Räyhä Greta ei anna haastatteluja!!

Anonyymi

24

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Moraalinen velvollisuutemme on käyttää saamaamme huomiota ja antaa puheenvuoro muille ihmisille, Greta...”

      No EIPÄ! Jos puhuu ittestään jo monikossa!? :D

    • Anonyymi

      Eikö ehtinyt opetella ulkoa uutta mantraa? Atlantin yli purjehduksella olisi ollut aikaa mutta kukaan ei ollut neuvomassa mitä pitää sanoa.

    • Anonyymi

      alkaa väsy tulla pienelle....

      • Anonyymi

        Niiden jotka on käyttäneet sairasta hyväkseen pitäisi tulla esille ja esittää julkisen anteeksipyyntönsä


    • Anonyymi

      Kuten olen todennut jo aikoja sitten ei reettaa osaa ja tiedä muutakun räyhätä että kuunelkaa tiedemiehiä samaa huutaa joka kerta ja kysytään jotain konkreetista ei ole tullut edes 1 ehdotusta no nyt mikki annetiin räyhäreetan aktivisti kaverille ja hahahaha hän osasi koertoa tasan 0 ehdotusta kuten reetuli.

      • Anonyymi

        "kuunelkaa tiedemiehiä "

        Eipä tuo itsekkään ole kuunnellut tiedemiehiä.


    • Anonyymi

      Hyppäisi veneeseensä ja menisi jonnekin kauas, todella kauas.

      • Anonyymi

        Ei tarvii mennä kuin kiinaan johon ollaan rakentamassa 1300 uutta hiilivoimalaa siis uutta jo edellisten lisäksi ja suomella on vain yksi ja sekin on hirveä ongelma olevinaan veikaampa että sekin on puhtaampi kuin yksiään noista tulevasta 1300 uudesta on.


    • Anonyymi

      Siis ei vielä tarvitse odottaa bentsiiniautojen karboraattoreiden lukitsemista toistaiseksi uuden pääministerimme taholta??

    • Anonyymi

      Greta on yhtä tiukka kuin uusin pääministerimme., ei minkäälaista haastattelua ilman toverien lupaa.Terv. Ikidemari.

    • Anonyymi

      Toivotaan ettei ihan heti ole kokousta amerikan maalla että ehtii vähän viettää aikaa maissakin.

    • Anonyymi

      Ihmettelen vaan että kenen kutsumana tämä teini reissaa ympäri maailmaa. Onko se joku Greenpiece vai anarkistien vihreä siipi? Jos joku tavallinen ilmastosta huolestunut nuori haluaisi esiintymään, ketään ei kiinnostaisi. Mistä tämä mandaatti räyhäämiseen on saatu?

      • Anonyymi

        https://www.patmos.fi/blogit/kirjoitukset/1370/greta_thunberg_ipcc_ja_hysteerinen_ilmastovouhotus

        "Kannattaa katsoa 23.9.2019 päivätyn RAIR Foundation USA -sivuston artikkelin vajaa 7-minuuttinen valaiseva video, josta käyvät ilmi ne laajat elitistiset ja ison rahan yhteydet, joihin Greta Thunbergin takana olevat vaikuttajat liittyvät, alkaen Ingmar Rentzhogin Rooman klubi -yhteyksistä ja yhteyksistä Al Goren Climate Reality Project -viherglobalismiorganisaatioon. Greta Thunbergin nousu ilmiöksi ja päätyminen YK:n ja Davosin maailmanfoorumeille on hyvinkin suunniteltu ja arvovaltaisten tukijoiden myötävaikutuksella tapahtunut performanssi. "

        "Päinvastoin kuin täysin poliittisideologisen Greta Thunberg -performanssin puolustelijat itse itselleen hyvesignaloiden uskottelevat, Gretan laskelmoidun tunteikas julistus ei nojaa ”tietoon ja tutkimuksiin”. Ilmastonmuutosvouhotus ja -hysteria ei perustu tieteellisiin eikä tilastollisiin tosiasioihin. IPCC:n ”pelolle ja hysterialle täytyy antaa valtaa” -mediaraportointi ei edelleenkään edusta yksiselitteistä tieteellistä totuutta, vaan poliittisideologisesti motivoitua ja ohjattua massavaikuttamista. "

        "IPCC:n tuoreen dramaattisesta ja ”pyyteettömän tieteellisestä” raportista huolimatta on syytä pitää jatkuvasti mielessä kaikki se, mikä perustellusti ilmenee Hallituksista riippumattoman kansainvälisen ilmastonmuutospaneelin NIPCC:n artikkeleista: IPCC on ensisijaisesti hallitustenvälinen poliittisideologinen toimija, IPCC:n raporttien laatimistapaan sisältyy suuria menetelmällisiä ongelmia ja kaikenlaisesta mediahypetyksestä huolimatta IPCC:n raportit eivät edusta minkäänlaista alan asiantuntijoiden todellista tieteellistä konsensusta.

        Jos oikeasti olet kiinnostunut siitä, mitä todelliset ilmastoalan tieteelliset asiantuntijat kokonaisuudessaan näistä asioista sanovat, luet ajatuksella myös tuoreen European Climate Declaration -julkilausuman, johon on sitoutunut yli 500 ilmastotutkimuksen alan akateemista asiantuntijaa ympäri maailman ja joka on lähetetty YK:n pääsihteeri António Guterresille 23.9.2019.

        Julkilausuma on otsikoitu paljonpuhuvasti näin: ”There is no climate emergency”, eli maailma ei ole minkäänlaisessa ilmastohätätilassa.

        Punavihreä ilmastovouhotus ja ilmastohysteria ei ole pyyteettömän viileän tieteellisen harkinnan synnyttämää, vaan uskonnollisfanaattinen ja psykedeeliskultinomainen massailmiö."


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.patmos.fi/blogit/kirjoitukset/1370/greta_thunberg_ipcc_ja_hysteerinen_ilmastovouhotus

        "Kannattaa katsoa 23.9.2019 päivätyn RAIR Foundation USA -sivuston artikkelin vajaa 7-minuuttinen valaiseva video, josta käyvät ilmi ne laajat elitistiset ja ison rahan yhteydet, joihin Greta Thunbergin takana olevat vaikuttajat liittyvät, alkaen Ingmar Rentzhogin Rooman klubi -yhteyksistä ja yhteyksistä Al Goren Climate Reality Project -viherglobalismiorganisaatioon. Greta Thunbergin nousu ilmiöksi ja päätyminen YK:n ja Davosin maailmanfoorumeille on hyvinkin suunniteltu ja arvovaltaisten tukijoiden myötävaikutuksella tapahtunut performanssi. "

        "Päinvastoin kuin täysin poliittisideologisen Greta Thunberg -performanssin puolustelijat itse itselleen hyvesignaloiden uskottelevat, Gretan laskelmoidun tunteikas julistus ei nojaa ”tietoon ja tutkimuksiin”. Ilmastonmuutosvouhotus ja -hysteria ei perustu tieteellisiin eikä tilastollisiin tosiasioihin. IPCC:n ”pelolle ja hysterialle täytyy antaa valtaa” -mediaraportointi ei edelleenkään edusta yksiselitteistä tieteellistä totuutta, vaan poliittisideologisesti motivoitua ja ohjattua massavaikuttamista. "

        "IPCC:n tuoreen dramaattisesta ja ”pyyteettömän tieteellisestä” raportista huolimatta on syytä pitää jatkuvasti mielessä kaikki se, mikä perustellusti ilmenee Hallituksista riippumattoman kansainvälisen ilmastonmuutospaneelin NIPCC:n artikkeleista: IPCC on ensisijaisesti hallitustenvälinen poliittisideologinen toimija, IPCC:n raporttien laatimistapaan sisältyy suuria menetelmällisiä ongelmia ja kaikenlaisesta mediahypetyksestä huolimatta IPCC:n raportit eivät edusta minkäänlaista alan asiantuntijoiden todellista tieteellistä konsensusta.

        Jos oikeasti olet kiinnostunut siitä, mitä todelliset ilmastoalan tieteelliset asiantuntijat kokonaisuudessaan näistä asioista sanovat, luet ajatuksella myös tuoreen European Climate Declaration -julkilausuman, johon on sitoutunut yli 500 ilmastotutkimuksen alan akateemista asiantuntijaa ympäri maailman ja joka on lähetetty YK:n pääsihteeri António Guterresille 23.9.2019.

        Julkilausuma on otsikoitu paljonpuhuvasti näin: ”There is no climate emergency”, eli maailma ei ole minkäänlaisessa ilmastohätätilassa.

        Punavihreä ilmastovouhotus ja ilmastohysteria ei ole pyyteettömän viileän tieteellisen harkinnan synnyttämää, vaan uskonnollisfanaattinen ja psykedeeliskultinomainen massailmiö."

        Maailman luotettavin ilmastotaiteilija Al Goreko!?

        https://i.pinimg.com/originals/36/6e/86/366e8633e06ee36ee5b6ef4c637aa4f5.png



    • Anonyymi

      Greetaa ei kumma kyllä huoleta kotimaansa, autopommit eikä myöskään jatkuvat murhat.

      • Anonyymi

        Eihän toki! Koska ihmisethän TUOTTAA Gretan vihaamaa hiilidioksidia!
        Vähemmän ihmisiä = vähemmän hiilidioksidia!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän toki! Koska ihmisethän TUOTTAA Gretan vihaamaa hiilidioksidia!
        Vähemmän ihmisiä = vähemmän hiilidioksidia!

        "Koska ihmisethän TUOTTAA Gretan vihaamaa hiilidioksidia! "

        Ilman hiilidioksidia ei olisi elämääkään.


    • Anonyymi

      Hohhohhoo! Mä olen iso äijänköriläs Kainuusta. Syön vain lihaa ja ammuin itsekkin hirviä, peuroja ja teeriä. Ajan vanhalla V8-bensakoneella olevalla jenkkimaasturilla. Leluina on myös prätkä, moottorivene 50 hv, vesijetti ja mönkijä. Mulla on pienehkö metsätila josta kaadettiin just isot aukot mettää rahaksi. Meinaan vielä lähteä tammikuussa kahdeksi viikoksi Kanarialle loikomaan. Mitäs Greetta siihen sanoopi? Enkä ikinä muuta tätä eloa, en taatusti sanopa viherkommarit mitä vaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      IL Madridissa: Greta Thunberg moitti ilmastokokouksessa poliitikkoja ja yritysjohtajia – ”Jos lapsi seisoo tiellä ja auto ajaa kohti, et käännä katsettasi”

      Entäs jos siinä onkin Greta????
      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat

    • Anonyymi

      Se on väsynyt t:hiihtäjä 47 härmästä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      549
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe