Ylöjärvellä asuu paljon muisti- ja käytöshäiriöisiä

Anonyymi

Vanhempia ihmisiä. Tuhisee, puhisee ja naukuu ventovieraille ihmisille. Jopa poliisivoimin täytyy raahata joskus toisten pihoilta pois. Mun mielestä kaikki vastuulliset tehtävät pois yli 65 vuotiailta kun sellanen muistiongelma voi olla piilevä.
Kaupassa kytätään kanssa ja kaikkialla missä liikkuu nuorempia ihmisiä. Aivan helevetinmoinen pauhaus ja kyttäys. Eilenki nauratti ku törmäs yhteen kovaan ääneen ynisevään tuulipukupappaan. Eikö täällä puututa ja ohjata hoitoon vai onko hoidon taso laskenu?
Kenties sitä ikäluokkaa on nyt parhaillaan liikaa ja tuntuu vaan tältä. Sellasethan ajelee kolareita ja loukkaa itsensä. Eksyy ja puhuu mitä sattuu tuolla noin. Keksii tarinoita ja sekottaa kaikki asiat.

T. Irmeli 300 v

1

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katselkaa ympärillenne Irmelin silmin niin ymmärrätte.
      Toisaalta tuo yllä oleva ongelma pätee varmaan kaikkialla.

      Joka ikäluokassa ongelmat kasvaa ja toivo yhteiskunnalla vähenee. Ei yritetä hoitaa todellisia ongelmia.

      Ihmiskunta tuhoutuu ja se on kaikkien oma vika. Arkisetkin ongelmat suurenevat ja laajenevat. Rahasta kaikki paha saa alkunsa.. Jos sitä ei ole tarpeeksi, ihmiset rupeavat taistelemaan vihaisesti yhteiskuntaa vastaan jopa kyseenalaisin keinoin ja se lisääntyy KOKO AJAN. Toivottavasti se tulos sillä siviilisodalla on hyvä. Se on tulossa koko maailmaan.
      Mellakoidaan, taistellaan ja tullaan tuhoamaan. Katsokaapa tuonne muihin lähimaihin ja suomi menossa samaan suuntaan.
      Hyväosaiset eivät ymmärrä MISTÄÄN todellisista ongelmista. Sitten voivotellaan paskasakkia ja heidän puuhiaan. Hah.

      Se pilkka osuu just niihin lopulta kehen kuuluukin osua. sori.

      Onneks ylläpitäjät on tänää krapulassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe