Näin vahvan naisen on järkyttävää myöntää tarvitsevansa sinua. Sinä laitat minut anelemaan tai ei, kyllä se olen ihan minä itse tyhmyydessäni, joka ei kykene totuuteen, vaan itsekkäästi haluan seuraasi. Olen hukassa itseni kanssa. Tämä tilanteen hyväksyminen ja järkeistäminen tekee minulle niin surullisen olon, etten katso totuutta silmiin. Pitäisi repäistä itsensä irti. Totuuden tiedän, mutta luopuminen sinusta tuntuu vain niin pahalle. Toisaalta aika auttaa. Elämä jatkuu....
Jotain sellaista
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Taidat ollakin erityistapaus. Tavalliset lainalaisuudet eivät päde sinuun.
- Anonyymi
Niin jakari. Hänen pitäisi unohtaa mies koska hänellä on jo aviomies. Ei kahta pippeliä voi survoo yht aikaa aviovuoteessa pimppiin
Laitontakin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jakari. Hänen pitäisi unohtaa mies koska hänellä on jo aviomies. Ei kahta pippeliä voi survoo yht aikaa aviovuoteessa pimppiin
LaitontakinHei provoaloittaja, ja kirkkokäräjilläkö nämä keissit ratkaistaan?
- Anonyymi
Eiköhän meihin jokaiseen ihmiseen vaikuta samat luonnonlait, niin miehiin kuin naisiin. Painovoimako se vetää polvilleen suurina kokemiemme tunteiden edessä? Tiedä häntä sitten, mitä se on, mutta voimavaikutukset tuntuvat hyvin selvästi koko kehossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LaitontakinTuo Pilli ja Pulla efekti on tuttua nettihäiriköntiä. Ensin joku kirjoittaa jotain paikkaansa pitämätöntä paskaa ja sit perään toisen viestin toisena henkilönä muka vahvistaakseen aikaisempaa paskan jauhantaansa. Tuplavahvistus samalta henkilöltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän meihin jokaiseen ihmiseen vaikuta samat luonnonlait, niin miehiin kuin naisiin. Painovoimako se vetää polvilleen suurina kokemiemme tunteiden edessä? Tiedä häntä sitten, mitä se on, mutta voimavaikutukset tuntuvat hyvin selvästi koko kehossa.
Ei suinkaan. Jotkut naiset ovat ylempänä. Heillä on omat säännöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LaitontakinSinähän se itse olet ollut hakaristi, ei kukaan muu. On ollut aviomies ja ties montako muuta ukkoa samaan aikaan. Pettänyt tätäkin jota nyt yrität väkisin. Portto olet ja häpeämään huora!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo Pilli ja Pulla efekti on tuttua nettihäiriköntiä. Ensin joku kirjoittaa jotain paikkaansa pitämätöntä paskaa ja sit perään toisen viestin toisena henkilönä muka vahvistaakseen aikaisempaa paskan jauhantaansa. Tuplavahvistus samalta henkilöltä.
Näin on, se on sitä mielipiteen muokkaamista ja pässithän omaksuu, mutta onneksi pässejä ei ole laumoittain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suinkaan. Jotkut naiset ovat ylempänä. Heillä on omat säännöt.
Mitähän mahdat tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän mahdat tarkoittaa?
Erityisiä naisia. Vahvoja sellaisia. Erityisen vahvoja.
- Anonyymi
Uutta matoa vaan koukkuun ;)
- Anonyymi
Voi trollia kun taas jaksaa sepittää, vai että "itsekkäästi haluan seuraasi" menikö vähän yli kukaan nainen ei kirjoita noin
- Anonyymi
Pitäisihän se ymmärtää, että jos toista ei kiinnosta niin....
- Anonyymi
Taisin tunnistaa tyylin...……..>v<
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisihän se ymmärtää, että jos toista ei kiinnosta niin....
Niin, miehen toiveajatteluhan se tuossa haisee, se on se ittelleenkirjoittelia
- Anonyymi
Totuuden..miksi koet olevasi itsekäs? Tulee mieleen vain että toinen on jo varattu?
- Anonyymi
Koska haluan jotain mihin hän ei ole valmis. Itsekästä haluamista. Enkä osaa luovuttaa, antaa olla ja hyväksyä vaan olen surullinen. Ihan omasta itsekkyydestäni johtuen teen itselleni pahan olon. Ei ole varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska haluan jotain mihin hän ei ole valmis. Itsekästä haluamista. Enkä osaa luovuttaa, antaa olla ja hyväksyä vaan olen surullinen. Ihan omasta itsekkyydestäni johtuen teen itselleni pahan olon. Ei ole varattu.
Mutta sinä olet valtakunta varattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinä olet valtakunta varattu
"Valtakunnasta" ei ole mitään tietoa. En tunne, en tiedä.
- Anonyymi
Koko omaisuus myyty. Tulevaisuus löytyy jostain toisesta maasta, missä ihmistä arvostetaan.
- Anonyymi
Totuus on se ettet vain uskalla!
Et uskalla sitten mitenkään. Et muuttaa omaa elämääs, et tehdä aloitteita
Et uskalla seisoa sanojesi takana! Pelkäät niin paljon seisoa rehellisen paljaana ilman suojakilpee edessäni
Sillä tavoin ei suhteet MIES synny- Anonyymi
lisäys:
on niin helppoo piiloutua naamareihin, on niin helppoo puhuu suojasta, helppoo luvata kuukin taivaalta etäältä. On niin helppoo puhua rakkaudesta nimettömänä. On niin helppoa luvata ikuista rakkautta, kodit, liitot ja lapset kasvottomana.
On niin helppoo sanoa sanoja kilpien takaa. Helppoa vannoa tyhjiä valheita.
On niin helppoa keksiä tekosyitä miksi ei tarvitse riisua kilpiä. Miksi ei tulla eteen paljaana ja haavoittuvana.
Helppoa..
Mutta samalla siinä tulee totuus:
Et ole valmis rakkauteen, rakastumiseen tai parisuhteeseen.
Tarvitset aikaa saada itsesillesi itsetunto
Ei ole aika suhteelle. Olet naamarit ja suojakilvet päällä - Anonyymi
No nainen olen ja olen aloittaja. Totuus on, ettei hänellä ollut tunteita minua kohtaan. Olen jo kertonut hänelle tunteistani. Yhtä lailla on totta, etten osaa hyväksyä tuota totuutta, vaikka pitäisi päästäkseni eteen päin.
- Anonyymi
Kiehtovalla tavalla pieni pala positiivisuutta saa juoru-ukkojen-akkojen kolonnat esiin koloistaan ja ihmisyyden viemäreistä. Siis noin psykologisessa mielessä. Jatkakaa.
- Anonyymi
Olen mielelläni avuksesi. Hurjan mielenkiintoista. Epäilen kuitenkin ihan vain pelkkää provoilua. Erikoisinta on alta paistuva katkeruus, josta mieleeni tulee jotkin oman elämän traumat ja elämänhallinnan pirstaloituminen yhdessä mielen kanssa.
- Anonyymi
Niin ja Kiitos ❤
- Anonyymi
Se on niin, että pimeys inhoaa valkeutta, sillä valkeus tuo aina totuuden esiin.
- Anonyymi
Mies täällä joka haluaisi yhden vahvan naisen. Jos tietäisin että olisit hän niin sanoisin että kaiken voi vielä korjata ja oikeasti se elämä on edessä eikä takana.
Mutta et varmasti ole hän :(- Anonyymi
Joo, ei varmasti. Kun aloitus on mieheltä ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760