Sadetakit, sadeasut, naiselliset pvc-asut, korkosaappaat, kerrospukeutuminen sadeasuihin, kumilakanat, pvc-makuuspussit jne... Kiinnostaako?
Olen PVC asuja ompeleva näyttävä crossdresser. Päämateriaalina PVC, mutta myös kumi on ihanaa, sekin on tervetullutta. Kaikenlainen keikistely, kahistelu, hinkkaaminen, nariseminen, koskettelu, tukala olo asuissa, asujen läpi sively on ihanaa.
Omistan paljon esim. Rukan Vintage/retro kiiltäviä sadetakkeja, joissa on kiva natisutella pinta pintaa vasten. Asut pysyvät visusti päällä ja paljas pinta ei ole ollenkaan se juttu. Juttu on siinä, että rakastaa vinyylin kosketusta.
Olishan se ihanaa löytää toinen samanlainen tyttöilijä, transu tai CD, joka tykkää ylitsemuiden PVC:stä, sadetakeista yms.
Crossdressing, tyttöily ja PVC/VINYYLI fetissi
52
3831
Vastaukset
- Anonyymi54v ukkomies on kiinnostunut kaikista noista ja nahasta,olet vaan niin kaukana,itse olen 
 Hesassa : (- AnonyymiEikö H:gistä sitten löydy asuharrastajia??? 
- AnonyymiEi taida olla Helsingissä ketään...🙁 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei taida olla Helsingissä ketään...🙁 Aivan. Helsingissä asuu vain sivistyneitä ja asiallisesti sekä hyvin käyttäytyvia. 

- Kyllä löytyy erilaisia asuja. Pvc, muovi ja eri väreissä. 
 Pitkiä ja lyhyitä sadea takkeja. Ja mm. erivärisiä kumisaappaita.
 Tykkään olla ja viettää aikaa näissä asuissa, kun seura on kivaa sekä kekseliästä.
 Voisi suunnitella erilaisia asuja kiiltävästä ja liukkaasta materiaalista:)
 Pvc- pussiin sadeasussa. Eli saman henkinen löytyy.- AnonyymiNo oletko sinä sitten Hesasta? Löytyy kahleet ja kaulapantakin... t. Ukm54 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No oletko sinä sitten Hesasta? Löytyy kahleet ja kaulapantakin... t. Ukm54 Eipä tamineharrasrajia Helsingistä tunnu löytyvän...🙁 
- kimsplastics kirjoitti:- Minkäikäinen olet ja mistä päin? - Pk-seudulta, ikää on viisikymmentä. Nyt mustassa pvc asussa, ja kohta samaa sarjaa huppukin. Onko sinulla asuja paljonkin;) 

- AnonyymiMeikä-äijän terhakkuusaikoina olisin tarjoutunut mukaan yhteishyvän merkeissä eli siis ideana olisi ollut bi-henkinen puuhastelukimppa ja luonnollisesti itse kukin osallistuja mielensä mukaisesti sonnustautuneena. Nykyisin eläkeläisvaiheessa toimii parhaiten mielikuvitus ja kyllä myös katsomossa aitiopaikka viehättäisi ja osittainen osallistuminenkin eli esim. suihinotto. Olen antaumuksellinen saapas- ja asufetisisti. - AnonyymiMinä tykkäään olla piikana ihanissa asuissa. Mekko,iso essu ja huiveja paljon. Sidottuna jä nöuränä. Olen siis mies ja etsin vanhempaa rouvaa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Minä tykkäään olla piikana ihanissa asuissa. Mekko,iso essu ja huiveja paljon. Sidottuna jä nöuränä. Olen siis mies ja etsin vanhempaa rouvaa. Minä tykkään pitää muoviessua. Se kahina on ihanaa ja sillä hyväily tuntuu upealta. 
- Anonyymi kirjoitti:- Minä tykkään pitää muoviessua. Se kahina on ihanaa ja sillä hyväily tuntuu upealta. - Kiva kuulla tuo. Rakastan essuja, mekkoja, hameita ja huiveihin ihan hurahtanut. Olen 55-vuotias ja hoikka ja kiltti ja nöyrä palvelija Turun seudulta. Ystävää etsin. 
- AnonyymiTipsukka2 kirjoitti:Kiva kuulla tuo. Rakastan essuja, mekkoja, hameita ja huiveihin ihan hurahtanut. Olen 55-vuotias ja hoikka ja kiltti ja nöyrä palvelija Turun seudulta. Ystävää etsin. Minäkin tykkään huiveista ja käytän niitä usein. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Minä tykkäään olla piikana ihanissa asuissa. Mekko,iso essu ja huiveja paljon. Sidottuna jä nöuränä. Olen siis mies ja etsin vanhempaa rouvaa. Huivilla hyväily tuntuu ihanalta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Minä tykkäään olla piikana ihanissa asuissa. Mekko,iso essu ja huiveja paljon. Sidottuna jä nöuränä. Olen siis mies ja etsin vanhempaa rouvaa. Minä myös tykkään työmekoista ja essuista. Huivi tai myssy päähän ja toinen essukin ja kotiaskareet tuntuvat mukavilta. Vaimo ei vaan aina ymmärrä niin täytyy hieman rajoittaa tätä. Harmi sinänsä. 
- Anonyymi kirjoitti:- Minäkin tykkään huiveista ja käytän niitä usein. - Olisi ihanaa nähdä huivejasi. 
- AnonyymiTipsukka2 kirjoitti:Kiva kuulla tuo. Rakastan essuja, mekkoja, hameita ja huiveihin ihan hurahtanut. Olen 55-vuotias ja hoikka ja kiltti ja nöyrä palvelija Turun seudulta. Ystävää etsin. Minä käytän naisten yöpaitoja,Tipsukalle terveisiä,huivimies. 
- Anonyymi kirjoitti:- Minä käytän naisten yöpaitoja,Tipsukalle terveisiä,huivimies. - 6kiitos huivimies. Meillä aika paljon yhteistä. Jatketaanko muualla? 
- AnonyymiTipsukka2 kirjoitti:6kiitos huivimies. Meillä aika paljon yhteistä. Jatketaanko muualla? Niin varmasti olisikin Tipsukka 2 vaan olet niin kaukana.Huivimies 
- Anonyymi kirjoitti:- Niin varmasti olisikin Tipsukka 2 vaan olet niin kaukana.Huivimies - Tykkään hirveästi fantasioida ihan vaan kirjoitellenkin. 
- Kesän kynnyksellä tulee oltua keltaisessa sadeasussa. Mustat kumisaappaat ja mustat kumikäsineet kädessä. Toinen väri on punainen. Punaiset kumisaappaat ja sadeasu. Näissä asuissa voisi viettää aikaa jonkun kanssa, jolla on hyvä mielikuvitus ja tykkää asuista esim. sitomisleikeistä. 
- Anonyymisadehaalari kirjoitti:Kesän kynnyksellä tulee oltua keltaisessa sadeasussa. Mustat kumisaappaat ja mustat kumikäsineet kädessä. Toinen väri on punainen. Punaiset kumisaappaat ja sadeasu. Näissä asuissa voisi viettää aikaa jonkun kanssa, jolla on hyvä mielikuvitus ja tykkää asuista esim. sitomisleikeistä. Kiinnostaako ostaa erittäin harvinainen sadeasu? Kirjoita jos kiinnostaa [email protected] 

- AnonyymiKyllä Keski-Suomesta löytyy kaveri sulle. Mites yhteys? - AnonyymiTipsukka2 kirjoitti:Puhelin tai sähköposti Miten saisi yhteyden 

- Tiukat ja kiiltävät asut ja isot tekorinat ihanan kiihotavia. Hame tai mekko niin kapea että vaikea liikkua ja isot rinnat haittaa tekemisiä. - AnonyymiKuullostaa Laura hyvälle...😛 

- AnonyymiVoisitko myydä yhtään pitkää sadetakkia? 
- Jos joku on kiinnostunut niin laittakaa viestiä. Olisi ihanaa jos löytäisi kaverin jonka kanssa tyttöillä. Olisi ihanaa olla piikana,orjana,vauvana,prinsessana.....jne 
- AnonyymiTipsukalle näyttäisin huiveja mielelläni vaan se on vähän vaikeaa. 
- AnonyymiNaisten yöpaita päällä on ihana tyttöillä. - AnonyymiTipsukka2 kirjoitti:Yöpaita päällä ja vaikka pikkuinen Hamonen ja essu ja huivi, oih itkua. Käytän yömekon kanssa myös silkkihuivia kaulassa.Huivimies 
- Anonyymi kirjoitti:- Käytän yömekon kanssa myös silkkihuivia kaulassa.Huivimies - Olisi ihana nähdä huivisi. Millainen se on? Minulla usein huiveja Sovittelen paljon niitä. Niillä voi muutenkin tehdä mitä vaan. 
- AnonyymiTipsukka2 kirjoitti:Olisi ihana nähdä huivisi. Millainen se on? Minulla usein huiveja Sovittelen paljon niitä. Niillä voi muutenkin tehdä mitä vaan. Minulla on monenlaisia huiveja ja niillä on ihana tehdä muutakin.huivimies 
- Anonyymi kirjoitti:- Minulla on monenlaisia huiveja ja niillä on ihana tehdä muutakin.huivimies - Joo tiedän. Esim. Sitoa tai muuten leikkiä. Ihanaa! 
- AnonyymiTipsukka2 kirjoitti:Joo tiedän. Esim. Sitoa tai muuten leikkiä. Ihanaa! Minulla on yksi huivi kaulassa ja toinen jossain vähän alempana. 
- Anonyymi kirjoitti:- Minulla on yksi huivi kaulassa ja toinen jossain vähän alempana. - Ihanaa meidän on pakko jutella. Ihan samat ajatukset molemmilla. 
- Anonyymi kirjoitti:- Minulla on monenlaisia huiveja ja niillä on ihana tehdä muutakin.huivimies - Moi voidaanko vielä jatkaa 
- Anonyymi kirjoitti:- Minulla on monenlaisia huiveja ja niillä on ihana tehdä muutakin.huivimies - Kiinnostaako sinua vielä? 
- AnonyymiTipsukka2 kirjoitti:Kiinnostaako sinua vielä? Tällainen julkinen jutustelu ei kiinnosta. 

- AnonyymiMiksi kodinkoneliikkeen edustalle kerääntyi miehiä mekoissaan? 
 - mainoksessa luki että nyt meillä on TV päivät...
- Anonyymilöytyykö tyttöilijälle isäntää joka alkuun käskyttäisi etänä ? 
- AnonyymiOnko latexiin pukeutuvalla Turussa mahdollista löytää rakas? - AnonyymiSe on vain susta itsestäsi kiinni. 

- AnonyymiOta yht. Epatus Suomi 24 treffit 
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424885
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161673
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2001407
- 1521311