Toivon, että olet onnellinen,
Onnellisempi kuin silloin.
Kaipaan sinua joka hetki, kaikkea sinussa. En ehkä koskaan lakkaa rakastamasta, mutta kunnioitan valintaasi.
Vaikeinta on, että tiedän sinun tuntevan samoin edelleen. Vaikka kiistät sen.
Jos vain saisin nukkua käsivarsillasi tämän yön, levähtää ja tuoksuasi hengittää.
Mutta haave se on ja haaveeksi jää.
Kauneimpia unia sinulle, olet yhä tärkeä minulle.
Hyvää yötä Marko
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minnepäin menee?
- Anonyymi
Etelään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etelään
Joku halusi vastata väliin tuon etelän,
Aloitus meni vähän keskemmäs suomea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etelään
Hyvää yötä myös sinulle vaikkakin hiukan aikaisessa. Olisi reilua ja kiva tietää kuka toivottelee varsinkin kun tiedät nimeni? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä myös sinulle vaikkakin hiukan aikaisessa. Olisi reilua ja kiva tietää kuka toivottelee varsinkin kun tiedät nimeni? :)
Jos hän kyselisi, osaisi kyllä päätellä tekstistäni kuka olen.
T. Aloittaja
- Anonyymi
Kiva juttu, kyllä uskon hänenkin suhteesta nauttineen omalla tavallaan. Kiitos hänelle (toiselle naiselle siitä). Toisaalta kertoi tuon ajan olleen painajaista. Oli ollut erittäin ahdistunut ristiriidassa tunteissaan. Koki, että ajautui sellaiseen suhteeseen, jossa ei ollut vapautta. Joskus olen kysellyt kaipaileeko hän tätä toista ja usein olen kerrannut, että on puolestani täysin vapaa lähtemään. Ei halua lähteä. Eli tulkitsen, että hän on onnellisempi kuin silloin. Itselläkään ei ole mitään viritelmiä toisaalle. Varmasti ihastui jollain tavalla, mutta ei kai sitten rakastunut kuitenkaan. Oli hienoa, että hyviäkin kokemuksia varmasti jäi muistoksi.
- Anonyymi
Meidän juttuun ei liittynyt mitään pettämisiä tai salasuhteita.
T. Aloittaja
- Anonyymi
Asiat meni ninnkuin meni mutta hyvät on muistot sinusta. Kaikkea Hyvää sulle ja Perheellesi. T: Eräs Marko
- Anonyymi
Mä voisin luovuttaa yhdestä markosta. Ei toimi ei. Niin jos sillä jonkun toisen kanssa toimisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756