Hajoan atomeiksi jos ei saada selvyyttä tähän.

Anonyymi

Siltä tuntuu. Lisäksi epäilen koko ajan. Tuntuu että olen meistä se jolla enempi tunteita. En edes tiedä tykkäätkö minusta vai tunnetko lähinnä myötätuntoa. Tuntuisi melkein helpommalta vain luovuttaa, mutta sekään ei tunnu onnistuvan. Mieheltä naiselle.

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä sä tiiät ett tykkään

• Anonyymi

Et ehkä sääliäni kaipaa, ei se saa tuskaa puutumaan...

• Anonyymi

Miehellä paska housussa?

• Anonyymi

Ennen välinpitämättömäksi muuttumistani tunnen yleensä vielä myötätuntoa! Nainen sivusta

• Anonyymi

Ketä epäilet? 😱

• Anonyymi

Samalta tuntuu. Epävarmuutta aiheuttaa se etten tiedä varmasti saanko tykätä sinusta. Ajattelen ettet halua muuta kuin ystävyyttä.

• Anonyymi

Minulle miehelle taas riittäisi naisen pelkkä ystävyys.

• Anonyymi

Minulle se taas on erittäin vaikeaa. Yritin alkuun ajatella että sen pitäisi riittää, mutta kun viimeisen kerran halattiin huomasin etten olisi halunnut päästää häntä siitä pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle se taas on erittäin vaikeaa. Yritin alkuun ajatella että sen pitäisi riittää, mutta kun viimeisen kerran halattiin huomasin etten olisi halunnut päästää häntä siitä pois.

Sinä halasitkin useasti sen illan aikana 😊 Se oli mukavaa ❤️

• Anonyymi

Minä sanoisin hänelle, että sinä tiedät, millainen ihminen olen. Haluan tietysti kaikkea hyvää sinulle. Älä hajoa. Ja että olen ihastunut sinuun.

• Anonyymi

Kauanko olet ollut ihastunut häneen?

• Anonyymi

Miksi hän tuntisi lähinnä myötätuntoa?

• Anonyymi

Siitä jos hän ei tuntenutkaan samoin. Mutta ehkä se oli vain epävarmuutta, niin haluaisin uskoa.

• Anonyymi

Epävarmuudesta kaikki johtuu. Tykkään sinusta paljonkin. Ne hetket ei ole sopivia syvällisiin keskusteluihin tai tunteista puhumiseen vaan niille pitää olla järjestetty aikaa ja rauhaa. Samoja ajatuksia pohditaan näemmä.

• Anonyymi

Selvitä asia ihmeessä. Ei kannata hajota ikävän takia.

• Anonyymi

Et oo vielkää hajonnu siinähän sä porskutat älä viitti

• Anonyymi

Aijotko loppu elämäsi kirjoittaa tänne ja miettiä miten asia on?

• Anonyymi

Saman suuntaisia ajatuksia miehestä.
      Tuntuu, että yhteys on katkeamassa kokonaan. Hänellä on varmasti joku toinen.

• Anonyymi

Vielä tänäkin päivänä muistan hänet kauniina ja puhtaana, muistan tuon hennon olennon.Häntä katsoessa suuntautui luontainen kosketuksen ja hellyyden tarve.

• Anonyymi

Usein kun elämässä on muutoinkin vaikeaa ja kuormaa kannettavanaan niin tuntee hajoavansa.
      Kun asiat tökkii niin että seinät kaatuu päälle niin ei paljoa tarvita enää lisää kun tulee hajoamisen tunne.
      Jotain helpotusta pitäisi nyt kekkasta tuohon sinun oloosi. Joku breikki.

• Anonyymi

Kuka kaipaa ja ketä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      10
      1681
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      131
      1670
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      253
      1198
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      939
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      887
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      868
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    Aihe