Nyt loppui renkien huijaaminen

Anonyymi

Tilasin 3 autooni gps seuranta laitteen eikä maksanut kuin 12 eur kpl. Nyt voin seurata vaikka Pattayalta mitä renkini tekevät ja missä autoni ovat metrin tarkkuudella.

Todella käteviä! kyllä kiinalaisen osaavat... asennus kävi moottoritilaan parissa minuutissa rosvoliittimillä. sai todella hyvin piiloon. prepaid sim kortti sisään ja google playstä latasin appin. nyt näkyy tarkalleen missä autoni ovat. tarkka ajonopeus näkyy nyös realiaikaisesti.. noita saa kolikoilla Aliexpress ja wish verkkokaupoista.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asiallisesti toimivalla rengillä ei ole mitään sitä vastaan, että auton sijaintitiedot ovat koko ajan isännän tiedossa. Päinvastoin, kysyvät, että onhan autoissa gepsit ja kamerat käynnissä.

      Tosin asiallisesti toimivan rengin menemisiä ei sitten kuitenkaan tarvitse vahtia...

      • Anonyymi

        Mä olen asiallinen kuljettaja, mutta jos autossa olisi gps-paikannin, niin vaihtaisin työnantajaa. Kertoo minulle että arvostus ja luotto on nollassa. Onneksi isäntä ei ole edes harkinnut paikanninta.


    • Anonyymi

      Kyllä mahtaa harmittaa kun selviää, että renki ei vedä välistä vaan teidän välityskeskus on menettänyt kyydit uusille yrittäjille. Mutta kai sitä renkiä pitää syyttää siitäkin. Alkaa vissiin olemaan rahat aika loppu?

    • Anonyymi

      Ajoin joskus tälläiselle isännälle..soitteli aina esim kun kävi huoltsikalla paskalla, että hän katsoi taas auto siellä seisoo, 2m tarkkuudella näkee..no ahdisti moinen, nyt saa vahtia autoaan joka seisoo 24/7 tallissa ja minä ajan toiselle isännälle 5-10 000e / kk kassaa, ihan omaan tahtiin...ja ei se mitenkään huijarina mua ole pitänyt. Kyttäätkö muuten vaimoasi myös? Ja mites naapurit? Nykyään saa myös hyviä kameroita mistä yhteys älypuhelimeen..vinkvink

    • Anonyymi

      Mitenkään vähättelemättä, niin mitä väliä missä se auto viilettää?
      Minulle ainakin on yksi lysti missä kuski on auton kanssa, jos jotain tapahtuu niin välityskeskuksen asia on selvitellä reitit.

      Minulla enemmän kiinnostaa auton kassat ja että juoksu on edes jossain järkevällä tasolla pitkällä aikavälillä.
      Nuo voikin nähdä vuoronetistä, sieltä näkee kaiken mitä autossa tapahtuu.
      Tyhjänä ajot, luokseajot, kassalla ajokilometrit, ihan kaiken.
      Aika vaikee on oikeasti ajaa pimeitä ajoja, jos tuota tarkkailee.
      Itse katson ison ikkunan läpi tuota hommaa, ymmärrän ettei kuski aina haluu ajaa tolpalta-tolpalle, vaan välillä etsitään keikkaa. Niin itsekin teen.
      Toki sellainen ei toimi, että vedetään per vuoro 100km tyhjää, kassan ollessa 150.
      Mutta kokonaisuus ratkaisee.

      • Anonyymi

        Eipä sillä olekkaan väliä, missä auto tarkalleen menee, jos homma toimii. Jos homma ei toimi, voi gepsidatasta etsiä ratkaisuja. Firma elää kassavirralla ja kun se on kunnossa voi alkaa murehtia juoksua. Ei minua haittaisi, vaikka kuski söisi kaksi lämmintä ateriaa ja jälkiruoat vuoron aikana, jos tulos on ok. Joillakin kuskeilla on sellainen sokeus oman toimintaan, että eivät älyä lähteä tolpalta pois, jos se ei vedä tai sitten ajavat umpimähkään pitkin lähiöiden ostareita arki-iltoina koska "täältä on kerran saatu hyvä keikka".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sillä olekkaan väliä, missä auto tarkalleen menee, jos homma toimii. Jos homma ei toimi, voi gepsidatasta etsiä ratkaisuja. Firma elää kassavirralla ja kun se on kunnossa voi alkaa murehtia juoksua. Ei minua haittaisi, vaikka kuski söisi kaksi lämmintä ateriaa ja jälkiruoat vuoron aikana, jos tulos on ok. Joillakin kuskeilla on sellainen sokeus oman toimintaan, että eivät älyä lähteä tolpalta pois, jos se ei vedä tai sitten ajavat umpimähkään pitkin lähiöiden ostareita arki-iltoina koska "täältä on kerran saatu hyvä keikka".

        Ei kuskilla ole varaa syödä kahta lämmintä ateriaa päivässä!
        Oletko koskaan laskenut paljonko pitää ajaa kassaan ylimääräistä, että voi syödä kaksi ateriaa? lasketaan vaikka jos yksi ateria maksaa kympin, paljonko pitää olla bruttopalkka että saa nettona 10€


    • Anonyymi

      "Nyt loppui renkien huijaaminen"

      Hienoa että lopetat renkiesi huijaamisen.

    • Anonyymi

      Hyvä, kerrankin asiallinen taksiyrittäjä joka maksaa pyhälisät, yölisät ja kaikki muut laisääteiset maksut. Mahtavaa että lopetit renkien huijaamisen. Arvostan toimintaasi.

      Aloitus toki olli trollin tekele mutta mitä väliä.

    • Anonyymi

      Köyhä, Ostit sitten halvimman ja huonoimman. On sulla surkea elämä. Ettet vaan ole tämä surullinen autoilijan irvikuva joka tarjoaa suojaa talon alta ja pistokepaikkaa työntekijälleen?

    • Anonyymi

      Jonkinlainen seuranta on autossa hyvä olla, itse hain kerran yhden auton kuskin pihalta, kun sillä oli varattu huolto eikä mennyt puupäärengille jakeluun, että auto pitäisi saada tallille. Onneksi lopulta pääsin siitäkin juoposta eroon.

      • Anonyymi

        Ehkä teillä oli työsopimuksessa määrittelemättä kenelle kuuluu huoltojen hoitaminen?


    • Anonyymi

      Lukutaito (ja ymmärrys) olisi hyväksi. Auto olisi pitänyt jättää tallille, eikä muusta ollut sovittu. Auton saa viedä, jos ei ole seuraavaa vuoroa tai muuta sovittuna. Tämä sitten päätti ajaa tyttöystävänsä asunnolle aamulla, josta jouduin auton ryöstämään saadakseni vietyä sen huoltoon.

      • Anonyymi

        Jos se oli seurausta saamatta jääneistä pyhätyö- ja ylityö korvauksista?


    • Anonyymi

      Itse en suostuisi työtä tekemään missä minua kutsutaan "rengiksi" ja joku juoppo tituleeraa itsensä "isännäksi". Kuulostaa joltain homofantasialta.

    • Anonyymi

      Vaihtamalla paranee, ne ketkä ei talolle kannattavia kuskeja saa ettiä tulonsa jostain muualta. Kassa kertoo "missä" mennään.

      • Anonyymi

        onko taksi "talo"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko taksi "talo"?

        Mietippäs sitä......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietippäs sitä......

        Ei se näköjään sullekaan auennut......


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe