Hki baarit aivan kamalia.!

Anonyymi

Nyt sen taaa huomas miten Hki naiset baareissa tosi kamalia. Normaalisti menin juttelemaan perjantaina. Sieltä tulo vastaus tympeesti. Meil tyttöjen ilta. Toiset naiset sanoi mee pois,kun nätisti yritin lähestyä. Laitoin parhaimmat vaatteet ja siistit. Käytös iha kamalaa nois baareis. Ylimielisiä pissis nirppanokkia yli 30v naiset. Koulutettuja. Paha mieli vaan tulee.

49

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koskaan ei kannata lähestyä naisita jos sillä on kavereita siinä ympärillä. Kyllä ne kaverit on tärkeintä eikä silloin naista kiinnosta miehet.

• Anonyymi

No eipä niitä,koskaan kiinnosta..aina omat kaverit. Ja mä yksin ja meen iha paskaa. Siis ei muutako paskaa naisista. Ku ite haluaisin näin pitkänä miehenä yli kaiken naista.

• "Koskaan ei kannata lähestyä naisita jos sillä on kavereita siinä ympärillä. Kyllä ne kaverit on tärkeintä eikä silloin naista kiinnosta miehet."

Viikko sitten lauantaina poimin yhen naisen auton kyytiin baarin edestä, heillä oli ns. tyttöjen ilta joten kyllä se onnistuu.
        Emme olleet nähneet vielä ennen tuota, facebookissa olin muutama päivä aiemmin laittanut viestiä vieraalle naiselle ja siitä se lähti.

Tämän Allun yhteen ketjuun kirjoitin siitä viikko sitten että kokeilee tuollaista baarien sijaan, se ketju on poistettu ehkä siitä syystä kun Allu oli laittanut aloitusviestiinsä puh.numeronsa. :)
        Ei näyttänyt ottaneen onkeensa koska turhat baarireissut vaan jatkuu.

• Anonyymi
        Jiimen kirjoitti:

"Koskaan ei kannata lähestyä naisita jos sillä on kavereita siinä ympärillä. Kyllä ne kaverit on tärkeintä eikä silloin naista kiinnosta miehet."

Viikko sitten lauantaina poimin yhen naisen auton kyytiin baarin edestä, heillä oli ns. tyttöjen ilta joten kyllä se onnistuu.
        Emme olleet nähneet vielä ennen tuota, facebookissa olin muutama päivä aiemmin laittanut viestiä vieraalle naiselle ja siitä se lähti.

Tämän Allun yhteen ketjuun kirjoitin siitä viikko sitten että kokeilee tuollaista baarien sijaan, se ketju on poistettu ehkä siitä syystä kun Allu oli laittanut aloitusviestiinsä puh.numeronsa. :)
        Ei näyttänyt ottaneen onkeensa koska turhat baarireissut vaan jatkuu.

No miten saada nainen. Ku niil on aina omat kaverit, mulla ei ole miehenä kavereita ja halun naisen.

• Anonyymi

Elämä olis mielenkiintoisempaa kumppanin kanssa kun olisi joku juttukaverikin mutta naisille ei kelpaa tavis miehet ollenkaan. Vaikka mitä olen yrittänyt mutta ei niin ei. Osaako naiset edes puhua kun sanovat muutaman sanan ja sitten ei mitään. Jotkut sanoo olis mukava tutustua ja sitten ei mitään kuulu enää. Naisille ei ole opetettu asiallista käytöstä,

• Anonyymi

Iha paskaa noitten naisten käytös kyllä on, en voi muuta sanoa.

• Anonyymi

Ei minkäänlaista nöyryyttä urosta kohtaan, joka haluaisi vain tussua yhden illan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minkäänlaista nöyryyttä urosta kohtaan, joka haluaisi vain tussua yhden illan?

En ymmärrä. Vuoden ilman seksiä ja läheisyys loppunut ihan kuin seinään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä. Vuoden ilman seksiä ja läheisyys loppunut ihan kuin seinään.

