Sanna Marin aloitti reippaasti

Anonyymi

On peruuttanut kaikki tämän aamun haastattelut. Onkohan krapula vai eikö Antti ehtinyt kertoa mitä pitää sanoa?

64

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Demari tytönheitukka ei uskalla astua televisiokameroiden eteen suoriin lähetyksiin huolimatta ylen Annon hyvinkin armeliaista toimittajista, jos vaikka joutuisi ilman tukijoukkojaan jotain sanomaan hammasrautojen seasta.

      • Anonyymi

        "Tytönheitukka".

        Kirjoittaja on siis naisia vihaava persu. Ottaako äijillä noin koville, että naiset pärjää. Mikä pahinta nuoret naiset. Mikä vielä pahempaa vasemmistolaiset nuoret naiset.

        Voisiko joskus joku persu arvostella naispuolista poliitikkoa puuttumatta siihen, että hän on nainen? Tuskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tytönheitukka".

        Kirjoittaja on siis naisia vihaava persu. Ottaako äijillä noin koville, että naiset pärjää. Mikä pahinta nuoret naiset. Mikä vielä pahempaa vasemmistolaiset nuoret naiset.

        Voisiko joskus joku persu arvostella naispuolista poliitikkoa puuttumatta siihen, että hän on nainen? Tuskin.

        Pärjää miten? Suomen ensimmänen naispääministeri: Fudut!
        Haavisto, Suomen eka naispressa: Paskin pressa evö! Stasin vakooja.
        Ja Rinteen hallituksen eka naisminiateri ei kestäny puolta vuottakaan, niin: Fudut!

        Joo! Kovat on näytöt politiikan naisilla! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tytönheitukka".

        Kirjoittaja on siis naisia vihaava persu. Ottaako äijillä noin koville, että naiset pärjää. Mikä pahinta nuoret naiset. Mikä vielä pahempaa vasemmistolaiset nuoret naiset.

        Voisiko joskus joku persu arvostella naispuolista poliitikkoa puuttumatta siihen, että hän on nainen? Tuskin.

        Idiootin kommentti, väittää heti persuksi, kun joku kirjoittaa jotain joka ei sovi hänen punavihreään maailmaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tytönheitukka".

        Kirjoittaja on siis naisia vihaava persu. Ottaako äijillä noin koville, että naiset pärjää. Mikä pahinta nuoret naiset. Mikä vielä pahempaa vasemmistolaiset nuoret naiset.

        Voisiko joskus joku persu arvostella naispuolista poliitikkoa puuttumatta siihen, että hän on nainen? Tuskin.

        Kyllä kansa saa vihata "tytönheitukkaa" aina yhtä paljon kuin tämä vihaa ja halveksii Suomen kansaa.


    • Anonyymi

      ..kiiltokuvilla bestiksen kanssa leikkimässä(Paatero)...

      • Anonyymi

        Pleikkaa pelaamassa, ei nyt ehdi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pleikkaa pelaamassa, ei nyt ehdi.

        Kiire palaveri wappu-antin kanssa mitä pitää sanoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiire palaveri wappu-antin kanssa mitä pitää sanoa

        Voi verrata lottovoittoon. Moniko rahaa voittanut menee töihin?


    • Anonyymi

      Oppsition järjestämä turha ajojahti vei hallitukselta paljon työaikaa tärkeämmistä asioista eli kaikkien suomalaisten eduksi toimimisesta. Nyt pitää kääriä hihat ja alkaa tehdä tuota työtä eikä patsastella mediassa.

      • Olet oikeassa. Jos joku haluaa nähdä Marinin joka päivä, voi laittaa hänen kuvansa seinälle.


      • Anonyymi
        jjeeves kirjoitti:

        Olet oikeassa. Jos joku haluaa nähdä Marinin joka päivä, voi laittaa hänen kuvansa seinälle.

        Mannerheimin kuvan viereen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheimin kuvan viereen.

        Aattele jos joskus tulee aika, jolloin Marinin kuva laitetaan kaikkien Suomen presidenttien kuvien rinnalle?


      • Anonyymi
        jjeeves kirjoitti:

        Aattele jos joskus tulee aika, jolloin Marinin kuva laitetaan kaikkien Suomen presidenttien kuvien rinnalle?

        Siin vaiheessa mä oon tuijottanu Viron presidentin kuvaa jo jonkun aikaa! :/


    • Anonyymi

      Varmaan molemmat, darra eikä ole ehtinyt saada ohjeita isännältään.

    • Anonyymi

      Noloahan se olis tulla median eteen punanaamasena nieleskelemään koko ajan suuhun nousevaa yrjöä.

      • Anonyymi

        Kankkunen on köyhien sairaus. Sanna vetää pari kylmää lonkeroa naamaan niin hyvin jaksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kankkunen on köyhien sairaus. Sanna vetää pari kylmää lonkeroa naamaan niin hyvin jaksaa.

        Ehkä joku ymmärsi pointin.


    • Anonyymi

      antti antaa päivän ohjeistukset

    • Ihan oikein että on perunut. Ihmisen pitää nukkuakin. On perhe-elämääkin. Mikä ihmeen hätätila tänä aamuna on, että pitäisi mennä haastatteluihin?

      Mennään mekin töihin.

      • Anonyymi

        ei voi mennä töihin, lakko


    • Anonyymi

      Tukka ei o hyvin, tai finni poskessa?

    • Anonyymi

      Ihan normi lorviva demari, vetää sikeitä duunarin piikkiin tähän aikaan.
      Rinne ei ole vielä saanut marionettinsa naruja selville, joten malttakee hetki, kohta alkaa muodostettavan hallituksen seuraava näytös: "Antin kosto erottamisestaan". Ja sitä hupia muutoin tulee kansalle piisaamaan.

    • Anonyymi

      Anna persuporvari linkki aloitukseesi, muutoin huuhaata.

      • Anonyymi

        Libulaari herrojen hempukka, ministeri kyyti tulee taas hintoihinsa, Vantaalta olis päässy edullisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Libulaari herrojen hempukka, ministeri kyyti tulee taas hintoihinsa, Vantaalta olis päässy edullisesti?

        Ja sitten linkki aloitukseen, persu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten linkki aloitukseen, persu.

        Juontajatäti aamutelkussa sen kertoi. Tilalle oli haalittu joku naistoimittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juontajatäti aamutelkussa sen kertoi. Tilalle oli haalittu joku naistoimittaja.

        Jotta väitteesi olisi validi, se vaatiin linkin.


    • Anonyymi

      nyt meni antin alta rantakiinteistö

      • Eikös se Baltzarin hovi mene myyntiin?


    • Anonyymi

      noo,uusi päämisterska epäilen että kyyti on kylmää.

    • Anonyymi

      Antti oli aina joka paikassa, vaikka ulkonäköästä näki. että ukko alkaa olla terveytensä rajamailla. Silti ei pakoillut mitään. Saa nähdä pakoileeko Marin isoja kysymyksiä. Muistamme Stubidoksen ketkuttelun viihdeohjelmissa. VetääköMarin perhekortin tässä tapauksessa, lapsi sairas, lapsella hammas rikki, lapsella pulkka jäi lumihankeen jne.

      • Anonyymi

        toi olis paha kyllä jos pulkka jäis hankeen, antilla kävi niin että ajo bussinsa seinään


    • Anonyymi

      Syy löytyy näistä toimittajista, jotka tekivät myyräntyötä hallituksen kaatamiseksi.

      Matias Turkkila
      Mika Koskinen
      Niklas Holmberg
      Seppo Konttinen
      Hanna Vesala
      Aki Pyysing

      • Anonyymi

        jep, totuus ei saisi tulla ilmi


      • Anonyymi

        Turkkila on Hommaforumin perustajajäsen .

        Mika Koskinen on siirtynyt toimittajaksi Iltalehteen, ja päinvastoin kuin Turkkilalalla, Mika Koskisella väitetään olevan erikoinen agenda, hän maalittaa jihadismin vastustajia!!!

        Niklas Holmberg. edustaa Maaseudun Tulevaisuutta.

        Seppo Konttinen on entinen Ylen provokaattori.

        Hanna Vesala on edessäpäin mielistelevä, mutta sitten kääntää asioiden päälle likasankonsa,

        Aki Pyysing on sijoittaja ja edustaa casinotaloutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkkila on Hommaforumin perustajajäsen .

        Mika Koskinen on siirtynyt toimittajaksi Iltalehteen, ja päinvastoin kuin Turkkilalalla, Mika Koskisella väitetään olevan erikoinen agenda, hän maalittaa jihadismin vastustajia!!!

        Niklas Holmberg. edustaa Maaseudun Tulevaisuutta.

        Seppo Konttinen on entinen Ylen provokaattori.

        Hanna Vesala on edessäpäin mielistelevä, mutta sitten kääntää asioiden päälle likasankonsa,

        Aki Pyysing on sijoittaja ja edustaa casinotaloutta.

        Juu ja nykyää Turkkila toimittaa Persujen Perussuomalaista ja Suomen Uutisia.
        Ja jännä yksityiskohta: Sen muija on YLEn Ukkola! :D


    • Anonyymi

      "Pohjois-Korea on ilmoittanut, että Yhdysvalloilla on aikaa tämän vuoden loppuun saakka muuttaa suhtautumistaan tehdä myönnytyksiä. Kim on varoittanut, että Pohjois-Korea on suuntaamassa ”uudelle polulle”.

      Lauantaina Pohjois-Korean YK-lähettiläs Kim Song ilmoitti lisäksi, että Pohjois-Korea ei jatkossa enää neuvottele ydinohjelmastaan Yhdysvaltojen kanssa." (Iltalehti)

      Kun sanotaan, että kaikki liittyy kaikkeen tässä maailmassa, niin miten tämä liittyy Sanna Mariniin?

      No ehkä SDP:kin on suuntaamassa uusille poluille pääministerin vaihdoksen myötä. Muutenhan ei luottamus pääministeriin keskustan osalta korjaannu. On kuitenkin väitetty, että uusi pääministeri olisi marinoitunut vasemmistolaisessa, sosialistisessa toverihengessä, enemmän kuin Rinne. Miten keskusta tämän käsittelee?

      Hallitusohjelma kuitenkin ratkaissee? Minusta olisi toivottavaa, että tukisimme hallitusta sen kaikissa hyvissä pyrkimyksissä. Jos on todella niin, kuin on sanottu, että hallitusohjelma on pitkälle muotoiltu keskustan kannalta hyvin, en olisi kovin huolissaan myöskään yrittäjänä. Sanna Marin on huhujen mukaan toiminut yrittäjien parhaaksi ja samalla koko Tampereen parhaaksi siten, että Tampere on noussut taloudellisesti arvioituna Suomen toiseksi parhaaksi kaupungiksi.

      Ensimmäisiin kappaleisiin viitatakseni täytyy kuitenkin olla huolissaan maailmanrauhan kehittymisestä. Siinäkin suhteessa em. kirjoituksilla on yhtymäkohta suomalaiseenkin poliittiseen tilanteeseen. Sen sijaan, että loisimme viholliskuvia ja kärjistettyä vastakkainasettelua, olisi syytä luoda hyvää toisistamme välittämisen henkeä ja yhteisyyttä kansalaisten välille poliittisista ei näkemyksistä huolimatta. Kansalaissodan ajoilta on siitäkin olemassa yksi hyvä esimerkki, kuinka se toimii suomalaisten tavallisten ihmisten hyväksi. Nimittäin pohjanmaalla päätettiin yhdessä, että emme nosta asetta toisiamme vastaan. Se oli viisasta ja rauhalliselle suomalaiselle tunnusomaista toimintaa. Suomalaisten rauhallisuus on tunnustettu myös muualla maailmalla.

      • Anonyymi

        Niin no, pohjanmaalta sitä kuitenkin lähdettiin punikkeja (nyk.vihervassareita) taltuttamaan. Katsotaan nyt mitenkä tilanne kehittyy, vai täytyykö taas lähteä. Silloinhan osa punikeista talutettiin venäjän rajalle, mutta ei taida venäjä enää heitä ottaa vastaan. Yksi mahdollisuus voisi olla tilanteen kärjistyttyä, että rajattaisiin uudenmaan alue punikkien ja pride porukan ”reservaatiksi”, jossa he voisivat keskenään häröillä ja jättää muun Suomen rauhaan.


    • Anonyymi

      Sanna voi nyt eristäytyä täysin, ei tarvitse tehdä enää mitään muuta kuin nostaa palkkaa, kun on valtaan päässyt, turha tehdä muuta kuin ryypätä ja laiskotella.

    • Anonyymi

      Sannan ei tarvitse kaikille antaa haastatteluja.

    • Anonyymi

      Rinne sekoitti keitosta, joka ei ollut poroporvarin mieleen.

      Listaamattomien yritysten osinkoverotukseen ja kevyemmän verotuksen voisi laskea kahdeksasta neljään. Se on 250 miljoonaa julkisen talouden tasapainoon.

      Marin tuskin hirveän paljoa hanttiin pistäisi.

    • Anonyymi

      Yleensä kun tullaan valituksi pääministeriksi annetaan haastattelu.

      • Anonyymi

        Valemedia ja oppositio haluaisivat taas vaihtaa pääministerin, haaskqalinnut saalistaa.


      • Anonyymi

        MARIN ON PÄÄMINISTERIEHDOKAS, PÖLÖ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MARIN ON PÄÄMINISTERIEHDOKAS, PÖLÖ.

        Ei ole pääministeriehdokas, vaan valittiin uudeksi pääministeriksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole pääministeriehdokas, vaan valittiin uudeksi pääministeriksi.

        EI OLE POIKA, tiistaina äänestetään pää­mi­nis­te­ris­tä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI OLE POIKA, tiistaina äänestetään pää­mi­nis­te­ris­tä.

        100% varmuudella on pääministeri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        100% varmuudella on pääministeri.

        PÖH! Mikään ei o varmaa KEPUN kanssa! :/
        Eikä se o viel ees ton äänestyksen jälkeenkä virallisesti pääministeri. Koska pitää kävästä viel moikkaamassa Sauli Väinämöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        100% varmuudella on pääministeri.

        100% varmuudella sinä olet pölö.


    • Anonyymi

      Vähän oudolta kuulostaa. Yleensä olleet aina aamutv lähetyksissä. Jopa yön yli kestäneiden neuvotteluiden jälkeen silmät ristissä. Ehkä tästä alkaa uusi aika jolloin rahvaalle tilittäminen on niin last season case.

      • Anonyymi

        Ainoa lusmut jotka tulee mieleen on tanja karpela ministerinä ja nyt ilmeiseti Sanna Mariin. Vai alkaako Antti hoidella Mariinin hommia.


    • Anonyymi

      Bussista ei löytynyt vielä ykkös vaan peruutus vaihde. Kyllä se antti neuvoo....

      • Anonyymi

        Ennen vaaleja:
        ”Meillä taitaa olla sama suunta? :) ”
        Vaalien jälkeen:
        ”Joo sori et ootte joutunu istuu täs dösäs näin kauan. Mutta ku mulla ei o edes ajokortissa kirjaimia ajaa bussia, et tää matkanteko on lähinnä tällästä parkissa oloa. Kuten meidän demareiden poliitikka vähän muutenkin. Mut toivotaan et käsijarru edes pettäis, niin voitais vähän ees valua takaperin tonne alamäkeen!” :P


    • Anonyymi

      Vaikka Vanhasella oli näitä ilmaisuongelmia änkytyksineen, niin jopa toimittajat antoivat krediittiä siitä Vanhaselle, että tämä oli aina valmis median eteen eikä koskaan paennut sitä. Kun kuherruskuukausi on ohi, alkaa Mariinilla kovat paikat. Popparit valmiina.

      • Anonyymi

        Vanhanen oli nettiseurasta ja uuniperunoista nauttiva huru-ukko.


      • Anonyymi

        Missään nimessä ei saa käyttää vihahymiötä: 🍿!!!


    • Anonyymi

      Harjoittelee vasta vastauksia, joiden mukaan kaikki on edellisen hallituksen syytä.

    • Anonyymi

      "Minä hoidan nyt 2v lasta."
      "Se menee kaiken muun edelle."

      Ja näinhän se on. Ei lasta saa jättää heitteille.

      • Anonyymi

        Sanni jää hoitovapaalle ministerin liksalla ja Ana tuuraa.


      • Anonyymi

        Eduskunnassako?
        Totta, kevyesti se pääministeriys hoituu siinä sivussa.


    • Anonyymi

      Vituttaa tuollaiset laiskuripellet.

      • Anonyymi

        Kirjoita sinä Hommafoorumiin tai Suomen Uutisiin mieluummin.


    • Anonyymi

      SDP yrittää jarruttaa epätoivoisesti puolueen kannatuksen romahtamista valitsemalla naisia johtaville paikoille ja kalastelee ääniä myös pienryhmiltä .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe