keksin jotain, vaikka kamppaan sut ensi kerralla

Anonyymi

tai laitan esteen reitillesi. Haluan ottaa sun kädestä kiinni ja auttaa sua ylös. Haluan koskettaa. Pahoittelut jo etukäteen, varmistan ettet lyö päätäs. Äläkä nyt vaan katoa sieltä missä sua voin nähdä. Älä katoa mun elämästä nyt.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tervehdi kädestä pitäen.

      • Anonyymi

        Se ei valitettavasti ole mahdollista siinä tilanteessa.


    • Anonyymi

      Viimeksi ihan vähän hipsutit minua olkapäästä kun aamulla tulin paikalle.
      En mä lähde enää mihinkään.

      • Anonyymi

        Aamulla? Ehkä, ehkä et, en muista..


    • Anonyymi

      Oletkos ajatellut kysäistä, lähtisikö tuo henkilö vaikkapa päivälenkille viikonlopulle tai olisiko edes innokas vastaamaan, kun tervehdit. Muuten en suosittele aiheuttamaan kompastumista tai kamppaamaan. Ei ehkä ymmärrä tilannetta ja tilanne voi olla ikävä sinulle. Jos nyt alkuun ottaisit puheyhteuden ja jos hän ei ole paljon puhuvaa sorttia, niin pelkkä yhteinen hetki jäisi mieleen. Aloita siitä. Pyydä vaikka hampurilaiselle.

      • Anonyymi

        Puheyhteys on. Näemme tilanteessa, jossa on puhuttava toiselle. Eri asia sitten mitä puhutaan.


    • Anonyymi

      ..Ja juuri kun olin siirtymässä toiseen suuntaan vaikka ajattelen häntä hyvin lämpimästi ja kun oli niin pitkä aika edellisestä näkemisestä että joku muu alkoi yrittää tilalleen, hylkäisin tämän uuden pyrkyrin heti.

      • Anonyymi

        älähän päästä ketään hänen (mun) tilalle liian helposti. Tietty, jos veri vetää muualle, eihän sille mitään voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        älähän päästä ketään hänen (mun) tilalle liian helposti. Tietty, jos veri vetää muualle, eihän sille mitään voi.

        En tietenkään ja olisi vain valtavan kiva nähdä häntä/sinua edes vähän useammin.


    • Anonyymi

      Wau....mitenpäin tämän nyt sanoisin...sinä ensin : ) olet oppinut minusta jotain sellaista, minkä itse vasta huomaan sinusta : ) Minun pitää pohdiskella tuota juttua ja ratkaista se : ) vai oletko sinä tässä kohtaa samanlainen kuin minä?

      Kaksi: vain yhdella ehdolla! HetiHeti!

      • Anonyymi

        Anu pliis!

        Sulla on jo yks ukko!

        Lopeta se pippeli ahneus!

        Kaks on jo liikaa kerralla aviovuoteessa pippeliä yht aikaa pimppiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anu pliis!

        Sulla on jo yks ukko!

        Lopeta se pippeli ahneus!

        Kaks on jo liikaa kerralla aviovuoteessa pippeliä yht aikaa pimppiin

        Erehdyit, ei ole Anu tässä.


      • Anonyymi

        Mä ensin, toki:) En tiedä samanlaisuudesta, mutta pohdiskele ihan rauhassa. Suunnittelen sillä aikaa miten sut kaappaan.


    • Anonyymi

      mutookgei

    • Anonyymi

      Selvää tekopeliä. Ensin kamppaat ja sitten mukamas autat ylös.
      Rakkaudelle on kaikki keinot sallittuja? Kas kun et tekopyörry hänen eteensä niin hän vois auttaa sinua.

      • Anonyymi

        hmmmm, voiko niinkin siis tehdä, tuo ei tullut mieleeni :D


    • Anonyymi

      Nähdäänö tänään?

      • Anonyymi

        Ei nähdä. On jo niin pimeääkin, etten tunnistaisi vaikka näkisin sattumalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nähdä. On jo niin pimeääkin, etten tunnistaisi vaikka näkisin sattumalta.

        Et ole aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole aloittaja.

        Aivan varmasti kirjoitin tuon aloituksen, tuo sama siis oon joka sanoi ettei nähdä tänään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan varmasti kirjoitin tuon aloituksen, tuo sama siis oon joka sanoi ettei nähdä tänään :D

        Aivan varmasti en usko. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan varmasti en usko. :)

        Usko vaan :) Miksi sitä epäilet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko vaan :) Miksi sitä epäilet?

        En usko kun erotan kirjoitustavan ja tämä vänkääminen loppuu tähän. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko kun erotan kirjoitustavan ja tämä vänkääminen loppuu tähän. :)

        Mä se olin. Pystyn muuttamaan tyyliä kameleontin lailla. Teinistä kaunokirjallisuuteen. Ihan vauhdista:) Joskus poistan tarkoituksella omistusliitteitä tekstistä(ni), etten kuulosta liian asialliselta tänne :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko kun erotan kirjoitustavan ja tämä vänkääminen loppuu tähän. :)

        ps vielä tähän. öisin tyylini on myös rennompi kuin näin melkein virka-aikaan:) kuten elämässä muutenkin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe