Pilaa jotenkin kaiken ja sitten siitä saa kärsiä kun tajuaa oman hölmöytensä vaikka periaattessa ei ole mitään väärää tehnyt. Se on ikävää.
Joskus sitä vain
35
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Asiat on aina korjattavissa joten ei huolta.
- Anonyymi
Tiedätkö miten voi matkustaa ajassa taaksepäin?
- Anonyymi
Ei ole kaikki korjattavissa.
- Anonyymi
Sama täällä. Pilaa kaiken vahingossa, inhimillisillä hölmöillä virheillä.
- Anonyymi
Ehkä se on sinun tapasi ajatella, mutta hyvin harvoin ajattelen niin että henkilö on ns. hölmöillyt.
Tässä toteamuksessa on kyllä paljon tottakin👍Peukku sille.
- Anonyymi
kuka lapperannas ammuttii?
- Anonyymi
Toisinaan siinä myös oppii hyvin paljon ja on lopulta lähinnä kiitollinen saadusta oppimäärästä. On olemassa ihmisiä, jollaisia ei tiennyt olevan.
Ymmärrän, että jotain henkilöä voi katkeroittaa, kun hän tajuaa, että joku on kaivannut häntä ihan eri asian vuoksi kuin hän itse uskoi. Silloin sitä ehkä ymmärtää, että ei se kaipaaja edes kaivannut oikeasti häntä, vaan jotain niin paljon kauniimpaa haaveversiota hänestä, jonka täydellinen vastakohta hän todellisuudessa on.- Anonyymi
Tähän jatkona: Jälkeenpäin kun niitä lukee, niin ne ynnäytyvät aika kivasti yhteen ja sitten sen tajuaa, että tästä, vain tästä, siinä oli alusta asti kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän jatkona: Jälkeenpäin kun niitä lukee, niin ne ynnäytyvät aika kivasti yhteen ja sitten sen tajuaa, että tästä, vain tästä, siinä oli alusta asti kysymys.
Totta. Jos joku mua kaipaisi niin todennäköisesti se olisi vain hänen omaa haavekuva minkälainen olen. Nimimerkillä: ei minun kanssani varmasti helppoa ole 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Jos joku mua kaipaisi niin todennäköisesti se olisi vain hänen omaa haavekuva minkälainen olen. Nimimerkillä: ei minun kanssani varmasti helppoa ole 😅
Niin vähän arvelinkin. En tiedä olisinko itsekään helppo tapaus, kun on jo tottunut omiin tapoihinsa yksin ollessaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei multa. En ole hankala suhteessa. Monessa jutussa kanssani on jopa aika helppoa, koska en esim. suutu helposti ja olen tunne-elämältäni tasainen. Olin hankala maniassa, en terveenä. Muu vaikeus on alun ujoutta yms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei multa. En ole hankala suhteessa. Monessa jutussa kanssani on jopa aika helppoa, koska en esim. suutu helposti ja olen tunne-elämältäni tasainen. Olin hankala maniassa, en terveenä. Muu vaikeus on alun ujoutta yms.
No ei ollutkaan kuin minulta 😅 Ei mulla mitään mainioita ole. Enkä nyt enää mikään ujokaan sanoisi olevani 🤔 Kun on tarpeeksi ikää niin ei jaksa vähempää kiinnostaa jos joku pitää outona siitäpä vain. Aivan vapaasti. Varmaan helpompi sanoa sen joka ollut kanssani parisuhteessa olenko vaikea. En nyt ehkä luonteeltani ole se vaikein ihminen mutta Helpompiakin tapauksia löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos selvennyksestä.
- Anonyymi
Se riippuu siitä, kokeeko toimivansa väärin toista kohtaan vai ei, mitä tälle hölmöydelleen tulisi tehdä, salaisuuksia ei ole välttämättä hyvä olla.
- Anonyymi
Aina pitäisi toimia niin että ei loukkaa toista; ei sanoilla, eikä teoilla.
- Anonyymi
Miten olet pilannut kaiken?
- Anonyymi
muakin kiinnostais tietää. epäilyttää yks henkilö, et onko ollu rehellinen ja tarkotuksella halunnu vaa loukata mua, et en enää olisi hänestä kiinnostunu. poistin numeronki ja yhtä ainutta viestii en laita. ku mä suutun ni oon sit kans tosi pitkävihanen ja ootapas vaan sitä piilovittuiluu :DD nyt näin et oot kusipää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
muakin kiinnostais tietää. epäilyttää yks henkilö, et onko ollu rehellinen ja tarkotuksella halunnu vaa loukata mua, et en enää olisi hänestä kiinnostunu. poistin numeronki ja yhtä ainutta viestii en laita. ku mä suutun ni oon sit kans tosi pitkävihanen ja ootapas vaan sitä piilovittuiluu :DD nyt näin et oot kusipää
Niin ja eikö se pitkävihaisuus just tähän koko sotkuun ajanut 🤔🙄😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja eikö se pitkävihaisuus just tähän koko sotkuun ajanut 🤔🙄😢
selitä tarkemmin mitä on tapahtunu tai haluutko edes, et asiat selvii...😔👩❤️👩
- Anonyymi
N-n? Loistava ajoitus. Mä olin viittä vaille rakastumassa suhun. Tiesit että hoidat tämän.
- Anonyymi
joo on naiselta naiselle. hoidan minkä? selitä tarkemmin.. en usko, et välttämättä täällä kirjottelis. jotain tuntomerkkejä kiitos. tai laita mulle viestii. on numero sulla kai vielä. en oo estäny tai mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo on naiselta naiselle. hoidan minkä? selitä tarkemmin.. en usko, et välttämättä täällä kirjottelis. jotain tuntomerkkejä kiitos. tai laita mulle viestii. on numero sulla kai vielä. en oo estäny tai mitään.
Missä me ollaan tavattu? Onko tunnettu kauan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä me ollaan tavattu? Onko tunnettu kauan?
töissä ollaan tavattu ja kai vuos nyt tunnettu. en muista tarkkaa kuukautta, ku alotit. ehkä tää ei osu. turhaa vaivaan päätäni tällä😑
- Anonyymi
Olis kyl kiva, jos meitä olis kaksi hölmöä. Voitaisiin mielellään kilpailla kumpi hölmömpi. Mun hölmöys on ollut näkyvämpää! Toisesta on näkynyt niin vähän, ettö voi olla sattumaakin!
- Anonyymi
Siis naiselta miehelle tämä
- Anonyymi
Nämä tällaiset viestit onkin sitten niin urheita, että ensin voivotellaan omaa käytöstään piittaamatta vähääkään miltä siitä toisesta tuntuu ja kun on mieltä vähän kevennetty, niin voikin kätevästi väistää vastuunsa.
- Anonyymi
Asioita voi aina korjata.
- Anonyymi
Paitsi jos on höylänny muita. Silloin ei voi enää.
