Mitäs illan aiot

Anonyymi

touhuilla? Täällä menee varmasti teeveen ääressä. Ja joskus ajatus vain karkaa ja miettii että jos toinen istuisi vieressä ja saisi laittaa käden harteille. No lämminhän siinä tulisi ainakin hyvin äkkiä. :)

35

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vähän samanlaiset mietteet ollut täälläkin.

• Jos vähän viilentäis.
      Olen menossa saunaan ja melkein avantoon (järvi ei vielä jäässä)

• Anonyymi

Tänään on ollut kyllä laiskis päivä, ei oo tullut tehtyä yhtään mitään järkevää ja samaa meno jatkuu varmaan loppu illan :D Tiedän että jos viereesi pääsisin en tahtoisi siitä koskaan poistua, ainakaan lopullisesti <3

• Anonyymi

Mentäisiin ainakin lusikkaan sohvalle ja kiusoittelisin hänen takamustaan.

• Anonyymi

Tää olis kiva. Kertoisitko vähän millaiselle naiselle menee?

• Anonyymi

Täällä vaan musiikkia kuunnellen ,sua ajatellen...

• Anonyymi

Oli säpäkkä päivä ja nyt töllöä. En osaa enää haaveilla moisesta. Sellaisen kokemisesta on niin kauan...

• Anonyymi

Aion laittaa aikasin nukkuun, aikaero rasitusta. Hyvät yöt.

• Anonyymi

Voi miten suloinen ajatusleikki!

• Anonyymi

Jalkapalloa, kalja, unille.

• Anonyymi

meinasin,että vois lähteä ulos tuulettumaan,mutta viekö laiskuus lopulta voiton ja jään haaveilemaan sohvalle loppu illaksi.....

• Anonyymi

Ajattelin mennä bändärinä bäkstagelle nussimasn staraa kun ukko kultani on duunisa

• Anonyymi

Olisihan se jos häneltä tulisi viestiä ja haluaisi nähdä

• Anonyymi

Miksi odotat viestiä kirjoita itse hänelle viesti.

• Anonyymi

Olishan se jos vielä rohkaistuisi laittamaan ja sieltä tulisi vihreää valoa. Ja sitä vierekkäin oloa alkaisikin olemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olishan se jos vielä rohkaistuisi laittamaan ja sieltä tulisi vihreää valoa. Ja sitä vierekkäin oloa alkaisikin olemaan.

Jos olet se joka työkaveria kaivannut 20 vuotta niin ei tuu vihreää valoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita viestiä vihreää valoa näkyy jo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita viestiä vihreää valoa näkyy jo

Ei se voi kun ei se tiedä sen nimee, ei numeroo ei osoitetta eikä vittu edes asuinkaupunkia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet se joka työkaveria kaivannut 20 vuotta niin ei tuu vihreää valoa.

En mitään työkaveria kaipaile saatikka 20 vuotta. Siinä ajassa olisin jo järkiintynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se voi kun ei se tiedä sen nimee, ei numeroo ei osoitetta eikä vittu edes asuinkaupunkia

Kyllä tietää. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole mitenkään mahdotonta. Sinä voit viestillä saada tuon kaiken liikkeelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole mitenkään mahdotonta. Sinä voit viestillä saada tuon kaiken liikkeelle.

Keneksi häntä luulet?

Työpaikan naiseksi tai mieheksi?

Varatuksi joka kaiholla rutisee vieraan perään?

Vantaan satu huoraksi jokiniemestä vai oulun sekopollaksi?

Pekaksi vai höyryhinaaja Miaksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja hän.. oikea makupala!

• Anonyymi

Tein pipari taikinan.

• Anonyymi

Hidas Hämäläinen se on yhdyssana

• Anonyymi

Minulle saa tuoda herkkupiparia. Kiva yllätys olisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle saa tuoda herkkupiparia. Kiva yllätys olisi.

Ehkä ennen joulua tuonkin...

• Anonyymi

Siivousta, neulontaa, koirailua ja töllön tsiikailua!

• Anonyymi

Miks pohjanmaalla telkkari on töllö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks pohjanmaalla telkkari on töllö?

En tiedä? Itse olen kuullut sen aikoinaan Kymenlaaksossa. Siellä pitkään katsominen oli töllöttämistä joten telkkarista tuli töllö. koska se on helpompi lausua kuin televisio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä? Itse olen kuullut sen aikoinaan Kymenlaaksossa. Siellä pitkään katsominen oli töllöttämistä joten telkkarista tuli töllö. koska se on helpompi lausua kuin televisio.

Oisko se sitte savolainen sana???

Vähä outo! Telkkari se on ei töllö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oisko se sitte savolainen sana???

Vähä outo! Telkkari se on ei töllö

Kymenlaakson murteella ei tietääkseni ole mitään tekemistä savon kanssa. Outo tai ei niin töllötin se televisio on ja lyhyemmin töllö.

• Anonyymi

Huono olo. Sain kivan refluksikohtauksen. Sydän tykytti ja muljahteli miten sattuu niin että taju meinas lähteä. Samaan aikaan puristava tunne rintakehässä ja kova hikoilu. Hengenahdistus. 3-4 tuntia kesti. Nyt vain lievää röyhtäilyä ja pientä ruokatorven poltetta ja kova väsymys. Paha anemia. Mietin joko on vatsahaava.

• Anonyymi

Tuolla ei ole refluksin kanssa mitään tekemistä. Paras kun menet lääkäriin. Puolikas aspiriini kannattaa myös syödä jos kotoa sellainen löytyy.

• Anonyymi

Kuulostaa naisille tyypilliseltä sydänkohtaukselta oireiltaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      366
      2665
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      435
      2568
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      120
      1474
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      43
      1196
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      80
      1002
    6. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      861
    7. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      843
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      825
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      121
      802
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      759
    Aihe