Se meni niin että mä ihastuin sinuun heti ( olen pahoillani,syytä en osaa kertoa)
Sinä ihastelit toista ja muitakin hänen jälkeensä.
Annoit minulle mahdollisuuden selvittää asioita, mutten käyttänyt tilaisuutta hyväkseni.
Sinä järkevänä ihmisenä katsoit, ettei minua kiinnosta / en voi ottaa yhteyttä / en koe tarvetta selvityksiin yms.
Ja loppujen lopuksi sillä ei ole väliäkään.
Mutta sitä en kykene itselleni selvittämään, miksi tunnen oloni tällaiseksi.
En tiedä mitä haluan sinusta.
En ymmärrä.
Outoja kirjoituksia
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Whatever
- Anonyymi
Juuri noinhan se meni. olet vienyt jalat altani.
Tilanne vain nyt on viestin verran epätasapainossa,
sillä kumpi odottaa ja kumpi antaa odottaa?
Tilanne tulisi saada pian tasapainoon. - Anonyymi
Jos sä otat yhteyttä ap ekaks tyyppii kerrot kui meni
- Anonyymi
Ehkäpä sinua nöyryytettiin ja siksi et kyennyt selvittämään? Sivusta
- Anonyymi
Ihastuin myös erääseen heti kun näin hänet, tunteet tulevat pintaan vaikka näkisin ihan ohimennen tutuilla nurkilla. Tiedän että hän on mukava ja se hymy. Mutta kun on varattu on työnnän hänet pois mielestä. Nyt on ollut siellä liian paljon kun jouduin olemaan hänen kanssaan tekemisissä yhden käytännön jutun takia. En ikinä, ikinä alkaisi lähestyä varattua. En halua sotkea kenenkään elämää.
- Anonyymi
Oletko nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nainen?
Olen.
- Anonyymi
Sama homma myös täälläkin.
- Anonyymi
Omituista tämä sanasta sanaan sama aloitus on kahteen kertaan palstalla.
- Anonyymi
Sellaista trollaus on, siis varsinkin jos kaksi aloitusta ja tasan samat vastaukset, muutenkin tyyli aika junnaava ja identtinen muiden vastaavien provojen kanssa, mitä täällä näkee
- Anonyymi
Täällä on joku bugi kun välillä aloitukset tulee tuplana palstalle vaikka klikkaa yhden kerran lähetystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on joku bugi kun välillä aloitukset tulee tuplana palstalle vaikka klikkaa yhden kerran lähetystä.
Kolmeenkin kertaan tulee välillä sama vastaus tai aloitus, sivusto bugaa.
Hymyile rakas.
Iltajumppa
\o_ - vasen käsi
_o/ -sit oikea käsi
\o_ -vasen
\o/ - sit molemmat,
hyvä sinä osasit”\o/”- Anonyymi
Onko se seksuaalikriisi identiteetin osalta missä vaiheessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2585230Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204241- 604101
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363647- 513600
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413405Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv192763Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232536
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo652417