Siltä tuntuu. Lisäksi epäilen koko ajan. Tuntuu että olen meistä se jolla enempi tunteita. En edes tiedä tykkäätkö minusta vai tunnetko lähinnä myötätuntoa. Tuntuisi melkein helpommalta vain luovuttaa, mutta sekään ei tunnu onnistuvan. Mieheltä naiselle.
Hajoan atomeiksi jos ei saada selvyyttä tähän.
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sä tiiät ett tykkään
- Anonyymi
Et ehkä sääliäni kaipaa, ei se saa tuskaa puutumaan...
- Anonyymi
Miehellä paska housussa?
- Anonyymi
Ennen välinpitämättömäksi muuttumistani tunnen yleensä vielä myötätuntoa! Nainen sivusta
- Anonyymi
Ketä epäilet? 😱
- Anonyymi
Samalta tuntuu. Epävarmuutta aiheuttaa se etten tiedä varmasti saanko tykätä sinusta. Ajattelen ettet halua muuta kuin ystävyyttä.
- Anonyymi
Minulle miehelle taas riittäisi naisen pelkkä ystävyys.
- Anonyymi
Minulle se taas on erittäin vaikeaa. Yritin alkuun ajatella että sen pitäisi riittää, mutta kun viimeisen kerran halattiin huomasin etten olisi halunnut päästää häntä siitä pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle se taas on erittäin vaikeaa. Yritin alkuun ajatella että sen pitäisi riittää, mutta kun viimeisen kerran halattiin huomasin etten olisi halunnut päästää häntä siitä pois.
Sinä halasitkin useasti sen illan aikana 😊 Se oli mukavaa ❤️
- Anonyymi
Minä sanoisin hänelle, että sinä tiedät, millainen ihminen olen. Haluan tietysti kaikkea hyvää sinulle. Älä hajoa. Ja että olen ihastunut sinuun.
- Anonyymi
Kauanko olet ollut ihastunut häneen?
- Anonyymi
Miksi hän tuntisi lähinnä myötätuntoa?
- Anonyymi
Siitä jos hän ei tuntenutkaan samoin. Mutta ehkä se oli vain epävarmuutta, niin haluaisin uskoa.
- Anonyymi
Epävarmuudesta kaikki johtuu. Tykkään sinusta paljonkin. Ne hetket ei ole sopivia syvällisiin keskusteluihin tai tunteista puhumiseen vaan niille pitää olla järjestetty aikaa ja rauhaa. Samoja ajatuksia pohditaan näemmä.
- Anonyymi
Selvitä asia ihmeessä. Ei kannata hajota ikävän takia.
- Anonyymi
Et oo vielkää hajonnu siinähän sä porskutat älä viitti
- Anonyymi
Aijotko loppu elämäsi kirjoittaa tänne ja miettiä miten asia on?
- Anonyymi
Saman suuntaisia ajatuksia miehestä.
Tuntuu, että yhteys on katkeamassa kokonaan. Hänellä on varmasti joku toinen. - Anonyymi
Vielä tänäkin päivänä muistan hänet kauniina ja puhtaana, muistan tuon hennon olennon.Häntä katsoessa suuntautui luontainen kosketuksen ja hellyyden tarve.
- Anonyymi
Usein kun elämässä on muutoinkin vaikeaa ja kuormaa kannettavanaan niin tuntee hajoavansa.
Kun asiat tökkii niin että seinät kaatuu päälle niin ei paljoa tarvita enää lisää kun tulee hajoamisen tunne.
Jotain helpotusta pitäisi nyt kekkasta tuohon sinun oloosi. Joku breikki. - Anonyymi
Kuka kaipaa ja ketä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865