Mulla olisi ”uudehko”, 2015 vuoden VAG -konsernin auto. Tässä mallissa kaikki valot ovat LED -tekniikalla.
Voinko kytkeä vanhaan malliin lisävalot? Eli perus johdot ja rele?
Onko ainoa huoli se, että mittaristoon syttyy vikavalo, kun CAN -väylä ei ymmärrä hukkaan menevää wattimäärää?
Lisävalot uuteen autoon
6
97
Vastaukset
- Anonyymi
Omia kytkentöjä ei suositella jälkikäteen, jottei sähköt sekoa!
- Anonyymi
Vuoden 2015 kansanvaunu on elämänsä ehtoopuolella, joten eipä siihen kannata juurikaan panostaa.
- Anonyymi
Tartviit CAN-väyläreleen niin mikään ei sekoa.
- Anonyymi
Joo CAN-releellä onnistuu ja voi kyllä kuka tahansa tämän asentaa: https://automasa.fi/tuote/kytkentarele-lisavaloille-can-vaylaan/
- Anonyymi
onko alkupräiset led valot huonohkot kun lisävaloja??
- Anonyymi
No onhan nää ledit vehkeessä kuin vehkeessä aika onnettomia, mutta valmistajalle niin halpoja. Äkkiä kipattiin pois tupla xenoneista, joissa oli pääsääntöisesti hyvä valaistusteho, mutta valmistuskuluissa kalliimpia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 751011
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683