Että mitä ne tarkoitti. Olet pari kertaa selvästi katsonut minua päin ja aika kauan. Oliko se vaan leikkiä tai olitko (oletko) ihan tosissaan kiinnostunut? En silloin vastannut katseeseen, oma epävarmuus ja tietty ujous ja myös esteet meidän tilanteessa sai mut väistämään katsettasi. Kyllä mä susta tykkään ja aina olen tykännyt. Kai sä sen silti tiedät? Musta näkyy varmaan että olen ihastunut.
Nykyään teet kaikkesi että et edes vahingossa katsoisi minua päin.
Mietin niitä katseita, mies
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mies sanan tilalle oikea nimi niin olet fiksu
- Anonyymi
Niinpä..Joo en taida.
- Anonyymi
Väkisinkin tulee katsottua. Mieluista katsottavaa, kauneutta, isot rinnat, seksikäs tyyli.
- Anonyymi
Ohihan sitä katselen;)
- Anonyymi
Mietin että pylsin sua kerran kun tyrkytät ja sit saan eukko kalppia vittuuun siitä kuolaamasta
- Anonyymi
mut vielä kerran,,, ooksnaine älä oo pliis eest'nkerra
- Anonyymi
Ihastunut olen ja ujo vaikka saattaa vaikuttaa muulta.
Ihana tumma nainen olet en vain tiedä nimeäsi. - Anonyymi
Vain sellainen mies, jolla on syvempiä tunteita naista kohtaan käyttäytyy tuolla tavalla. Sivusta tämä.
- Anonyymi
Toivot, että sinua katselee, koska sivusta kommentoit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivot, että sinua katselee, koska sivusta kommentoit
Kupapas ei niin toivoisi. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*Kukapas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain sellainen toivoo kuka haluaa jonkun katselevan, ei muut. sivusta;)
- Anonyymi
Olispa se niin 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olispa se niin 😊
On se niin. On kaunis ja seksikäs nainen. Todella tyylikäs ja hyvät muodot oikeissa paikoissa. Isot rinnat ja hyvä peppu
- Anonyymi
Olen rakastunut sinuun
- Anonyymi
Niin mäkin sinuun <3
- Anonyymi
Mutta kuka olet ja keneen olet rakastunut?
- Anonyymi
Katseet voi olla merkki kiinnostuksesta, mutta jossain kohtaa on viisasta jättää turhat katsomiset pois jos ei näytä siltä että siitä voisi kehittyä mitään enempää. Mies on tehnyt viisaasti kun ei turhaan ruoki tilannetta. Se on kuitenkin miehen tehtävä tehdä aloite, joten hän on todennut tilanteen jatkamisen kannattamattomaksi osaltaan.
- Anonyymi
Ei vaan naisen tehtävä on tehdä aloite.
- Anonyymi
Pelkohan siinä on päällimmäisenä mielessä, jollei saa toiselta riittävästi vastakaikua niin tilanne lopahtaa, koska pelko vahvistuu ja lopulta lopettaa siinä tunteessa elämisen. Suojakeino, ettei kärsi tilanteesta niin paljoa?
- Anonyymi
Aloittajalle lisäisin, että ei se katseen väistäminen varmasti myöskään asiaa auta. Ei kukaan ole ajatusten lukija ja näe sinun ajatuksia. Monet naiset katselevat myös vain huomion kalastelu mielessä. Joten pahimmillaan voit näyttää miehelle sellaiselta naiselta. Parempi unohtaa asia jos ei näytä siltä että teillä olisi mahdollisuutta muunlaiseen kanssakäymiseen, koska pelkkien katseiden varaan on vaikea rakentaa yhtään mitään.
Puhun kokemuksesta, tuollainen pelkkien katseiden asteelle jäävä tilanne voi olla pitkä ja turhauttava vaihe molempien kannalta. Toki sitä voit jatkaa, jos on ok ettei siitä muuta tule kehittymään. Mutta ei kannata ihmetellä jos toinen jossain kohtaa tulee kyllästymään. - Anonyymi
Ei pidä paikkaansa,sua on paha katsoa silmiin .Sua ei näy enään missään,oon vähä luopunut jo etsimästä ,kohde on kadonnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135