- Anonyymi
Asioita ei voi aina korjata. Ajassa taaksepäin ei voi mennä. Tehtyä ei saa tekemättömäksi mutta omista teioistaan voi ottaan vastuun ja korjata virheensä niin pitkälle kuin voi. Se on sitä todellista moraalista selkärankaa. Mitä pidemmälle on omissa teoissaan mennyt, sitä pidempi matka on takaisin normaaliin elämään. Sen vuoksi jokaisen kannattaisi miettiä tekonsa tarkkaan etukäteen. Moraalittomat ihmiset eivät mieti eivätkä ota vastuuta teoistaan varsinkin, kun se koskee toisten ihmisten elämää. Sellainenkin ihminen voi rikoksensa tunnustamalla, sovittamalla ja hyvittämällä ja virheensä korjaamalla siinä määrin kuin se suinkin on mahdollista, tehdä sen, mitä tuollaisessa tilanteessa on vähintäänkin oikeudenmukaista, jos siis haluaa muuttaa elämänsä suuntaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asioita ei voi aina korjata. Ajassa taaksepäin ei voi mennä. Tehtyä ei saa tekemättömäksi mutta omista teioistaan voi ottaan vastuun ja korjata virheensä niin pitkälle kuin voi. Se on sitä todellista moraalista selkärankaa. Mitä pidemmälle on omissa teoissaan mennyt, sitä pidempi matka on takaisin normaaliin elämään. Sen vuoksi jokaisen kannattaisi miettiä tekonsa tarkkaan etukäteen. Moraalittomat ihmiset eivät mieti eivätkä ota vastuuta teoistaan varsinkin, kun se koskee toisten ihmisten elämää. Sellainenkin ihminen voi rikoksensa tunnustamalla, sovittamalla ja hyvittämällä ja virheensä korjaamalla siinä määrin kuin se suinkin on mahdollista, tehdä sen, mitä tuollaisessa tilanteessa on vähintäänkin oikeudenmukaista, jos siis haluaa muuttaa elämänsä suuntaa.
Vain sillä on väliä, minne on menossa, ei sillä, mistä tulee
Ella Fitzgerald - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain sillä on väliä, minne on menossa, ei sillä, mistä tulee
Ella FitzgeraldJoskus eteenpäin pääsee vain ottamalla vastuun teoistaan ja selvittämällä asiansa, varsinkin jos on tehnyt pahaa toisille ihmisille. "Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää." Tuo on elämänlaki. Tietysti vastuuttomat, moraalittomat, valheelliset ja vilpilliset rikoksentekijät eivät halua kantaa vastuutaan teoistaan. Se on ihan ymmärrettävää luonnehöiriöisillä ihmisillä, jotka eivät halua tulla valoon tekojensa kanssa rehellisesti, koska se tietäisi vankeusrangaistusta joillekin ihmisille ihan oikeudenmukaisista syistä.
Ihmisen historialla on aina merkitystä. Se selittää, miksi ihminen on sellainen kuin on. Kukaan ei ole kokonainen ilman menneisyyttään ja historiaansa. Vaikka katse on eteenpäin ja jalat vahvasti tässä päivässä, takana on kuitenkin menneisyys, jota jokainen kantaa mukanaan ihan hautaan asti. Menneisyys, tämä hetki ja tulevaisuus nivoutuu ja liittyy aina yhteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi jos on höylänny muita. Silloin ei voi enää.
nii no se riippuu siitä ootko valmis edes pahottelee. ehkä on korjattavissa, jos ottaisit vastuun teoistas. eronneena tekee virheitä. oon mäkin miettiny, et käyn kohta panee jotain muikkii. sen myönnän, et se satutti ku kerroit herännees naapurista punatukkasen luota.
- Anonyymi
Me teemme jokainen virheitä. Osa huomaa oman osuutensa tapahtumien kulussa ja oppivat sekä kasvavat, toiset eivät huomaa omaa osuuttaan vaan syyllistävät koko ajan muita.
Sinä kuulut tuohon ensimmäiseen ryhmään.
Oman keskeneräisyytensä kanssa on vain opittava elämään ja sietämään niin itseään kuin muita.
Jokainen pilaa joskus jotain. Jos olisimmekin täydellisiä kaiken tietäviä ja tulevaisuuden näkeviä virheettömiä.....
Mutta ei! Me olemme vain ihmisiä.- Anonyymi
Mä ennen syyllistin vain muita. Mutta kun ikää tullut lisää ja alamäki jatkunut, on ollut pakko kääntyä peiliä päin. Tästä pääsee vain ylöspäin. Ainakin opin virhwistäni vaikka vahingossa ne kaikki teinkin, myös muiden syyllistäminen tapahtui huomaamattani.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872