Ai ihan vuoden.. Mä olen nainen, ja olen ollut ilman seksiä yli 7 vuotta. Revi siitä. Seksistä on mukavampi uneksia kuin oikeasti jonkun randomin tyypin kanssa äheltää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai ihan vuoden.. Mä olen nainen, ja olen ollut ilman seksiä yli 7 vuotta. Revi siitä. Seksistä on mukavampi uneksia kuin oikeasti jonkun randomin tyypin kanssa äheltää.

Aika paskaa jauhat. Tuota ei usko kukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika paskaa jauhat. Tuota ei usko kukaan.

Ei tarvi uskoa mutta viimeksi olen ollut miehen kanssa sängyssä Vappuna v. 2012.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvi uskoa mutta viimeksi olen ollut miehen kanssa sängyssä Vappuna v. 2012.

Joopa joo. Mikset saa miestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joopa joo. Mikset saa miestä?

En ole yrittäny eikä kukaan ole tullut tyrkylle. Eikä se ole mulle ongelma.

• Anonyymi

Naisia ei saa siis ei millään.

• Lausutaanko Hki niin kuin hiki?

• Anonyymi

Sähän olet Allu muistaakseni vantaalainen? Älä siis mene/tule Helsinkiin, jää Vantaan baareihin. Luulis että Vantaan hotellista sais naista?

• Anonyymi

Olen. No ei sieltäkään. Ei oikein mistään. En ymmärrä. Oon kai hirvee ruma ja kaikkee muutaki. Vaikka en edes ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen. No ei sieltäkään. Ei oikein mistään. En ymmärrä. Oon kai hirvee ruma ja kaikkee muutaki. Vaikka en edes ole.

Sä keskityt liikaa ulkonäköösi. Ei oikeasti baarissa kannata kysellä ensimmäiseksi "olenko ruma".. Se antaa todella epätoivoisen kuvan ihmisestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä keskityt liikaa ulkonäköösi. Ei oikeasti baarissa kannata kysellä ensimmäiseksi "olenko ruma".. Se antaa todella epätoivoisen kuvan ihmisestä.

No mutta koska kysyin ihan sama. Oon lihonu ja kaljuuntunu tulee fiilis et olen ruma.

• Anonyymi

On se kumma oon nii miettiny, naisten vaaitmukset pitkä mies ja sekää ei kelpaa. Ihan sama. Lähen salille ja yöks töihin.

• Anonyymi

Suomalainen nainen on joka paikassa täysi sika,valittaa ja vinkuu joka asiasta liikkuu pieru verkkareissa ja crokseissa ja kuvittelee olevansa kaunis.Hetken seurustelun jälkeen alkaa valittamaan että ei ole tarpeeksi "omaa aikaa"ja pitää päästä viettämään "tyttöjen iltaa" Voi vittu. Mene juttelemaan ystävällisille ja naisellisille ulkomaalaisille naisille saat osaksesi ystävällisyyttä,hellyyttä ja huomiota.

• Anonyymi

Ette kai oikeesti usko että baareista sais naisia. Sinne mennään juomaan viinaa eikä kumppania hakemaan. Olen kerran saanut naisen baarista mukaani vuonna 2001, tuurilla kun nainen itse teki aloitteen. Naisia olen löytänyt ihan tuolta muualta kuten bussista, matkoilta, töistä, netistä.

• Anonyymi

Mistä sitten ei helvetti mistään. En löydä mistään.

T. Allu

• Anonyymi

Oon lihonu ja 10 kg pitäs saada pois ja hiuksiin menis 4000 e joo sit oon ilman naista jos lihavallekkaan en kelpaa.

• Anonyymi

Missä baareissa käyt? Tai yökerhoissa/discoissa?

Olen aikuinen nainen Hki ja pitkään ollut poissa yöelämästä.

Nyt tekisi mieli mennä bilettään. Olisiko mitään hyviä menovinkkejä tanssimisesta tykkäävälle? En ihan 20-25 vuotiaiden paikkoihin haluaisi mennä pyörimään..

• Anonyymi

Käyn monis erilaisis paikois ja silti en saa naista.

T. Allu

• Anonyymi

Olen vielä pitkä mies ja käyn salilla. Toiset miehet ei vain saa naisia ei mitenkään.

• Anonyymi

Sun salikäynnit on vain virtuaalista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun salikäynnit on vain virtuaalista.

Virtuaalista haha mä kyl käyn salilla.

• Anonyymi

Olen tosi masentunu ja kiukkunu ja paha mieli ei yällästä jaksa. Ymmärtäisin jos olisin läski ja ruma, mut en ole.

• Anonyymi

Kyllä olet.

• Anonyymi

Osta kukkia ja pyydä jotain naista treffeille. Yleensä pyytämällä naisen saa treffeille, jos menee yhtäkkiä baarissa jollekkin naiselle juttelee, se pelästyy varmasti. Keksii hätävalheen että on varattu tai jotain. Juttele naisille netissä. Älä sano moi pelkästää vaan keksi jotain kysyttävää naisen profiilista.

• Anonyymi

Oon pyytäny naisia treffeille mut ei suostu vastaan ja ostaisin kukkia jos sais mahdollisuuden, mut suomi naisia ei kiinnosta minä. Yli 10 gold osumaa ja suomi naisia ei ikinä saa.

• Anonyymi

Mitä voi kysyä jos naista ei kiinnosta ja se ei vastaa?

• Anonyymi

Kun seuraavan kerran näet ,jonkun naiselta näyttävän, joka ei juokse, pysähdy eteensä ja kerro koko surkeutesi. Varmaan heltyy, ellei ukkonsa , viiden lapsen kanssa odota kotona. Ainakin poskea silittämään.

• Anonyymi

Turhaan tänne mitään kommentoida, Kun tuo porukassa surkuttelu paistoi pika-lukiessa. Samanlaista surkuttelua palsta jatkuvasti täynnä, ihmetellen, mitä miehet oikein odottaa. Joku nainenkin näkyy hakevan miehiä epätoivoisesti. Eihän tämä ole mikään treffipalsta. Kukaan ei tiedä, kuka anonyymin takana on, nim.merkit vaihtuu, tunnisteita, rooleja vaihdetaan. Naiset, miehinä ja päinvastoin, riitaa, tulta ja tappuraa lentää. Varmaan jonkun äkillisen tunnemylläkän, vertaistuelle hyvä paikka. Vajaa pari vuotta välillä lueskellut, todeten täällä paha olo, enkä tämän palstan etsinnöistä enempää.
      Myös romanttinen musiikki vaikuttaa, tunteita korostaen. Ihastusta voi syntyä helpostikin vapaiden kesken, jo ensimmäinen keskustelu avaa suuntaa löytyykö samanlaista odotusta. Yleensä miehelle kuuluu tuoda esille kiinnostuksensa, myös huomioda saako vastakaikua. Kannattaa epäselvässä tilanteessa kysyä, koska tulee myös väärinkäsityksiä helposti. Luottamus keskustelussa on tärkeä, aikuisilla. Mikäli kummankin mielestä, löytyy mielenkiintoa ja odotuksille mahdollisuutta, niin sitten. Ihmisessä on monia puolia, aina ei ole mahdollista, saada edes kunnon keskustelua syntymään. Seurustelun tarkoituksena on tutustua, mahdollisen yhteiselämän mahdollisuuteen. Mitä enemmän tulee ikää, sen vaikeampaa sopeutuminen on, on omat ja toisen sairaudet, lääkkeet, hoidot. Elämä ei ole pelkkää lusikassa nukkumista, kenellä on lyhyt pinna, kenellä pitkä. Erimielisyyttähän tulee aina, väärin vain sanottua. Mitkä ovat tulevat odotukset?Usein on parempi elää yksin, kuin riitaisessa parisuhteessa, se ei ole elämisen arvoista, varsinkaan vanhempana. Toisen kunnioittaminen, ottaen huomioon mielipiteensä, vaikka poikkeaisi omastaan. Monesti hyvän tuttavan on helppo kohdata hymyssä suin ilman sen enempää, ilman ahdistusta.

• Anonyymi

No Alluhan vastaa yksinään 30% sta aloituksista.

• Anonyymi

Ei tässä naista saa vaikka tekis mitä. Vaikka kui tienais ja olis hienot vaatteet. Ei saa naista. Naisilla vain omat kaverit ja nirppanonokkia paskoja. Rupeen loppuelämän käymään huorissa jne....

• Anonyymi

Naiset vaa on jossain yliopistos. Ja nirppanokkia ylimielisiä. Merkkivaatteet adidas Vans. Ei kelpaa tavallinen vaate kun stadin kusi noussu päähän..

• Anonyymi

Siis hetkinen miten nuoria tyttöjä sä oikein yrität, jos käyttävät Adidasta ja Vansia???

Luulin että tarkoitat merkkivaatteilla jotain Guccia ja Dioria, mutta tämä sun paljastus avasi aivan uusia ulottuvuuksia sun valituksiin.

Sä olet 18vuotiaiden silmissä jo ikäloppu gubbe. Sovitaanko ettet yritä pokata likkoja jotka käyttää tommosia nuorisomerkkejä. Aika harva aikuinen nainen käyttää Adidaksen vaatteita muuten kuin urheillessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis hetkinen miten nuoria tyttöjä sä oikein yrität, jos käyttävät Adidasta ja Vansia???

Luulin että tarkoitat merkkivaatteilla jotain Guccia ja Dioria, mutta tämä sun paljastus avasi aivan uusia ulottuvuuksia sun valituksiin.

Sä olet 18vuotiaiden silmissä jo ikäloppu gubbe. Sovitaanko ettet yritä pokata likkoja jotka käyttää tommosia nuorisomerkkejä. Aika harva aikuinen nainen käyttää Adidaksen vaatteita muuten kuin urheillessa.

Öö siis munkin ikäset käyttää. Niille on tyyli ja status tärkeintä.pitää olla rahaa ja hienot autot ja kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä käytän. Tykkään vans vaikka olen 34 v haista sinä paska.no ei voi mitään. Monella on tietty tyyli.

• Anonyymi

Niinpä. Naista ei saa, se on nyt nähty ja käsitelty.
      Siirrymmekö seuraavaan aiheeseen?

• Anonyymi

Mun mielestä stadin baarit ovat paratiisi. Paljon kaikeni käisiä naisia. On toki pintaliitopaikkoja joissa menestyvät vain kauniit, mutta muuten löytyy baaria joka lähtöön.

Katselin tuossa viime viikonloppuna Erottaja Bar: ssa yhtä miestä ja mietin, että miten voi arvostelukyky pettää pahasti.

Kaveri oli ehkä 55 eli aika lailla yläkanttiin ko baariin ainakin viikonloppuna. Tosin kyllä siellä varttuneempaakin väkeä käy.

Asustus oli kyllä ihan päin persettä. Sinänsä vaatteet olivat siistejä ja puhtaita, mutta farkut olivat sitä tavallista vaaleaa suoralahjetyyppiä ja jalassa buutsit. Paita oli sellainen valkea hiaton sellaine aluspaitatyyppinen. Tarkoituksena oli tietysti tuoda esille vahvat käsivarret, joista näki, että punttia oli nostettu ja paljon, mutta samalla paita paljasti ne 20 kiloa liikaa jotka näkyivät makkaroina vyötäröllä ja myös velttona ihona käsissä. Nännitkin nöpöttivät paidan läpi kivasti.

Kyllä siinä saa sitten lipittää kaljaa baarin nurkassa ja kirota koppavia naisia.

• Anonyymi

Ihan sama. Hyvä olla ilman naista.

• Anonyymi

No mulla kauluspaita ja gollege silti naisia ei kiinnostanu 195 cm miehen kokonen mies.pukeudunko väärin vai en ymmärrä kun naiset pakkeja antaa ja torjuu vaan.

• Anonyymi

En ymmärrä ku ruma en ole,miten pitäs pukeutua ja miten pitäs olla. Ääs hajoo pää.

• Anonyymi

No ei auta ku syödä vähempi, terveellisemmin ja salille ja panostaa et jatkuis työt. eiköhän sit naista ala tulee, ja helposti on rahaa maksulliseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2408
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1848
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      71
      1690
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1285
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1184
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1158
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1048
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1040
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      894
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      872
    Aihe