ihmeellistä toimintaa kouvolassa. koulussa toimii opettaja joka ei kaupungin mukaan ole edes töissä kaupungilla,entäpä joku keskenkasvuinen sosiaalihenkilöä leikkivä henkilö? soittelee sinne ja tänne mitä lie puheita levittääkään.
milloin on lomalla milloin siirrelty toisiin tehtäviin, tittelit vaihtuu miksi milloinkin, sotekin sekaisin kun seinäkellokin kuten tekijätkin ainakin kouvolassa,muista ei tietoa.
niin se velkainen kaupunki yrittää jollakin pärjäillä.kuhan ensin lopetetaan tuo mulle sulle hiekkalaatikko leikit, ja pormestari kouvolan johtoon olisi toimiva asia.
joten olisi tulosta tai ulos.
kouvolassa toimii ei kunnan palveluksessa
Anonyymi
1
84
Vastaukset
- Anonyymi
Kouvolaan pormestari? Mitä lisäarvoa se tuo? Tuoko se puuttuvat 30 milj. Vai mitä?
Mistähän saataisiin järkeä ja älyä käyttää sitä järkeä?kukaan ei ole tehnyt mitään väärin ,mutta kaupunki on kuralla. Innon äijät senkuin suhmuroivat veronmaksajien piikkiin. Mikäs on toimia kun valvontaa ei ole, eikä edes ymmärretä mitä pitäisi valvoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312