mitään tunteita mua kohtaan ollutkaan? Mä luulen et se on totuus mut miks et sä sit sitäkään voi mulle sanoa? Tajusin jotain mitä sanoit sillon vuosia sit, en muista enää tarkkaan miten sanoit mut jotain huvista ja joo kyl siitä pitäs normisti tajuta mut rakastunut sydän ei tajunnu ja luuli sillon jotain muuta. No älä luule et mä sua kaikki nää vuodet oisin kaivannu, joku ihmeen takapakki tuli kun tulin samoille kulmille takasin. En tajuu mikä sussa on ja harmi ettei mussa oo sitä samaa sulle, ilmeisesti.
Onks se mies sit niin ettei sulla ikinä
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Samoille kulmille eli tarkemmin ottaen minne?
- Anonyymi
Espooseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Espooseen.
1/600 000
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1/600 000
Pohjoiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Espooseen.
Sitten lähdin minä hullu Espooseen...koko kesän vietin siellä enkä tullut ennalleen...miksi reitin tiesin vain mä Espooseen 🎼
- Anonyymi
Vähän varmaan riippuu siitä ketä olet.
- Anonyymi
Oli tunteita, mutta järki voitti kun ikää tuli:D
- Anonyymi
Niin onhan se ikäero väärään suuntaan paljon. Mutta no ei hänellä silti tainnut niitä tunteita ikinä olla.
- Anonyymi
Oli silloin ihan varmasti eikä mitenkään ole laimentunut. Vihjaaminen on hankala laji. Ennen oli ehkä paremmin: nuijalla kopautus ja raahaaminen omaan pesäpaikkaan. Olen luullut niin usein sut näkeväni ja erehtynyt etten enää usko silmiini. Töökkäse mua jos näät mut niin selvitetään tää. EI silmiin.
- Anonyymi
No hän on mut kyllä aina nyt viimeaikoina nähnyt ja tiedostanut vaikka ei oo suoraan katsonut, ihme tyyppi näkee kaiken vaikka ei kato, siitä joskus puhuttuki.
- Anonyymi
Joo niinku et ny niinku hiffasit asian niinku
- Anonyymi
Jep jostain tuli mieleen se viesti, sillon en ottanu tosissani..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022