touhuilla? Täällä menee varmasti teeveen ääressä. Ja joskus ajatus vain karkaa ja miettii että jos toinen istuisi vieressä ja saisi laittaa käden harteille. No lämminhän siinä tulisi ainakin hyvin äkkiä. :)
Mitäs illan aiot
35
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän samanlaiset mietteet ollut täälläkin.
Jos vähän viilentäis.
Olen menossa saunaan ja melkein avantoon (järvi ei vielä jäässä)- Anonyymi
Tänään on ollut kyllä laiskis päivä, ei oo tullut tehtyä yhtään mitään järkevää ja samaa meno jatkuu varmaan loppu illan :D Tiedän että jos viereesi pääsisin en tahtoisi siitä koskaan poistua, ainakaan lopullisesti <3
- Anonyymi
Mentäisiin ainakin lusikkaan sohvalle ja kiusoittelisin hänen takamustaan.
- Anonyymi
Tää olis kiva. Kertoisitko vähän millaiselle naiselle menee?
- Anonyymi
Täällä vaan musiikkia kuunnellen ,sua ajatellen...
- Anonyymi
Oli säpäkkä päivä ja nyt töllöä. En osaa enää haaveilla moisesta. Sellaisen kokemisesta on niin kauan...
- Anonyymi
Aion laittaa aikasin nukkuun, aikaero rasitusta. Hyvät yöt.
- Anonyymi
Voi miten suloinen ajatusleikki!
- Anonyymi
Jalkapalloa, kalja, unille.
- Anonyymi
meinasin,että vois lähteä ulos tuulettumaan,mutta viekö laiskuus lopulta voiton ja jään haaveilemaan sohvalle loppu illaksi.....
- Anonyymi
Ajattelin mennä bändärinä bäkstagelle nussimasn staraa kun ukko kultani on duunisa
- Anonyymi
Olisihan se jos häneltä tulisi viestiä ja haluaisi nähdä
- Anonyymi
Miksi odotat viestiä kirjoita itse hänelle viesti.
- Anonyymi
Olishan se jos vielä rohkaistuisi laittamaan ja sieltä tulisi vihreää valoa. Ja sitä vierekkäin oloa alkaisikin olemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olishan se jos vielä rohkaistuisi laittamaan ja sieltä tulisi vihreää valoa. Ja sitä vierekkäin oloa alkaisikin olemaan.
Jos olet se joka työkaveria kaivannut 20 vuotta niin ei tuu vihreää valoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita viestiä vihreää valoa näkyy jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita viestiä vihreää valoa näkyy jo
Ei se voi kun ei se tiedä sen nimee, ei numeroo ei osoitetta eikä vittu edes asuinkaupunkia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet se joka työkaveria kaivannut 20 vuotta niin ei tuu vihreää valoa.
En mitään työkaveria kaipaile saatikka 20 vuotta. Siinä ajassa olisin jo järkiintynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se voi kun ei se tiedä sen nimee, ei numeroo ei osoitetta eikä vittu edes asuinkaupunkia
Kyllä tietää. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole mitenkään mahdotonta. Sinä voit viestillä saada tuon kaiken liikkeelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole mitenkään mahdotonta. Sinä voit viestillä saada tuon kaiken liikkeelle.
Keneksi häntä luulet?
Työpaikan naiseksi tai mieheksi?
Varatuksi joka kaiholla rutisee vieraan perään?
Vantaan satu huoraksi jokiniemestä vai oulun sekopollaksi?
Pekaksi vai höyryhinaaja Miaksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hän.. oikea makupala!
- Anonyymi
Tein pipari taikinan.
- Anonyymi
Hidas Hämäläinen se on yhdyssana
- Anonyymi
Minulle saa tuoda herkkupiparia. Kiva yllätys olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle saa tuoda herkkupiparia. Kiva yllätys olisi.
Ehkä ennen joulua tuonkin...
- Anonyymi
Siivousta, neulontaa, koirailua ja töllön tsiikailua!
- Anonyymi
Miks pohjanmaalla telkkari on töllö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks pohjanmaalla telkkari on töllö?
En tiedä? Itse olen kuullut sen aikoinaan Kymenlaaksossa. Siellä pitkään katsominen oli töllöttämistä joten telkkarista tuli töllö. koska se on helpompi lausua kuin televisio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä? Itse olen kuullut sen aikoinaan Kymenlaaksossa. Siellä pitkään katsominen oli töllöttämistä joten telkkarista tuli töllö. koska se on helpompi lausua kuin televisio.
Oisko se sitte savolainen sana???
Vähä outo! Telkkari se on ei töllö - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko se sitte savolainen sana???
Vähä outo! Telkkari se on ei töllöKymenlaakson murteella ei tietääkseni ole mitään tekemistä savon kanssa. Outo tai ei niin töllötin se televisio on ja lyhyemmin töllö.
- Anonyymi
Huono olo. Sain kivan refluksikohtauksen. Sydän tykytti ja muljahteli miten sattuu niin että taju meinas lähteä. Samaan aikaan puristava tunne rintakehässä ja kova hikoilu. Hengenahdistus. 3-4 tuntia kesti. Nyt vain lievää röyhtäilyä ja pientä ruokatorven poltetta ja kova väsymys. Paha anemia. Mietin joko on vatsahaava.
- Anonyymi
Tuolla ei ole refluksin kanssa mitään tekemistä. Paras kun menet lääkäriin. Puolikas aspiriini kannattaa myös syödä jos kotoa sellainen löytyy.
- Anonyymi
Kuulostaa naisille tyypilliseltä sydänkohtaukselta oireiltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3562561Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944362509- 1131412
- 421144
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo75932Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26841- 56833
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39815Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi118770En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30739