Olet välittävä mies

Anonyymi

Varmaan yleensäkin... Empaattisuus on vetoavaa, mutta taidat vain olla sellainen. Ei sillä ettei se olisi silti ihanaa. Sinua vain taidetaan repiä vähän joka suuntaan :) ihanat ihmiset saavat harvoin olla rauhassa.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko mieheltä itseltään miehelle itselleen?

Miehiä ei revitä mihinkään. Sorry
      Se on miesten haavemaata

• Anonyymi

Ei ehkä revitä, mutta jotenkin voin kuvitella kivoja ja hymyileviä naisia ympärille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ehkä revitä, mutta jotenkin voin kuvitella kivoja ja hymyileviä naisia ympärille.

Siis jotenkin tuli vähän vaikea kuva ihmisestä, mutta minä taidan vain olla se vaikea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan kukaan ei uskalla koskea koska ihania ihmisiä kuvitellaan jo etukäteen varatuiksi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan kukaan ei uskalla koskea koska ihania ihmisiä kuvitellaan jo etukäteen varatuiksi...

Pitäisikö sitten. Vähän on tunnetta siihen suuntaan vaikka ei ehkä saisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö sitten. Vähän on tunnetta siihen suuntaan vaikka ei ehkä saisi.

Ei ole tullut tällaista tunnetta vähään aikaan vaikka ei nyt taas(kaan) ihan järkevään paikkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tullut tällaista tunnetta vähään aikaan vaikka ei nyt taas(kaan) ihan järkevään paikkaan

Liian lämmintä ja kivaa. Here we go again. Mutta mitä voi enää itsekään vakuuttaa mitään minnekään, miten voi olla näin.

• Anonyymi

Onko tämä sille haukkujalle? Tosi empaattista ja toisen tunteet huomioon ottavaa :)

• Anonyymi

mut kelle

• Anonyymi

Tottakai on, haukkujia on tapana kiitellä vuolaasti ellei jopa hesariin maksaa mainos. Aloitus ei minulta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mut kelle

Eiköhän ihminen itse tiedä miten on kohdellut. Päälleliimattu kohteliaisuus ei vetoa ainakaan muhun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän ihminen itse tiedä miten on kohdellut. Päälleliimattu kohteliaisuus ei vetoa ainakaan muhun.

Lisäksi toisen tunteiden huomioimattomuus ja vieraiden ihmisten pillin mukaan juokseminen. 👎🏻

• Anonyymi

Olisipa tämä mulle ja olisit juuri hän nainen joka on vallannut ajatukseni. Vain hän merkitsee. :)

Äiti osti mulle joskus kun olin lapsi, avaimenperän missä on etunimeen perustava kuvaus henkilöstä (eli täysin huuhaata) ja teksti on näin:
      "Naisten keskuudessa suosittu mies, jolla on poikamainen ote elämään.
      Looginen ihminen."

Vaikka sopii varmaankin moneen mieheen niin kuvaa mua hyvin, ja mietin olenko ottanut tuon kirjoituksen lapsena todesta ja omaksunut roolin, vai olenko pitänyt ihan vitsinä kun olin skidinä hissukka.

• Anonyymi

Joo, niinhän se menee

• Anonyymi

Monet miehet yrittävät välttävän
      hyvin rakastella ,mutta priimaa pukkaa
      tuleen.

• Anonyymi

Ai että, elämä rauhassa olisikin jotain. Sinullekin riittäisi enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5495
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2396
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1890
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      146
      1773
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1615
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      34
      1575
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1408
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1125
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1088
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      228
      1059
    Aihe