Tsekatkaa kunnolla kun ostatte SAKAlta autoja autorahoituksella (ainakin Lähitapiola Rahoitus Oy). Ottavat järkyttävät perustamiskustannukset. Itse lainoitin oston jälkeen toisella muotoa ja maksoin lainan pois. Ottavat vielä karvaat loppu "kulut", kun lainan maksaa pois. Homma maksoi meikäläiselle tonnin kaiken kaikkiaan. Siirsin lainan toiselle yhtiölle niin nettosin kuitenkin lähes kaksi tonnia, joten siirto kannatti. SAKA saa tuostakin kasan tuohta kun laittavat rahoituksen ks. yritykselle. Lähitapiola lisää vielä sovittuun kk-erään toimenpide maksun 13€ kuukaudessa, joka nostaa äkkiä korkoa. Tuotakaan ei kerrota SAKAn toimesta kuluttajalle. Tämä vain muille kauppaa tekeville huomioksi.
SAKA ja lähitapiolan autorahoitus
8
7856
Vastaukset
- Anonyymi
saman ansaan on jouduttu tälläkin
- Anonyymi
LähiTapiola autorahoitus on todella ikävä rahoittaja. Eivät saaneet laskua lähetettyä ajallaan vaikka aikaa oli kuukausi. Sitten kaksi lyhennystä samalle kuukaudelle. rahoittajan käsittelyvirhe jonka ulosoton uhalla siirsivät minulle. Sikamaista, sopimuksessa asia aivan yksiselitteinen. Olin vielä soittanut asiasto autorahoitkseen kolme viikkoa aiemmin.
- Anonyymi
Sähköposti parempi kuin soitto - jää parempi jälki
- Anonyymi
Onhan se järjetöntä että nämä kaksi saavat toimi yhdessä ja myydä vähän harmaalla alueella rahoituksia. Katsokaa ehdot läpi tarkasti ennen kuin suostutte. Toki ainahan rahoitus on kallista, mutta lähitapiola on todella kallis rahoittaja. Toki sopimuksen voi perua 14 pv kuluessa mikäli johdettu harhaan. Itse saka on autoliikkeenä kuten monet muutkin autoliikkeet. Missäpä ei yritetä vedättää kyllä on ostajan aina tiedettävä mitä ostaa. Sakassa paistaa ehkä läpi se että myyjät kokemattomia joten eivät tiedä a. Kauppaamisesta b. Mitä myyvät tai ylipäätänsä rahoittamisesta.
- Anonyymi
Ei sinun olisi tarvinut maksaa kuluja tuosta!
- Anonyymi
Voi niin kävi mullekkii kesken laskutuskauden nostivat summaa 1.1.2024 lähtien kykkä on kieroa peliä tämä Sakan ja Tapiola rahoituksen homma.
- Anonyymi
Asiakaspalvelu on äärettömän hidasta.Puhelin on aina varattu ja sähköposteihin ei vastata.Monenlaista rahoitusyhtiötä tullut vastaan,mutta nyt on pohjat.
- Anonyymi
Huonoja kokemuksia myös täällä. Asiakaspalvelu surkean hidasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3482805Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151046Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933- 80908
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839