Jos oikeasti haluat minut nainen

Anonyymi

luulen etten voi vastustaa sinua vaikka mikä järkisyy olisi esteenä. Olen sinun, ollut jo niin pitkään.

41

868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      en mä haluu sua ku sä et halua tarpeeksi mua

    • Anonyymi

      Kuinka kauan?

      • Anonyymi

        7kk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        7kk

        tunnistetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tunnistetta?

        Mäkin melkein näen sut ap... Siinähän sinä olet. No, kait pidät puheesi...?


    • Anonyymi

      Odotan kyllä! Älä turhaan painosta itseäsi liian nopeaan tahtiin. Koko loppuelämä aikaa ❤️

    • Anonyymi

      Kyllä minä hänet miehen haluaisin niin paljon ettei mitään rajaa. Mutta en valitettavasti usko että hän ajattelisi samoin kuin aloittaja.

    • Anonyymi

      Järkisyitähän riittää... Mutta vetovoima sua kohtaan on poikkeuksellisen voimakas eikä näytä laantuvan ajan kanssakaan. En myöskään pysty sinua vastustamaan.
      Naiselle tämä.

      • Anonyymi

        Pistä nyt edes vähän tunnisteita... missä olette tavanneet tai kauanko sitten?


    • Anonyymi

      Tarkoitatko nyt sitä varattua monivuotista ihastustasi?
      Onko hän alkanut näyttämään vihreää valoa?
      Voisitko vastata kiitos

    • Anonyymi

      Et ole ollut vaan sen toisen haluat

    • Anonyymi

      Olen itse päätynyt siihen, että haluaisin yrittää hänen kanssaan, vaikkei vaikeuksiltakaan varmasti voisi välttyä. Kaksin olisi mukavampi, kuin yksin, enkä vaan voi ketään muuta siihen kuvitella. Se millainen se suhde olisi, päätettäisiin yhdessä ja tilaa molemmille annettaisiin niin paljon, kuin sitä tarvittaisiin. Kunpa hän haluaisi myös samaa.. <3

    • Anonyymi

      Niin minäkin sinun. Olet vallannut pääni ja sydämeni niin ettei sinne muita mahdu. - Naiselle

      • Anonyymi

        Kuka nainen on sydämessäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nainen on sydämessäsi?

        Eräs tuttu nainen, hän itse tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs tuttu nainen, hän itse tietää.

        Laitas etu nimen 1.kirjain ja sit sukunimen1. jos osuu niin sit vastaan.


    • Anonyymi

      Tää oli varmaan L:lle?

      • Anonyymi

        Tuskin. Täällä ei kaivata kun S,M ja A naisia. Ei kukaan nimiä tai muutakaan tunnisteita uskalla laittaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin. Täällä ei kaivata kun S,M ja A naisia. Ei kukaan nimiä tai muutakaan tunnisteita uskalla laittaa !

        No höh mä jo toivoin.


      • Anonyymi

        Oli kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kyllä.

        No niin sit hophop J, haluun sut 😘😘🥰🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin sit hophop J, haluun sut 😘😘🥰🥰

        No niin sit hophop J, haluun sut 😘😘🥰


        Niin, et mies,kiinnostaako J - niminen nainen?
        Mää katson erittäin mielelläni E- miehen silmiin.Se on semmoista päivä - ja yöhaaveilua, koska se mies on hyvinkin ilmaissut olevansa varattu.Hienoa.


    • Anonyymi

      tunnisteita?

      • Anonyymi

        Tarvitseeko niitä, ollaan vaan hippasilla ja piilosilla lopun ikäämme
        😂


    • Anonyymi

      Aivan oikein kirjoitit "luulosta" . Luulo ei vielä lupaa mitään. Ja jos jo nyt luulet, etkä ole varma, tuolta sinun kirjoitukseltasi katoaa kokonaan pohja pois.
      Puff vain se haihtui ilmaan.

    • Anonyymi

      Laita nyt tunnisteita kuka nainen ym. Vai kalastatko!!

    • Anonyymi

      Todellakin haluan hänet. Milloin olitte viimeksi yhteyksissä?

    • Anonyymi

      Jaahas leikkijällä iski iltavilliys :D

    • Anonyymi

      Eiköhä siulla nuita ottajii kuitenki ole, oon ymmärtäny.. mie en kissaa miehest, enoo koskaa enkä alota

      • Anonyymi

        En minäkään tee miehestä kissaa, kissat osaa hiiret pyytää paremmin ja enoo mulla ei enään ole🤣🤣🤣. (Länsi-Suomesta)


    • Anonyymi

      Jos oikeasti et voi vastustaa ja haluat minut, ole hyvä ja kerropa viimein se keinolla tai toisella sillä minä annoin periksi yritettyäni jo kaiken.
      Panosuhde ei kiinnosta, että jos sitä haluat niin älä edes vaivaudu :) Rakastan sinua, en pysty pelkkään hauskanpitoon.

    • Anonyymi

      Kauanko on niin pitkään? Vuosia?

    • Anonyymi

      Pyh ja pah lällällää.

    • Anonyymi

      Eipä ole siltä tuntunut.

    • Anonyymi

      Hyvin olet vastustanut älä valehtele.

    • Anonyymi

      Hänellähän on jo sinut? Tai tietääköhän tuota itsekkään, koska et ole hänelle tilannettasi päivittänyt. Mistä hän voi silloin tietää kysyäkseen tai vastatakseen sinulle.
      Kysy häneltä suoraan jos olet oikeasti saatavilla ja jos oikeasti olet jo kauan ollut hänen.

    • Anonyymi

      Kuka helvetti olet muutamasta sanastako pitää tietää?

    • Anonyymi

      Tapasin miehen 7 kk sitten. Ihastuin korviani myöden. Niin hänkin (ainakin luuli niin). Jonkin ajan kuluessa kaikki muuttui, yhtäkkisesti, todella kylmäksi. Ei olla nähty enää. Vieläkin joskus mietin mitä helv.. tapahtui... Eipä koskaan saa tietää.

    • Anonyymi

      Oliko tämä myös naiselta? Keksisin moniakin järkisyitä miksi meidän ei kannattaisi aloittaa mitään..mutta sitten..minäkin olen muuttunut paljon viime aikoina. Haluan eri asioita elämältä kuin ennen. Ja haluan myös sinut.

      • Anonyymi

        Yritä kertoa se hänelle.


      • Anonyymi

        Mitä asioita haluat nyt mitä et ennen halunnut?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe