Mitäs illan aiot

Anonyymi

touhuilla? Täällä menee varmasti teeveen ääressä. Ja joskus ajatus vain karkaa ja miettii että jos toinen istuisi vieressä ja saisi laittaa käden harteille. No lämminhän siinä tulisi ainakin hyvin äkkiä. :)

35

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vähän samanlaiset mietteet ollut täälläkin.

    • Jos vähän viilentäis.
      Olen menossa saunaan ja melkein avantoon (järvi ei vielä jäässä)

    • Anonyymi

      Tänään on ollut kyllä laiskis päivä, ei oo tullut tehtyä yhtään mitään järkevää ja samaa meno jatkuu varmaan loppu illan :D Tiedän että jos viereesi pääsisin en tahtoisi siitä koskaan poistua, ainakaan lopullisesti <3

    • Anonyymi

      Mentäisiin ainakin lusikkaan sohvalle ja kiusoittelisin hänen takamustaan.

      • Anonyymi

        Tää olis kiva. Kertoisitko vähän millaiselle naiselle menee?


    • Anonyymi

      Täällä vaan musiikkia kuunnellen ,sua ajatellen...

    • Anonyymi

      Oli säpäkkä päivä ja nyt töllöä. En osaa enää haaveilla moisesta. Sellaisen kokemisesta on niin kauan...

    • Anonyymi

      Aion laittaa aikasin nukkuun, aikaero rasitusta. Hyvät yöt.

    • Anonyymi

      Voi miten suloinen ajatusleikki!

    • Anonyymi

      Jalkapalloa, kalja, unille.

    • Anonyymi

      meinasin,että vois lähteä ulos tuulettumaan,mutta viekö laiskuus lopulta voiton ja jään haaveilemaan sohvalle loppu illaksi.....

    • Anonyymi

      Ajattelin mennä bändärinä bäkstagelle nussimasn staraa kun ukko kultani on duunisa

    • Anonyymi

      Olisihan se jos häneltä tulisi viestiä ja haluaisi nähdä

      • Anonyymi

        Miksi odotat viestiä kirjoita itse hänelle viesti.


      • Anonyymi

        Olishan se jos vielä rohkaistuisi laittamaan ja sieltä tulisi vihreää valoa. Ja sitä vierekkäin oloa alkaisikin olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olishan se jos vielä rohkaistuisi laittamaan ja sieltä tulisi vihreää valoa. Ja sitä vierekkäin oloa alkaisikin olemaan.

        Jos olet se joka työkaveria kaivannut 20 vuotta niin ei tuu vihreää valoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olishan se jos vielä rohkaistuisi laittamaan ja sieltä tulisi vihreää valoa. Ja sitä vierekkäin oloa alkaisikin olemaan.

        Laita viestiä vihreää valoa näkyy jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita viestiä vihreää valoa näkyy jo

        Ei se voi kun ei se tiedä sen nimee, ei numeroo ei osoitetta eikä vittu edes asuinkaupunkia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet se joka työkaveria kaivannut 20 vuotta niin ei tuu vihreää valoa.

        En mitään työkaveria kaipaile saatikka 20 vuotta. Siinä ajassa olisin jo järkiintynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se voi kun ei se tiedä sen nimee, ei numeroo ei osoitetta eikä vittu edes asuinkaupunkia

        Kyllä tietää. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olishan se jos vielä rohkaistuisi laittamaan ja sieltä tulisi vihreää valoa. Ja sitä vierekkäin oloa alkaisikin olemaan.

        Ei se ole mitenkään mahdotonta. Sinä voit viestillä saada tuon kaiken liikkeelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole mitenkään mahdotonta. Sinä voit viestillä saada tuon kaiken liikkeelle.

        Keneksi häntä luulet?

        Työpaikan naiseksi tai mieheksi?

        Varatuksi joka kaiholla rutisee vieraan perään?


        Vantaan satu huoraksi jokiniemestä vai oulun sekopollaksi?


        Pekaksi vai höyryhinaaja Miaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole mitenkään mahdotonta. Sinä voit viestillä saada tuon kaiken liikkeelle.

        Ja hän.. oikea makupala!


    • Anonyymi

      Tein pipari taikinan.

      • Anonyymi

        Hidas Hämäläinen se on yhdyssana


      • Anonyymi

        Minulle saa tuoda herkkupiparia. Kiva yllätys olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle saa tuoda herkkupiparia. Kiva yllätys olisi.

        Ehkä ennen joulua tuonkin...


    • Anonyymi

      Siivousta, neulontaa, koirailua ja töllön tsiikailua!

      • Anonyymi

        Miks pohjanmaalla telkkari on töllö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks pohjanmaalla telkkari on töllö?

        En tiedä? Itse olen kuullut sen aikoinaan Kymenlaaksossa. Siellä pitkään katsominen oli töllöttämistä joten telkkarista tuli töllö. koska se on helpompi lausua kuin televisio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä? Itse olen kuullut sen aikoinaan Kymenlaaksossa. Siellä pitkään katsominen oli töllöttämistä joten telkkarista tuli töllö. koska se on helpompi lausua kuin televisio.

        Oisko se sitte savolainen sana???


        Vähä outo! Telkkari se on ei töllö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko se sitte savolainen sana???


        Vähä outo! Telkkari se on ei töllö

        Kymenlaakson murteella ei tietääkseni ole mitään tekemistä savon kanssa. Outo tai ei niin töllötin se televisio on ja lyhyemmin töllö.


    • Anonyymi

      Huono olo. Sain kivan refluksikohtauksen. Sydän tykytti ja muljahteli miten sattuu niin että taju meinas lähteä. Samaan aikaan puristava tunne rintakehässä ja kova hikoilu. Hengenahdistus. 3-4 tuntia kesti. Nyt vain lievää röyhtäilyä ja pientä ruokatorven poltetta ja kova väsymys. Paha anemia. Mietin joko on vatsahaava.

      • Anonyymi

        Tuolla ei ole refluksin kanssa mitään tekemistä. Paras kun menet lääkäriin. Puolikas aspiriini kannattaa myös syödä jos kotoa sellainen löytyy.


      • Anonyymi

        Kuulostaa naisille tyypilliseltä sydänkohtaukselta oireiltaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe