Elikkäs mitäköhä sanktiota on luvassa, kun menin kesällä ajamaan aineiden vaikutuksenalasena? Kyseessä oli siitä seuraava aamu jolloin en todellakaan ollut päihtyneenä, vaan nollatoleranssin mukaan nyt syytteet rattijuopumuksesta, huumausaineen käyttörikoksesta sekä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta. Jälkimmäisen sain kun olin meinannut torkahtaa rattiin. Huumetesti näytti positiivista amfetamiinille ja bentsoille ja nämä vielä reseptillä.
Huumeratti ja liikenneturvallisuuden vaarantaminen
3
206
Vastaukset
- Anonyymi
Oletetaan, ettet ole jo moninkertainen rikoksen uusija. Jos syyte menee läpi, niin ehdollista vankeutta muutama kuukausi, kortti pois vajaa vuosi ja lopuksi päihdeseuranta. Siitä riippuu saatko pitää korttisi.
- Anonyymi
Ei anfetamiinia saa reseptillä.Ja jos kerran oli bentsoja jossa oli reseptit samalla niin suurempi haittaa niisä tulee sinulle kuin itse huumeratista. Tieto menee aina lääkäreille jos olet käyttänyt huumaavia reseptilääkkeitä samaan aikaan kun huumeita eli voi olla jotta et saa enään mistään bentsoja ikinä muuten kuin kadulta.
- Anonyymi
No bentsojen käyttäminen jäi melko lyhyeen, että ei hirveesti liikuta jos en niitä reseptille enää saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502029
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3241230Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831048- 35908
- 107898
- 53844
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21775Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58739Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711