Hallituksen naispitoisuus kasvaa entisestään

Anonyymi

Rinne siirtyy varapuhemieheksi Haataisen tilalle ja Haatainen saa ministerin pestin. Kun vielä pääministeriksi valitaan Marin, niin hallituksesta poistuu yksi mies ja sinne tulee lisää yksi nainen.

18

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokuhan pitää valita myös Marinin nykyiseen tehtävään. Siellähän on pari ministerin pestiä täyttämättä.

    • Anonyymi

      Vihreät kansanedustajat melkein kaikki naisia. Mitenkähän tämä tasaarvo toteutuu siellä ?

      • Anonyymi

        Jonkun aikaa pitää olla vielä naisenemmistö, jotta tasa-arvo toteutuu. Huomioidahan pitää kaikki Suomen itsenäisyyden aikaiset hallitukset. Joku voisikin laskea kuinka monta ministeriä on ollut yhteensä mitäkin sukupuolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkun aikaa pitää olla vielä naisenemmistö, jotta tasa-arvo toteutuu. Huomioidahan pitää kaikki Suomen itsenäisyyden aikaiset hallitukset. Joku voisikin laskea kuinka monta ministeriä on ollut yhteensä mitäkin sukupuolta.

        Valtioneuvoston sivulta löytyy kaikki hallitukset.


    • Anonyymi

      NAISVALTIKKA on murheen merkki.

    • Anonyymi

      Tuleekohan Haaviston tilallekin nainen, kun joutuu eroamaan?

      • Anonyymi

        no siinä ei tule muutosta sukupuolien suhteeseen.


    • Sitten kaikki puhemiehet olisivat miehiä. Luontevaa. Mutta Rinne ei kuitenkaan olisi ensimmäinen puhemies.

    • Anonyymi

      Hevostyttö hallitus,,,,,,,,teinityttö hallitus,,,,,, ritsapilluhallitus,,,,,mitäs vielä

      • Anonyymi

        Oikea nimi on spice girls hallitus


    • Anonyymi

      No Rinne ei ole mies.
      Mutta huono juttu kun hallitus naisistuu. Tosin Marin ei ole nainen.

      • Anonyymi

        Ainakin Sipilän mieshallitus oli täysy katastrofi. Siitä ei voi enää huonommaksi mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin Sipilän mieshallitus oli täysy katastrofi. Siitä ei voi enää huonommaksi mennä.

        On mennyt jo. Sipilä oli sentään koko kauden, rinne ehkä puolivuotta.
        Ihan kamala porukka. Kenestäkään ei ole mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mennyt jo. Sipilä oli sentään koko kauden, rinne ehkä puolivuotta.
        Ihan kamala porukka. Kenestäkään ei ole mihinkään.

        Sipilän hallitus sai aikaan vain vahinkoa, ja sai tuhottua Suomea valitettavan kauan aikaa.

        Rinteen hallituksessa ei ole ollut mitään vikaa. Oikeistomedia vaan tyypilliseen tapaan tekee kaikkensa kampittaakseen suomalaisten etuja edistävää hallitusta.

        Rinteen hallituksen ohjelmalla jatketaan ja se on hyvä se.


    • Anonyymi

      Herrisä sentään, eikö puhemiehellä tulisi olla hyvä ulosanti. Rintee puheesta ei ota pi**kaan selvää.

    • Anonyymi

      kansalaisten luottamus Rinteeseen on mennyt. Ei voi toimia missään valtion hommassa tuollainen valehtelija.

      • Anonyymi

        Rinteeseen ei ole mennyt luottamus kuin kepun eduskuntaryhmällä, ja siltäkin pelkästään jonkun ihmeellisen ulkopuolisen masinoinnin seurauksena. Kansa mukaan lukien minä luotamme erittäin vahvasti Rinteeseen.


    • Anonyymi

      Tuntuu että järkevyyden määrä senkun laskee.
      Tavallinen kadun tallaajakin olisi fiksumpi ja järkevämpi tuolla kun nuo.
      Onko tuo hallitus joku jätelaitoksen lopputuote?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe