Supermarket Ukko-Pekka

Anonyymi

Kaupan taso laskenut. Tavarat eivät hyllyllä heti aamusta. Valinnan varaa vähemmän kuin ennen.....

21

1931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin olen huomion kiinnittänyt että yhä useampi tavara on loppu tai sitä ei ole enää edes tulossa. Sääli sillä ennen Ukko-Pekka on kirkkaasti Naantalin paras kauppa.

      • Anonyymi

        Olen asiasta täysin samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Olen kyllä asiasta ihan toista mieltä. Ihan jo lähtökohtaiosesti, sellainen asia kuin tavaroiden meno heti aamuvarhaisella hyllyyn...? Mitä ihmeen tekemistä sillä on kyseisen kaupan yleisen tason kanssa?

      Eräs opinnäytetyö:

      Tutkimuskysymykset:

      1. Miten tyytyväisiä asiakkaat ovat kohdeyrityksen palveluiden laatuun tällä het-kellä?
      -Itse ainakin olen tavattoman tytyväinen Ukko-Pekan palveluiden laatuun tällä hetkellä.

      2. Millä palvelun osa-alueella on onnistuttu hyvin ja missä on eniten kehitettävää?

      -Kalapuoli on mielestäni onnistunut erinomaisesti ml. oman savustamon tuotteet nykyään. Samoin kukkapiste näytää höyryävän täysillä aamusta iltaan. Perus-maitokaupasta en kyllä enempä edes odota saavani. Jos joku muistaa Ukko-Pekan 80-luvun lopulta niin olihan se järkyttävä ja ahdas sekasotku kun vaatteista alkaen kaikenlaista oli yitetty saada sopimaan mukaan.


      3. Miten palveluiden laatua voitaisiin kehittää?

      Itse en ole kohdannut ensimmäistäkään kipupistettä millään osa-alueella.

      4. Miten asiakastyytyväisyys on kehittynyt aikaisemmin tehdystä asiakastyyty-väisyystutkimuksesta?

      -Tähän voinee ainoastaa kauppias itse vastata.


      -Parkkipaikan täyttöasteen perusteella tyytyväisiä asiakkaita riittää.

      • Anonyymi

        Sullahan on siitä kaupasta sitten hyviä kokemuksia. Ettet vaan olisi kauppias itse?


    • Anonyymi

      Naantalin selkeä ykköskauppa on tällä hetkellä S-market. Parhaat oheispalvelut, järkevät hinnat (verrattuna Kilpailijoihin) laatu sekä valikoimat vähintään samalla tasolla. Palvelu mielestäni Naantalin ystävällisintä...en itse asiassa oikein ymmäeeä miksi joku käy noissa muissa kaupoissa?

      • Anonyymi

        "sekä valikoimat vähintään samalla tasolla. "

        Olen tästä tukevasti eri mieltä.

        Palvelutiskin osalta Ukko-Pekka vie voiton 3-0. Kalatiskin osalta suunnilleen 7-0. Vierailut S-marketissa tapahtuvat itsellä pääosin niiden "oheispalvelujen johdosta, ei siksi että kauppa olisi mitentään edellä palveluissa muita.

        Voi oikeastaan kysyä, mitkä olisivatkaan kauppojen voimasuhteet Naantalissa ilman S-marketin "oheispalveluita" ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "sekä valikoimat vähintään samalla tasolla. "

        Olen tästä tukevasti eri mieltä.

        Palvelutiskin osalta Ukko-Pekka vie voiton 3-0. Kalatiskin osalta suunnilleen 7-0. Vierailut S-marketissa tapahtuvat itsellä pääosin niiden "oheispalvelujen johdosta, ei siksi että kauppa olisi mitentään edellä palveluissa muita.

        Voi oikeastaan kysyä, mitkä olisivatkaan kauppojen voimasuhteet Naantalissa ilman S-marketin "oheispalveluita" ?

        palvelutiskistä en osaa sanoa kun en ole muutaman huonon kokemuksen (eri paikkakunta mutta k-kauppa) jälkeen uskaltanut noista ostaa mitään. Muitten osastojen kohdalla S vie Naantalissa kyllä k-kauppoja kuin kuoriämpäriä. Etenkin hedelmissä ja vihanneksissa S-market reippaasti edullisempi ja laatu huomattavasti parempaa...onneksi nuo oheispalvelut ovat jo valmiiksi Naantalin ykkös kaupassa. Nykytilassa tuskin keskokaan enää suunnittelee mitään uutta naantaliin...tää peli on hävitty


    • Anonyymi

      tosi tyly tumma naismyyjä, on ollut pekassa jo sata vuotta, ja aivan suotta.

    • Anonyymi

      Minä olen saanut UkkoPekka-kaupasta kaiken, mitä olen tarvinnut.

    • Anonyymi

      Ei saa valitella. Pitää olla oikea asenne.

      • Anonyymi

        Juuri niin. Oikealla asenteella pärjää.


    • Anonyymi

      Tänään kävin Ukko-Pekassa aamulla ja kyllä todellakin oli hiljaista ennen kahdeksaa.

    • Anonyymi

      Naantali k-kaupat aivan kosmisen kalleita...ukkiksen hinnoilla en suostu käyttämään itsepalvelukassoja. S-Marketissa samat valikoimat parempi palvelu ja aivan hemmetisti halvemmat hinnat käykäävaikka katsomassa

      • Anonyymi

        Naantalin kallein kauppa on Ukko-Pekka, mutta silti siellä porukkaa tuntuu ihan mukavasti käydä asioimassa. Kertookohan laiskuudesta lähteä halvempien hintojen perässä S-markettiin tai Elleniin.


    • Anonyymi

      " Kertookohan laiskuudesta lähteä halvempien hintojen perässä "

      Tarjousmakkaran perässä ristiin-rastiin ajelu on kyllä, sanonko mitä...

      Samaa tarinaa:
      Tokmannin ämpärit tekivät sen taas. Keräsivät satojen ihmisten jonon. Tällä kertaa Pirkkalassa.

      Pirkkalan Partolassa avattiin uusi Tokmannin myymälä torstaiaamuna.

      Perinteisesti Tokmannin avajaisissa jaetaan ilmaisia ämpäreitä. Nyt niitä oli jaossa tuhannelle ensimmäiselle. Jonottajia oli saapunut paikalle arviolta noin 400.

      -Vapaa maa, jokainen taaplaa tyylillään...

    • Anonyymi

      Kävin ennen Manhattanilla kun osui sopivasti matkan varrelle. Ukko-pekka on kyllä valovuoden verran perässä Manhattania valikoimissa ja laadussa ja silti kalliimpi perustuotteissa. täytyy käydä tsekkaamassa tuo Naantalin S-market kun sitä on kovasti kehuttu.

      • Anonyymi

        Kyllä Manhattan oli kalliimpi kuin ukko-pekka, mutta sehän kauppa loppui jo, saas nähdä millainen on uusi manhattan sitten joskus.


      • Anonyymi

        Manhattan on menneen talven lumia, laatu kun ei pitänyt ja sehän lopetetaan parin viikon päästä.
        Manhattan kieltämättä oli erinomainen kauppa alussa, mutta tippui kuin lehmän häntä pakkasella ja noutaja tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Manhattan on menneen talven lumia, laatu kun ei pitänyt ja sehän lopetetaan parin viikon päästä.
        Manhattan kieltämättä oli erinomainen kauppa alussa, mutta tippui kuin lehmän häntä pakkasella ja noutaja tuli.

        Manhattan loppui kyllä jo 28.11


      • Anonyymi

        kävit nyt et enää


    • Anonyymi

      Ukkopekan k- kauppa on ihan edullinen ja useimmat kassamyyjät ovat ystävällisiä. Yks myyjistä on herättänyt huomiota töykeällä käytöksellä. Olenkin parhaani mukaan välttänyt tätä kassatätiä. Väsyneeltä aina näyttää sen olen huomannut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe