ja olikait siinä asiaakin mutta minulle tuli jotenkin outo olo. Videon sävy oli jotenkin käskevä ja aggressiivinen ja minulle ei ainakaan tullut videon jälkeen rauhaa eikä toivovaa eikä armollista oloa vaan pikemminkin päivastoin. Tuntui ettei kaikki jotenki ole oikein ja tämä häiritsee koska olen yrittänyt olla parempi ihminen enkä haluaisi ainakaan eksyä.
Terv: nimikristitty(kö?)
Katsoin Markku Veilon yhden videon
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
Ei kannata menettää mielenrauhaa yksittäisten saarnaajien vuoksi. Jos olet uskossa ja et elä tietoisessa synnissä, niin saat pitää rauhasi. Kannattaa jättää omaan arvoosa!
- Anonyymi
Miksi katsoit?
En ymmärrä miksi ihmiset katsovat netistä kaikenlaisia puheita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768272Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583243- 372566
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182175Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362139- 262128
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151703- 611657
- 181619