Silloin kun pohdiskelet jotain tärkeää asiaa, ja olet keräämässä sitä yhdeksi kokonaisuudeksi. Olet pohdinnassasi merkittävässä vaiheessa asian etenemisessä ja sitten jokin jokin alkaa häiritsemään sinua. Miten silloin saat sen ns. häiritsevän asian pois mielestäs, jotta voit sujuvasti jatkaa?
Kerrotko tänne vai keskustellaanko asiasta myöhemmin, tämän ulkopuolella ?
Itse käytän usein lappusia. Mutta nyt ajattelin olla nappaamatta tätä ajatusta, tai itseasiassa pohdiskeluani häiritsee eräs henkilö ja hänen hauska ilmeensä.
Yritähän arvata kuka minua häiriköi tällä hetkellä !
Miten saat sen mielestäsi pois ?
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
joel?
- Anonyymi
Ei ollut Joel.
- Anonyymi
kylmie sen tiesin oon vaa toiveajtteliaj etin yht a nimist tääl oon ätmi niiku se kuka ampu ittesä
lappees mut oon vanhempi 2 v joten oon viel phempi tapaus mut en oo nii hullu mut pahemmas tilantees - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kylmie sen tiesin oon vaa toiveajtteliaj etin yht a nimist tääl oon ätmi niiku se kuka ampu ittesä
lappees mut oon vanhempi 2 v joten oon viel phempi tapaus mut en oo nii hullu mut pahemmas tilanteesValitettavasti ei ole a tässä. Toivon, että löydät a:si.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti ei ole a tässä. Toivon, että löydät a:si.
kyl tiiän ja oon nänhy 2 kertaa tä vuode aikana mut se oo nii ujo
ja äh.....viestintätaitoje puute en ymmärä mitä pääs liiikku ja se on niin pinnalinen
plis muut esteet pääle ei auta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja viel kerra halssin vaa avautuu jonnekinetinrandomii maailmaa
kyl tiään et se ei ainekaavastais näihi mut nauras silmät vetisenä oon kyl niin sekasi nyt
mut vittuku ois joku lpsi kene kaa tehä itsari iha kostoks siit et se satutti mua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja viel kerra halssin vaa avautuu jonnekinetinrandomii maailmaa
kyl tiään et se ei ainekaavastais näihi mut nauras silmät vetisenä oon kyl niin sekasi nyt
mut vittuku ois joku lpsi kene kaa tehä itsari iha kostoks siit et se satutti muaEi kenelläkään ole varaa tehdä sellaista.
Mutta hanki ukulele ja anna sen soida. : ) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kenelläkään ole varaa tehdä sellaista.
Mutta hanki ukulele ja anna sen soida. : )no jos oisin nuorempi mut en ehk ivel tarpeeks vanha mut sitku oon 30 nii en voi enää perääntyy ehkä voin muten saa itsemurhalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hanki ukulele ja anna sen soida. : )mut on jotai mitä en ees tänne uskalla kerrtoo mut arvaak mitä se on
ai että miul enne kutapasi ihasutkse puol vuotta enne2015 alussa
ja se ihastus oli 2015 syksyl
mut sillo alkuvuon 2015 oispitäny tehä lpsen kaa se itsari oisin säästyny pettymyksilt ja
sydänsuulr se ihastus oli sentäämun ikäne jossai määri normaalii o - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hanki ukulele ja anna sen soida. : )jos ees kukaa jaksaa luek näit mut harmi ku oon pohjalla mikseikukaa voi anataa käytnnö vinkkei miten edetä tää o pahempaa ku ois nurkaka ajettu ei oo vastuaksii mite edet
ä
miten miten miten en haluu pelata mitää veikkaus uhkapelejä vaa ees jossai nmääärin
varma miut ois pitäny päästääyliopistoo olin teorianörtti nyt haluun olla käytönnän hullu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se valitsi 50kymppise mielummi ku mut iettäkukirpasee joskus lähen eteläkarjalst enkäikintuutakas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no jos oisin nuorempi mut en ehk ivel tarpeeks vanha mut sitku oon 30 nii en voi enää perääntyy ehkä voin muten saa itsemurhalta
Annahan sen soida vaan. Tiedä vaikka innostut. : )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annahan sen soida vaan. Tiedä vaikka innostut. : )
no kostaa sille 50 kymppisell viel joskus ainut mist voin innostuu
- Anonyymi
Tarviiko sitä römpsää miettiä jatkuvasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2652418Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."752396- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999