Paskat lääkkeesi ja sähkösi eivät pure kannabiksen ohi :) voi harmin paikka ja vielä se että olen oikeasti onnellinen ja iloinen! Kerrankin! En sinusta vaan kaikista muista, jotka ymmärtävät päihteiden olevan ainoa keino onnellisuuteen ja aitoon hyvään elämään.
Voi harmin paikka...
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vuoden odotin sinua etkä koskaan tullut vastaan. Tässä on lopputulos.
- Anonyymi
Ei ei ei. Sun pitää taistella itsetuntoon. Siitä saat luonnollisen "voittajalääkkeen". Ihan oikeasti.
Jos joskus pääset meditatiiviseen tilaan, niin me ollaan vaan jonkinlaista eteeristä mielikuvitusta. Sitä ei tuhoa mikään ikinä. Sulla on pelivaraa, muista se!- Anonyymi
Ja uutta mahdollisuutta ei enää koskaan tule! En kuluta toista kertaa enää vuotta turhaan saavuttamatta mitään hyvää. Ei enää koskaan! Luotto on täysi NOLLA!
- Anonyymi
Ei ole. Pelit pelattu mun osalta. Ei enää yhtään mahdollisuutta. Ei ainuttakaan, tässä ole ja tähän jään. Nyt olen yksin ja onnellinen. Se riittää siihen että voin ehkä alkaa elämään ja yrittämään eteenpäin. Se on itselleni kaikkein tärkeintä enkä saanut siihen koskaan mahdollisuutta, katsoa maailmaa kirkkain silmin, nyt joudun yksinäisyyden tekemään huumeilla. Sad and true!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750