Olen laskun kanssa päätteellä päivän ennen päiväystä ja mitä näen: "Palvelu ei juuri nyt ole käytettvussä." Eli pitääkö minun varmuuden vuoksi OP:lla maksaa laskut muutaman päivän etukäteen, jolloin he pitävät muutaman päivän ylimääräistä jokakokonaisuutenaan eli siis muutaman miljardin?
Pankit ei välitä palveluista
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö maksupäiväksi voi merkitä eräpäivän riippumatta siitä, kuinka aikaisin tiedot syöttää?
- Anonyymi
Verkkopalveluiden häiröt harvemmin kovin montaa tuntia kestää. Kokeilitko uudestaan 10 minuuttia myöhemmin?
Kyllä 100% uptime on mahdollinen, mutta oletko valmis maksamaan siitä vaikka nykyisten palvelumaksujen kolminkertaistumisena? - Anonyymi
En ymmärrä mikä hinku ihmisillä on laittaa laskut maksuun aina vasta eräpäivänä?
Sen asian voi hoitaa koska tahansa ennen sitä eräpäivää. Laskun tietoihin vain eräpäiväksi laskun oikea eräpäivä tai TADAA, lasku menee maksuun juuri eräpäivänä. Taikaa eikö? - Anonyymi
Tai laittaa e-laskuina automaattisesti maksettavana....aina hoituu eräpäivänä itsestään, oli toiminta katkoksia tai ei.Helppoa kuin mikä....eikä tarvi huolehtia , ei laskuista eikä eräpäivistä, eikä siitä tuleeko postin mukana kuukauden myöhässä....
Suosittelen.- Anonyymi
Sama tapa toimia. Suosittelen. Itse asetan tietylle laskulle (sähkö,vesi,vakuutus jne) automaattihyväksynnän maksimi eurorajan, jolloin ylisuuri lasku ei vahingossa mene ilman tarkistamista maksuun. Toki kaikki laskut tsekkaan aina läpi. Ainut miinus minkä tässä toiminnossa olen huomannut, paperilaskut voi unohtua maksaa, kun laskujen maksu on niin vaivatonta eikä tarvitse niistä murehtia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827