjoitti:

        Persujen kristillisyyskin vaikuttaa epäuskottavalta, kun pj on ateisti.

        Persut on hyysäyspuolue, joka elättää siipiensä suojassa niin äärioikeistolaisia kuin -uskovaisiakin noiden hybridit mukaan lukien.

        Kyllä kansalaiset vielä hoksaavat, että aivan noin leveällä minkäänlaisen tolkun ihmisen puolueen seinät eivät sentään voi olla.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Persut on hyysäyspuolue, joka elättää siipiensä suojassa niin äärioikeistolaisia kuin -uskovaisiakin noiden hybridit mukaan lukien.

        Kyllä kansalaiset vielä hoksaavat, että aivan noin leveällä minkäänlaisen tolkun ihmisen puolueen seinät eivät sentään voi olla.

        Persujen seinien sisälle mahtuu kaikki muut paitsi se maaginen eliitti.


    • Anonyymi

      Onko se se sama puolue, joka oli hallituksessa kun Suomeen tuli enemmän turvapaikanhakijoita enemmän kuin koskaan toisen maailmansodan jälkeen? Taisi tulla 35.000 vuodessa. Puheet oli etukäteen kovia, mutta kun oli tekojen aika niin meni ns. huonot housuun.

      • Anonyymi

        Vastuunkanto omista mokista on persuille tuntematon käsite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastuunkanto omista mokista on persuille tuntematon käsite.

        KD ensi vaaleissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe