Elikkäs mitäköhä sanktiota on luvassa, kun menin kesällä ajamaan aineiden vaikutuksenalasena? Kyseessä oli siitä seuraava aamu jolloin en todellakaan ollut päihtyneenä, vaan nollatoleranssin mukaan nyt syytteet rattijuopumuksesta, huumausaineen käyttörikoksesta sekä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta. Jälkimmäisen sain kun olin meinannut torkahtaa rattiin. Huumetesti näytti positiivista amfetamiinille ja bentsoille ja nämä vielä reseptillä.
Huumeratti ja liikenneturvallisuuden vaarantaminen
3
219
Vastaukset
- Anonyymi
Oletetaan, ettet ole jo moninkertainen rikoksen uusija. Jos syyte menee läpi, niin ehdollista vankeutta muutama kuukausi, kortti pois vajaa vuosi ja lopuksi päihdeseuranta. Siitä riippuu saatko pitää korttisi.
- Anonyymi
Ei anfetamiinia saa reseptillä.Ja jos kerran oli bentsoja jossa oli reseptit samalla niin suurempi haittaa niisä tulee sinulle kuin itse huumeratista. Tieto menee aina lääkäreille jos olet käyttänyt huumaavia reseptilääkkeitä samaan aikaan kun huumeita eli voi olla jotta et saa enään mistään bentsoja ikinä muuten kuin kadulta.
- Anonyymi
No bentsojen käyttäminen jäi melko lyhyeen, että ei hirveesti liikuta jos en niitä reseptille enää saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471