Miten tästä edetään vai ollaanko jumissa ja luovutetaan? En tiedä mitä ajattelet tai toivot. Itse pelkään nolaavani itseni.
Naiseltanaiselle
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö höpö!
- Anonyymi
No totkai pyydät minua saunomaan ja sit tuut takaapäin ihan kii tunnen kovat nännit selässäni.
Kuiskaat saanko saippuoida sinut.- Anonyymi
:DDDDD
- Anonyymi
Eikä luovuteta, etkä nolaa. Sinut tahdon! :)
- Anonyymi
mutta lisään että tietysti vain jos kuvittelen että olisit juuri hän. Enhän voi tietää.
- Anonyymi
sain täst inpiraatioo kiitos terveisin epätoivoinen gei
- Anonyymi
Trollausta. On se nyt hemmetti kun ei sitä nilkkiä saa mitenkään kiinni mistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollausta. On se nyt hemmetti kun ei sitä nilkkiä saa mitenkään kiinni mistään.
mut on geilki tunteet ja miten ei saa kiini mistää mikä oob kuka häh
vihaan lesboi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut on geilki tunteet ja miten ei saa kiini mistää mikä oob kuka häh
vihaan lesboisanon ystävällisesti että asiat järjestyy
- Anonyymi
Ensin sun pitää lakata haaveilemasta niistä muista naisista. Tähän leikkimiseen alkaa kohta jo turtua.
- Anonyymi
Ei luovuteta, ei missään tapauksessa. Mäkin pelkään nolaavani itseni. ❤
- Anonyymi
En todellakaan ole luovuttamassa vaikka tuntuukin että olen aika jumissa ja epävarmuus jäytää kun emme ole nähneet pitkään aikaan 💔
Et ikinä oikein vastannut laittamaani viestiinkään, joten sekään ei oikein innosta aloitteelliseksi sinun suuntaasi.
Silti olet jatkuvasti ajatuksissani ❣️😟- Anonyymi
Kenelle tää? En oo saanut mitään viestiä ja pelkään että se on hävinnyt ennenkuin olen kerennyt edes sitä näkemää. :/
- Anonyymi
Ei ollakaan nähty pitkään aikaan 😟 mutta et tarkoita minua kun en ole saanut sinulta mitään viestiä.. ❤
- Anonyymi
laita tuntomerkkejä. muuten et oikeestaan saa mitään muuta, ku purettua tunteita täällä.
vaikka nyt ne etunimien alkukirjaimet. sun ja hänen ❤ uskallatko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760